Skocz do zawartości

richardo

użytkownik
  • Liczba zawartości

    55
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O richardo

  • Urodziny 03.02.1978

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    SBL PL uk
  • Zainteresowania
    mechanika,
  • Samochód
    Vivaro 2.0CDTI /C3 picasso 1.6HDi
  • Motocykl
    wsk125cc. Royal Enfield 500 cc
    ROMET adv 125

richardo's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/20)

0

Reputacja

  1. Podpiąłem nowy pływak i bez zmian. Rezerwa się świeci i wskazówka nie reaguje. Jak sprawdzić ,czy kabel nie ma przerwy pomiędzy licznikiem , a pływakiem? Jaki bezpiecznik sprawdzić?
  2. Po zatankowaniu do pełna rezerwa dalej się świeci. Zamówiłem pływak. Zobaczę ,czy to pomoże.
  3. Cześć. Wskaźnik paliwa w peugeot 1.4hdi - wskazówka nie działa. Kontrolka rezerwy działa. Pływak sprawdzony i sprawny. Bliźniaczy wskaźnik temperatury działa normalnie. Akumulator odłączony na minutę, nie pomogło. Komputer nie wskazuje na ile kilometrów pozostało paliwa, pozostałe informacje działają. Za wszelkie podpowiedzi dzięki .
  4. Po wymianie swiec zarowych silnik odpala tak jak powinien . Dziekuje za opinie .
  5. Dokładnie tak sprawdzilem - masa z przewodow wtryskowych i wszystkie grzeja na czerwono - sama koncowka swiecy jakies 5mm. Kiedys sprawdzalem swiece z jakiegos innego auta to prawie do bialosci sie rozgrzaly (zarnik okolo 10 mm). Po 100 tys. przebiegu ze start&stop to swiece maja prawo stracic wlasciwosci grzejne. Co do termometru to wyglada na fabryczny brak ,
  6. Rozebralem lustro i na wytloczce data pokrywa sie z rocznikiem samochodu i jestem pewny ,ze to oryginal. Brak jakiejkolwiek ingerencji i nie ma czujnika temperatury zewnetrznej - moze trafila mi sie wersja bez... Ostatnio sprawdzilem miernikiem opornosc kazdej swiecy i uznalem ze sa ok. Dzis odkrecilem i sprawdzilem dzialanie swiec zarowych ( 5V ) i igrzeja wszystkie. Ale wydaje mi sie ,ze nie grzeja na 100%, wiec zamowilem komplet nowych swieczek i zobacze czy to pomoze.
  7. No i prosze jaka owocna opinia - co ma wniesc??? To nie jest moje pierwsze auto w tej klasie wiec mam porownanie z innymi markami i tu fiat wypada slabo! Czytaj ze zrozumieniem, auto ma automatyczna klime, wiec moim zdaniem czujnik powinien byc wbudowany w lusterko, ale go nie ma. I stad moje pytanie ,czy brak czujnika temperatury zewnetrznej moze miec cos wspolnego z problematycznym odpaleniem zimnego silnika?
  8. Z Twojego profilu widze ,ze masz Insignie 2.0 cdti - czyli ten sam motor co w moim Doblo , jesli jestes zawiedziony silnikiem , to to jest konstrukcja Fiata Ja co 6 tygodni robie trase UK - PL jakies 1800km w jedna strone , to sprawdze wtryski i zrobie diagnostyke . Vivaro / Trafic to francuska konstrukcja silnika 2.0 cdti .
  9. Z 2011 2.0 cdti , bylem bardzo zadowolony ale za duze na moje potrzeby. Nowe vivaro / trafic maja motor 1.6 cdti ,
  10. Mialem kiedys xsare picasso 2.0 hdi , w zeszlym roku uzytkowalem 1.6hdi partnera i nawet mi do glowy nie przyszlo zeby sprawdzic wtryski, bo silniki byly super mimo przebiegu okolo 150 tys. km. Teraz przesiadlem sie z vivaro 2.0 cdti przebieg 100 tys. km(czytalem o uzytkowniku ktory wykrecil 1 milon km. na 2.0 cdti),na Doblo i dziekuje za takie atrakcje. Jestem delikatnie mowiac ZDENERWOWANY i zawiedziony tym fiatem.
  11. Potwierdzam filtr kabinowy w nogach pasazera bez zdejmowania schowka - pionowa czarna zaslepka.
  12. Jakie koszty za regeneracje ? Obiawy miales jak u mnie? Czyli jak zimny silnik to pali nie rowno nie dziala na wszystkie cylindry pzrez okolo 30sek.
  13. Przy takim przebiegu problem z wtryskami??? Hmm - sprawdze jak bede mial okazje. Fiat coraz bardziej mnie upewnia w tym ,ze zle zrobilem kupujac Doblo. Zestaw blue&me z radiem to porazka w tym aucie - nie czyta pen driva 16G , jakies aktualizacje i nieintuicyjna obsluga. Do tego bez kabla i jakiegos programu sam nie usune inspekcji servisowej (po wymianie oleju w wlasnym garazu) to jakas kpina , z wszystkim wysylaja do ASO. Przesiadlem sie z vivaro i partnera na fiata , zaczynam zalowac.
  14. Witam.Mam od miesiaca Doblo 2.0 multijet z 2010r przebieg 100tys. km. Auto z problemami odpala na zimnym silniku, sprawdzilem swiece zarowe i sa ok. Moze winny jest wskaznik temperatury zewnetrznej wskazuje ---*C w lusterku dziurka po czujniku . Mam tempomat i automatyczna klimatyzacje - wiec raczej czujnik temperatury zewnetrznej powinien byc. Czy moze fiat zazyczyl sobie 700zl za czujnik temp. zew. warty 10 zł. i pierwszy wlasciciel odpuscil sobie taki luksus. Dziekuje za opinie.
  15. Dokladnie. Na wymiane filtra kabinowego zapraszaja do ASO . Wymienilem dzis filtr paliwa i powietrza (bez udziału ASO) , jutro poszukam kabinowego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.