Skocz do zawartości

GTP1983

użytkownik
  • Liczba zawartości

    142
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Imię
    Grzegorz
  • Lokalizacja
    Okolice Rybnika
  • Zainteresowania
    Motoryzacja

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

GTP1983's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

0

Reputacja

  1. W końcu udało mi się pomierzyć skrzynię. Skrzynia pochodzi z wózka widowego Rak 07A z silnikiem URSUS 328 lub 330, posiada dwa biegi po przodu i dwa do tyłu, Długość skrzyni razem zobudową sprzęgła to około 35 cm, a całego zespołu razem z mechanizmem różnicowym to około 70 cm. Wymiary podaję w przybliżeniu nie miałem możliwości dokładnego ich wykonania( konieczność demotażu osłony). Zdjęcia takiego napędu znalezione w sieci.
  2. Kolanka chyba się różnily w zależności od roku produkcji gdyż jak wymieniałem w autach wyprodukowanych w 1990r i 1991r to były wyfrezowane a 1997r, 1999r i 2000r to nie było frezu.
  3. Podobną przekładnię jakiej szukasz miały wózki widłowe RAK z tym że miała dwa biegi do przodu i dwa do tyłu. Sterowanie o ile pamiętam jest typu H tylko nie wiem dokładnie ale : Lewy przód 1 bieg Lewy tył 1 wsteczny Prawy przód 2 bieg Prawy tyl 2 wsteczny Problem jest taki że niewiem wymiarów tej skrzyni, jak bende miał dostęp to taką skrzynię pomierzę.
  4. Części te są z fiata 125p Ta górna to tylne podszybie w miejscu łączenia z bagażnikiem a dolna to przednie podszybie z miejscem na wycieraczki.
  5. Szkoda że maluch nie naprawiony. Po opisie jak pracuje na zimno podejrzewał bym łańcuch rozrządu lub klin na wle korbowym, co powoduje rozregulowanie zapłonu i faz zaworowych. Tylko że jeśli na ciepłym silniku jest ok to przychodzi mi na myśl uszkodzenie gniazd zaworowych, które na zimno nie są dopasowane i silnik nie ma odpowiedniej kompresji. Po rozgrzaniu gniazda się dopasowują, silnik pracuje równo i ma odpowiednią moc. Albo uszczelka pod głowicą ale to już takie przypuszczenia. Na chwilę obecną nic innego nie przychodzi mi na myśl skoro zapłon, świece, przewody, gaźnik, pompa, paliwo są ok. Jeśli się mylę to prosze mnie poprawić.
  6. Jeśli silnik nie pacował głośniej albo nie wydawał dziwnych dzwięków to objawy wskazują albo na paliwo albo na zapłon, Ja miałem podobny przypadek że fiacik podczas jazdy stracił moc a winny był przewód zapłonowy który wyskoczył z świecy i na pierwszy rzut oka nie było widać że nie jest tam gdzie powinien. Na wolnych obrotach jeśli już pracował to bardzo nierówno. Mam nadzieję że to nic poważnego z twoim Fiatem.
  7. wydaje mi się że rozpoznałem kilka części z malucha 2 poszycie belki tylnej numer 46 4 Blach za oparciem tylnej kanapy 44 22 Półka tylna 14 29 Półka tylna 7 To już zupełne przypuszczenia 5 Drzwi chyba z Łady 43 8 Poszycie drzwi do Łady 40 10 Podłoga Bagażnika Fiat 125 lub Łada 38 18 Nadkole tylne Fiat lub Łada 25 19 Poszycie drzwi Fiat 125 23 28 Belka tylna do fiata 125 8 32 Nadkole tylne Fiat lub Łada 4 Tak na 100% nie jestem pewny ale może troche pomogłem
  8. Witam Jest jeszcze kwestia przełożeń mostu. Jak znalazłem w książce wydawnictwa WKŁ to przełożenia mostu wynoszą następująco dla odpowiednich wersji: truck 9:41 i 10:41 cargo 10:41 osobowe 1400 10:43 1500 10:41 1600 11:43 1900 11:41 plus kombi 11:43 plus kombi van 10:43
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.