-
Liczba zawartości
9 156 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
wlad's Achievements
mistrz kierownicy (14/20)
3 tys.
Reputacja
-
A no to wszystko jasne-@Wladmar zafiksowal mnie ze to byl diesel
-
wlad obserwuje zawartość GLE 400e , Chinskie auta dostepne w PL , Liftback/kombi/SUV do 100-110k - komfortowe, dynamiczne w benzynie i 2 innych
-
W Grand Vitarze byl 1.9 dCi od Renault
-
Podobnie jest w UK. Pewnie z tego powodu argument przeciw CVT "bo wyje podczas gwaltownego dodania gazu" jest dla mnie kompletnie niezrozumialy
-
Niestety tego juz probowalem
-
Heja Moja Forza zaczyna mi platac figle i nie mam pojecia jak to ukrocic.Sytuacja wyglada tak: Jesli po uruchomieniu silnika na zimno rusze od razu to po ujechaniu 2-3 km przy zatrzymaniu zgasnie i trzeba czekac aby silnik ostygl by znowu odpalila .Ale jesli po odpaleniu pozwole jej pracowac na luzie az do nagrzania silnika to pozniej juz nie ma tego problemu. Poniewaz zaczelo sie to dziac zaraz po tym jak wymienilem rolki w wariatorze to z poczatku myslalem ze to jakis problem z przekazaniem napedu.Ale oczywiscie wszystko jest OK.Pozniej przyszlo mi do glowy ze moze ktorys zawor po nagrzaniu nie trzyma kompresji-ale przeciez pozniej smiga jak dziki.Podczas tego pyrkotania na luzie jest faza gdy obroty silnika zaczynaja falowac pomiedzy 1500 a 2000obr/min-gdy powroca do fabrycznych 1800/min to jest znak ze mozna juz jechac(silnik oczywiscie na wtrysku wiec te falowania sa dziwne IMO). Czy mozna cos odczytac w szklanej kuli-bardziej chodzi mi o trop nawet a nie o podanie konkretnego rozwiazania.Acha,kontrolka silnika sie nie zapala.Dzieki za ew. pomysly
-
2015 z 1.2 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Mialem Suzuki Swifta z manualna skrzynia-mega oszczedne auto,ale na krotkich dystansach palil blizej 7 niz 6.Wiec nie wiem jakim cudem SX4 jako wieksze auto,z wiekszym silnikiem,automatem i AWD moze tez palic 7 IMO raczej blizej 10 litrow niz wspomnianych 7.
-
To tak jak u mnie.Poniewaz moj benzyny pali mniej niz moj skuter 125 wiec na zlosc jezdze jednoczesnie i na benie i na pradzie.A co-stac mnie,jestem z AK.
-
Gdyby jeszcze potrafil zuzywac tyle ropy co Prius benzyny to bylaby kumulacja
-
Ale ja mam dwoje dzieci -i juz wychodzi ze jestem w 8 % a nie w 2 Tylko pamietaj-biedacy siedza cicho dopoki maja cos do stracenia. Jak zabierzecie im wszystko to bedziecie musieli zaczac sie bac
-
Chyba jednak nie.
-
czyli jeszcze raz-"Biedaki walczcie o klimat-jestesmy na to poswiecenie gotowi" 2% najbogatszych ludzi emituje zanieczyszczen tyle co 66% pozostalej ludzkosci.
-
Ale powiedz prosto z most-"Na tej wojnie bedzie wiele waszych ofiar ale jestem gotow na takie poswiecenie." Tak wiec nie-gdyby UE zalezalo w jakims ulamku na srodowisku to takie maciory bylyby metoda podatkowa wyeliminowane kosztem faktycznie ekonomicznych aut.
-
Przeciez nigdzie tak nie napisalem ani tym bardziej nie pomyslalem. Chodzi o to ze UE przez swoje utopijne przepisy powoduje ze takie auto jest bardziej promowane -casus pluginow w firmach angielskich ktore nigdy nie byly ladowane z gniazdka.
-
Tylko ze nikogo kto kupuje Dacie czy MG nie interesuje prowadzenie.Tylko cena i ew.wyposazenie za nia dostepne.No i oczywiscie koszt leasingu. Nie ma co interpolowac ludzi z forow jak AK bo to jest tylko promil prawdziwych nabywcow-a ci chca tylko korzystac z urzadzenia.Maja w pompie jakies prowadzenie czy inne bzdury ktore nie sa im do niczego potrzebne.To tylko na AK ludzie robia tripy po kilka tys km-zwykly europejczyk ma tripy do fabryki i z powrotem.