-
Liczba zawartości
312 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
piter01's Achievements
leniwy kierowca (9/20)
0
Reputacja
-
[K], [S], [Z], [O] kupię, sprzedam, zamienię, oddam
piter01 odpowiedział ppmarian na temat - Volkswagen
Witam,jak w temacie link: Leon pozdro -
[K], [S], [Z], [O] kupię, sprzedam, zamienię, oddam
piter01 odpowiedział ppmarian na temat - Volkswagen
Witam Mam na sprzedaż przewód olejowy (doplyw) do turbo z 1.9 tdi ARL. Wiem ze w większości przypadku przy demontażu turbo sie on ukręca, moj przewód nie jest zniszczony stan po prostu OK. http://www.fmix.pl/zdjecie/3725497/img cena 80zl + 11zl wysylka priorytetem. Jak co to priv. -
[K], [S], [Z], [O] kupię, sprzedam, zamienię, oddam
piter01 odpowiedział ppmarian na temat - Volkswagen
Jak w temacie potrzebuje pilnie w dobrych pieniądzach niepokrzywiona zwrotnice Prawą przednią do leona 1.9 tdi 150ps pod tarcze 288mm. Info na Priv -
[K], [S], [Z], [O] kupię, sprzedam, zamienię, oddam
piter01 odpowiedział ppmarian na temat - Volkswagen
link do giełdy jakiś tekst info na priva. -
> A co to za kolektor wydechowy ? Czujnik od egt zamontowany w dziwnym miejscu (moze tak na foto > wyglada) z 1.1 spi z przyspawana odpowiednia flansza pod IHI.. oryginalnie z VanAekena
-
> a co sadzicie o takim turbo do silnika 1.4 16v? > pochodzi z Subaru STI 2007 r. IHI VF 43 0701 RHF55 > o takie jak w aukcji. > http://motoallegro.pl/subaru-sti-vf43-07r-turbosprezarka-gwarancja-i1283496472.html > powiedzmy ze mam okazje kupic nowa po doberej cenie Bierz, jasne ze się nada będzie idealna
-
> A Ty co, dawno nic nie rozbierałeś czy nie zepsułeś? no
-
A co na ten temat powiecie, cos fajniejszego niz 866, tak zeby i w gornym zakresie 6-7 tyś. rpm byl ogień w 8vT Cos polecić możecie?
-
> I Ty sie dziwisz ze Ci sie nagrzewnica zapowietrza, kolo turbiny trza bylo dac ten zbiornik > http://i1.fmix.pl/fmi573/77913c0f0023b1ab4cad7cb9 A gdzie proponujesz nie przenosząc aku i ecu
-
> ale przy takim obiegu jak masz, to masz tam wpip powietrza i co za tym idzie mało wody no i odpiąłem wezyki wodne z turbiny i wszytko gra a co do przerywania na 4 cylindrze to musialem kluczem uwalic swiece(porcelana peknieta) ... zapodalem zapasowe i wsio OK to teraz trza owinąć kolektor bandazem i na 1 barze wystroić
-
> A wydmuchało CI taką kanapkę? > Ja splanowałem blok i głowicę i jakoś (tfuuuuuuuuuuuuuu) daje radę już ponad 7 kkm ostrego > butowania na 0.9 bar... > Poza tym to nie jest sam metal, te uszczelki są powleczone jakimś takim silikonem który uszczelnia. > Zwykła uszczelka też ma metal dookoła cylindrów... pierwszy raz jak mialem w 1.2 to cos poszło nie tak i zrobiła si nieszczelność w trasie komprecha w wode i w ogole olej w wodzie, tragedia była... nie mogla jej wydmuchac bo nie przekraczalem "0" nie byl jeszcze wystrojony drugim razem strzymalo do konca zywota 1.2 czyli do marca tego roku.. ale pojawil sie olej z pod glowicy okolo stycznia.. leki zaciek ale jednak no i teraz... sam jeszcze nie wiem... jak jutro zagada na 4 gary po wymianie swiec i z odłączonym chlodzeniem T nic sie nie zapowietrzy to bedzie OK i lece dalej z tematem
-
> Tak ponoć. Tylko policz ile to Ci da odprężenia. Ori uszczelka ma chyba z 1.4mm (musisz to > potwierdzić, bo nigdy dokładnie tego sam nie wiedziałem) po ściśnięciu. Te dwa listki z tej > trzywarstowej od T-jeta pewnie tyle co nic. a no właśnie, nie wiem jak to policzyć zbyt dużo niewiadomych
-
> Uszczelka z t-jeta rozebrana bo jest 3 czesciowa i zasadzic do tego grubszy srodek ale t jet jest 16 zaworowy, spasuje to? JAKIEŚ FOTO TEJ UPG ma ktos? czyli jedna upg z T jeta?.. wyciagamy srodkowa warstwę i dajemy np 2 mm stal przekładkę?
-
> Ja kiedyś wypytywałem o grubą UPG z miedzi, ale zostało powiedziane, że to nie jest dobry pomysł, > nadal nie bardzo rozumiem dlaczego... a ty jak masz, 2 x metal upg i stal 2 mm? czy moze 2x zwykle upg + stal 2 mm??
-
jakis inny pomysl na kanapkę odprezajaca.. bo nie mam już zaufania do 2x matal upg i przekladka ze stali.. jakoś metal na metal do mnie nie przemawia