Jump to content

GTP1983

użytkownik
  • Posts

    144
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Name
    Grzegorz
  • Lokalizacja
    Okolice Rybnika
  • Zainteresowania
    Motoryzacja

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

GTP1983's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/19)

0

Reputation

  1. W podświetleniu panelu są dwie takie żarówki jak w tej aukcji np: http://allegro.pl/zarowka-zarowki-t5-1-2w-12v-podswietlenie-zegarow-i4927788493.html
  2. W panelu do regulacji nawiewu są dwie żarówki 1,2 w . A tak wygląda żarówka z włącznika , ma 4 mm średnicy 10 mm długości .
  3. Sprawdź czy nie ma luzu w układzie kierowniczym i czy przeguby napędowe nie są uszkodzone.
  4. W styczniu też wymieniałem sprzęgło z powodu kłopotów z zmianą biegów. Tarcza sprzęgła miała luz na sprężynach tłumika drgań. Sprzęgło oryginalne valeo z znaczkami daewoo, przebieg 282 tyś km
  5. Może trzeba sprawdzić ustawienie paska rozrządu, być może przskoczył o jeden ząbek i takie są objawy. Jeśli dawno nie był wymieniany to warto go spawdzić.
  6. W końcu udało mi się pomierzyć skrzynię. Skrzynia pochodzi z wózka widowego Rak 07A z silnikiem URSUS 328 lub 330, posiada dwa biegi po przodu i dwa do tyłu, Długość skrzyni razem zobudową sprzęgła to około 35 cm, a całego zespołu razem z mechanizmem różnicowym to około 70 cm. Wymiary podaję w przybliżeniu nie miałem możliwości dokładnego ich wykonania( konieczność demotażu osłony). Zdjęcia takiego napędu znalezione w sieci.
  7. Kolanka chyba się różnily w zależności od roku produkcji gdyż jak wymieniałem w autach wyprodukowanych w 1990r i 1991r to były wyfrezowane a 1997r, 1999r i 2000r to nie było frezu.
  8. Podobną przekładnię jakiej szukasz miały wózki widłowe RAK z tym że miała dwa biegi do przodu i dwa do tyłu. Sterowanie o ile pamiętam jest typu H tylko nie wiem dokładnie ale : Lewy przód 1 bieg Lewy tył 1 wsteczny Prawy przód 2 bieg Prawy tyl 2 wsteczny Problem jest taki że niewiem wymiarów tej skrzyni, jak bende miał dostęp to taką skrzynię pomierzę.
  9. Czyli nie masz katalizator tylko jakąś strumiennice czy coś innego. Prawdziwy katalizator kosztuje okolo 250zł i z tego co się orientuję to kupuje się je w całości z rurą od silnika i łącznikiem elastycznym w całości razem. Zamienniki w postaci tłumikw, strumiennic. są łączone.
  10. Po rocznym doświadczeniu z Zap-em z którym po pól roku były problemy ( po dwóch dniach matiz niazapał) Kupiłem Bosch Silver od 2 i pół roku jest ok, brak jakich kolwiek problemów z zapalaniem nawet po tygodniu postoju.
  11. Najpierw możesz pomierzyć oporność czujników temperaturu. Zmierzyłem oporność czujnika w obudowie filtra powietrza i przy temperaturze powietrza 20 st C wyszło 2 kOHM . Jeli chodzi o Dwu przewodowy Czujnik temperatury silnika (Na rys. nr 2) oporność przy 20 stC 3,520 ohm a przy 80stC 332 ohm (Dane z serwisówki Matiza)
  12. Trochę tego wymrugałeś, więc tak 1500 ok jak nie ma klimy 0340 i 0320 aparat zapłonowy 0110 czujnik w obudowie filtra powietrza 0115 dwuprzewodowy czujnik temperatury silnika Najpierw posprawdzał bym wtyczki czy nic się nie rozpięło lub zabrudziło.
  13. Części te są z fiata 125p Ta górna to tylne podszybie w miejscu łączenia z bagażnikiem a dolna to przednie podszybie z miejscem na wycieraczki.
  14. Jeśli chodzi o naprawe głowicy to jak naprawiałem jakiś silnik to oddawałem do zakładu który tym sią zajmuje. Sprawdzą szczelność głowicy odpowiednio dopasują zawory. Za głowicę z Matiza 4 lata temu płaciłem 250 zł a z Corsy 1,4 300 ł. Zawsze wymienili komplet zaworów aby uniknąć późniejszych problemów z zaworami.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.