Jump to content

kandek

użytkownik
  • Posts

    599
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About kandek

  • Birthday 11/16/1986

Profile Information

  • Lokalizacja
    Włocławek/Łódź

kandek's Achievements

wyciszony kierowca

wyciszony kierowca (10/19)

0

Reputation

  1. Kiedyś w Drogówce, czy innym Uwaga Pirat była sytuacja, jak samochód wyjeżdżał z bocznej drogi. Zbliżał się dość szybko do drogi głównej, ale oczywiście na nią nie wjechał. Kierowca miał po prostu taki styl jazdy. Niestety, poruszająca się drogą z pierwszeństwem pani tak spanikowała, że odbiła w bok i przywaliła w słupek. Przybyły na miejsce policjant orzekł wine tylko i wyłącznie pani panikującej. Stwierdził że to jej sprawa że tak impulsywnie reaguje.
  2. Możesz się bujać trochę z teorią, więc podchodź do niej jak najszybciej. Ja zdałem mając punktów na styk, a naprawdę dobrze ogarniam przepisy. Poćwicz przez kilka dni testy. Ja robiłem te z serii SPS, ale za bardzo nie miałem czasu niestety, a były bardzo podobne.
  3. Dla mnie wina czerwonego. Miał znak "ustąp pierwszeństwa", i tego pierwszeństwa nie ustąpił.
  4. Ja zdałem teraz w sobotę. Udało się za pierwszym razem - i UDAŁO to właściwe słowo. Motocykl na egzaminie u mnie też miał mniejszą prędkość na pierwszym biegu - w efekcie podpórka w trakcie ósemki, a przy powtórce musiałem dodawać gazu. Slalom wolny - ja go nauczyłem się przejeżdżać mniej więcej w trakcie 23 godziny nauki. Po prostu zacząłem to robić bez stresu i na luzaku, bardziej pracując chyba hamulcem niż sprzęgłem. Dużo dawał mi też balans ciałem. Na kursie byłem uczony, że slalom szybki ma mierzoną tylko prędkość wjazdową i wyjazdową. Więc wjeżdżałem sobie 32-33km/h, lekko hamowałem, i pod koniec gaz do oporu żeby na wyjeździe mieć jakieś 30-31km/h. Na egzaminie okazało się, że oczywiście liczona jest średnia prędkość przejazdu. W efekcie musiałem wjechać 44km/h i prawie się wywaliłem. Na placu powtarzałem wszystkie zadania oprócz górki. Miałem ekstra egzaminatora, ale i tak stres niesamowity.
  5. > Wyjezdzajacy winny, jadacy pod prad dostaje mandat za jazde pod prad (inny werdykt chyba tylko w > sadzie uslyszysz).
  6. > A nie lepiej Obwodową i Kapitulną? > Tyle, że tam korki. Kapitulna stoi zazwyczaj już od świateł przy Urzędzie Pracy. Najszybciej jest niestety po trylince.
  7. Moim zdaniem znam odpowiedzi, ale wolę się upewnić, bo zdarza mi się mieć sytuacje na granicy kolizji. 1. Czy skręcając w lewo do Biedronki, mam pierwszeństwo przed nadjeżdżającymi z naprzeciwka? Moim zdaniem tak. LINK DO MAPY 2. Czy skręcając w lewo na tym skrzyżowaniu mam pierwszeństwo przed jadącymi z naprzeciwka? Moim zdaniem tak, ponieważ wyjeżdżają oni ze strefy zamieszkania, ale na wszelki wypadek i tak ustępuję im pierwszeństwa. LINK DO MAPY
  8. > 4 lata remontu, wszyscy mają go dość a tu jeszcze buble do poprawki. Dzień w dzień jadę ze szpitala na Toruńską, więc muszę dymać aż do Kapitulnej. Tak czy siak, zgodnie z przepisami nie da się zawrócić nigdzie wcześniej.
  9. > Trzeba było zawracać na BP Tam jest chyba na żółto wymalowana pojedyncza ciągła.
  10. > Coś więcej trzeba tłumaczyć? Czerwoną miejsce gdzie kończy się pas do jazdy na przeciwko > (tymczasowy bo roboty drogowe). OK. Wszystko wyjaśnione. Dzięki za pomoc.
  11. > Przecież masz dwa pasy z nakazem jazdy prosto. Nawet jakby była możliwość skrętu w lewo to i tak > nie możesz zawrócić. Musi być strzałka pozwalająca na zawrócenie. No właśnie nie ma. Strzałka jest chwilę wcześniej na tej powierzchni wyłączonej z ruchu i otoczonej słupkami. Oznakowania pionowego też żadnego.
  12. > Sygnalizator jest zwykły, nie kierunkowy. Więc IMO można, tylko zawracać odrobinę później, żeby nie > stać pod prąd na poprzecznej. Wiem, ale wtedy zblokowałbym tych z naprzeciwka, którzy ewentualnie chcieliby skręcać tam w lewo.
  13. Często skracam sobie drogę w ten sposób. Wydaje mi się że nie łamię przepisów. Gdybym napotkał na to mogą się przyczepić?
  14. > W takim razie zostaje poszukiwanie vectry i tyle. masz dobrego gościa: jakiś tekst
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.