Skocz do zawartości

macm5

użytkownik
  • Liczba zawartości

    441
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Imię
    Maciek
  • Lokalizacja
    Kraków
  • Zainteresowania
    technika, samochody, historia, militaria, turystyka
  • Samochód
    Fiat Bravo 1,4 16V 90 km

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

macm5's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

0

Reputacja

  1. > jest mozliwosc dolozenia > wiazka w zderzaku > czujniki > centralka pdc > trzeba pociagnac wiazke body - centralkai do czujnikow zderzaka > proxi w body > teoretycznie przydalo by sie zmienic zderzak na wersje z mocowaniami pod czujniki ale smialo tez > mozna by na seryjnym osadzic czujniki na jakims bollu do szyb itp Czy te oryginajne czujniki mają wyświetlacz podający odledłość czy tylko sygnał dźwiękowy?
  2. macm5

    Lutlampa.

    > Mowy nie ma. Sentymentalny jestem. > I mówię, gdzieś powinna być druga lutlampa, ale coś mi świta że Ojciec mówił że komuś pożyczył i > wcięło. > Z benzynowych ciekawostek jeszcze mam rosyjski palnik turystyczny na benzynę. Gotuje czajnik wody w > jakąś....godzinę. Mam dokładnie te dwa identyczne zabytki i też nie wiem co z nimi zrobić
  3. > Wybieraj kołki które mają jak najwięcej wypustek.Jest szansa że go nam nie obróci podczas wkręcania > wkrętu. > Najlepiej kupuj osobno.Koszulkę i dopasuj wkręt.Chodzi o to aby wkręt dosyć lużno można było > wkręcić w koszulkę.Przynajmniej na początku wkręcania.Póżniej w miarę wkręcania w koszulce > wąsy będą się stopniowo rozpierać.Powinno zadziałać. Ten sposób stosowałem, dodatkowo każdy wkręt posmarowałem obrobiną smaru dzięki temu było mniejsze tarcie i opór podczas wkręcania wkręta w kołek. W ten sposób udawało się zapobiec obróceniu kołka
  4. > takie kombinacje, to ostatecznosc - jesli drewno bylo zle przygotowane przed obrobka, to chcialbym > uniknac przyszlych problemow i po prostu wymienic. Oczywiście, najpierw staraj się reklamować. Ta propozycja dopiero jak wszystko zawiedzie. Napisz co Ci się udało załatwić. Powodzenia
  5. > Nie rozumiemy sie. Co innego lekkie pekniecie nie wplywajace na wytrzymalosc deski, a co innego > pekniecie na wylot na 15cm w glab elementu nosnego. To nie sa trepy na betonie, ale schody > podwieszane! To może ew. wzmocnić te elementy przez głębokie nawiercenie w poprzek pęknięcia i wklejenie długich, grubych kołków z twardego drewna?
  6. > to jest jakis dramat... Ja nie wierze, zeby stolarz mi w ramach reklamacji wymienil cale schody... > No i co z tego, ze firma, ze polecony, ze umowa jest na papierze itd. A przyjdzie zima, > zacznie sie grzac, wilgotnosc spadnie Nie sądzę żeby miało być tak dramatycznie. Tak naprawdę to głównie wpływa na estetykę a nie na wytrzymałość. Jeżeli nie wyjdzie z reklamacją to może warto poczekać do zimy i zobaczyć jak bardzo się powiększą pęknięcia, może da się je zamaskować np. wklejać cienkie kliny z tego samego drewna
  7. > palnikiem to chyba tylko hydraulicy instalację CO robią po osiedlach > chodziło o TIG lub MIG Niekoniecznie. Palnika używają jeszcze w małych warsztatach blacharskich do spawania zwłaszcza cienkiej skorodowanej blachy karoserii w trudnodostępnych miejscach, wstawiania łat, wygładzania wgnieceń itp.
  8. > dzięki , tak mi się wydawało że można > bo kolega z pracy wymyślił, że dorobi progi nierdzewne do swojego parszywka a drugi się uparł, że > tego sie nie da pospawać do kupy Chodziło mu chyba o spawanie gazowe palnikiem bo wtedy faktycznie jest problem z uzyskaniem spoiny blacha zwykła-blacha nierdzewna bez użycia specjalnych topników. Na migomacie nie ma problemu
  9. > Tak długo, aż będzie można go zapalić . Ale raczej trochę dłużej, przy pełnym otwarciu zaworu. Powietrze zmieszane z acetylenem może dać niezłe bum, czego już raz doświadczyłem parę lat temu i oczywiście nie jest to bezpieczne
  10. > No biorac pod uwage, ze musisz otwor zrobic profilami, to stopien skomplikowania podobny do > stawiania nowej scianki. Tak, ale ile materiału i bałaganu można zaoszczędzić. Rozmiesczenie profili określiłem za pomocą przyrządu do wykrywania rur w ścianie. Rozstaw 60 cm. W miejscu nowych drzwi usunę 1 profil, wstawię 2 nowe profile + poprzeczkę pod ościeżnicę i dam nowe płyty gips-karton. Mam nadzieję, że mi się całość nie zawali
  11. > bo mają rację > jak zaczniesz ruszać tą ścianką podczas wycinania i innych operacji to zacznie to wszystko pękać > Pomyślo rozebraniu całości i postawieniu od nowa > Jak bedziesz kombinował z przeniesieniem otworu to wykonaj wszystkie czynności bardzo delikatnie za > pomocą np wycinarki i drobnym ostrzem Dzięki za radę. Chodzi o to, że chciałby to zrobić we własnym zakresie. Stawianie całej ściany mnie trochę przeraża..
  12. Witam, W związku z przemeblowaniem pokoju, zastanawiam się nad przesunięciem otworu drzwiowego w ściance działowej gipsowo-kartonowej. Ścianka ma dług. 5 m i wys. 3,3m. Istniejący otwór drzwi chciałbym przesunąć o ok. 80 cm. Myślę, że można usunąć część płyt, uzupełnić szkielet nowymi kształtownikami, zamontować nową ościeżnicę i ponownie uzupełnić pokrycie z płyt gip-kart. Co sądzicie o tym? Da się samemu zrobić? Nie mam żadnego doświadczenia w tego typu pracach a tzw. fachowcy, z którymi gadałem twierdzą, że lepiej wszystko wyburzyć i postawić nową sciankę. Moim zdaniem to więcej roboty i materiału
  13. Muszę wymienić pęknięty zderzak przedni. Czy muszę w tym celu wymontować reflektory? Mógłbym prosić o jakiś manual. Pliiiz
  14. > Zresztą jak chcesz to mogę przesłać film z ośrodka szkolenia FAP gdzie nakręciłem sposób regulacji > takiej skrzyni , w każdym razie składanie tej skrzyni z nowymi łożyskami bez wzorników i > odpowiedniej wiedzy jest bez szans Ja też chcialbym prosić o ten film Oczywiście, o ile można prosić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.