-
Liczba zawartości
469 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
kandek's Achievements
wyciszony kierowca (10/20)
0
Reputacja
-
Kiedyś w Drogówce, czy innym Uwaga Pirat była sytuacja, jak samochód wyjeżdżał z bocznej drogi. Zbliżał się dość szybko do drogi głównej, ale oczywiście na nią nie wjechał. Kierowca miał po prostu taki styl jazdy. Niestety, poruszająca się drogą z pierwszeństwem pani tak spanikowała, że odbiła w bok i przywaliła w słupek. Przybyły na miejsce policjant orzekł wine tylko i wyłącznie pani panikującej. Stwierdził że to jej sprawa że tak impulsywnie reaguje.
-
Egzamin A - czy warto zdać najpierw samą teorię?
kandek odpowiedział Herbatnik na temat - Kącik Motocyklowy
Możesz się bujać trochę z teorią, więc podchodź do niej jak najszybciej. Ja zdałem mając punktów na styk, a naprawdę dobrze ogarniam przepisy. Poćwicz przez kilka dni testy. Ja robiłem te z serii SPS, ale za bardzo nie miałem czasu niestety, a były bardzo podobne. -
Dla mnie wina czerwonego. Miał znak "ustąp pierwszeństwa", i tego pierwszeństwa nie ustąpił.
-
Ja zdałem teraz w sobotę. Udało się za pierwszym razem - i UDAŁO to właściwe słowo. Motocykl na egzaminie u mnie też miał mniejszą prędkość na pierwszym biegu - w efekcie podpórka w trakcie ósemki, a przy powtórce musiałem dodawać gazu. Slalom wolny - ja go nauczyłem się przejeżdżać mniej więcej w trakcie 23 godziny nauki. Po prostu zacząłem to robić bez stresu i na luzaku, bardziej pracując chyba hamulcem niż sprzęgłem. Dużo dawał mi też balans ciałem. Na kursie byłem uczony, że slalom szybki ma mierzoną tylko prędkość wjazdową i wyjazdową. Więc wjeżdżałem sobie 32-33km/h, lekko hamowałem, i pod koniec gaz do oporu żeby na wyjeździe mieć jakieś 30-31km/h. Na egzaminie okazało się, że oczywiście liczona jest średnia prędkość przejazdu. W efekcie musiałem wjechać 44km/h i prawie się wywaliłem. Na placu powtarzałem wszystkie zadania oprócz górki. Miałem ekstra egzaminatora, ale i tak stres niesamowity.
-
> Wyjezdzajacy winny, jadacy pod prad dostaje mandat za jazde pod prad (inny werdykt chyba tylko w > sadzie uslyszysz).
-
> A nie lepiej Obwodową i Kapitulną? > Tyle, że tam korki. Kapitulna stoi zazwyczaj już od świateł przy Urzędzie Pracy. Najszybciej jest niestety po trylince.
-
Moim zdaniem znam odpowiedzi, ale wolę się upewnić, bo zdarza mi się mieć sytuacje na granicy kolizji. 1. Czy skręcając w lewo do Biedronki, mam pierwszeństwo przed nadjeżdżającymi z naprzeciwka? Moim zdaniem tak. LINK DO MAPY 2. Czy skręcając w lewo na tym skrzyżowaniu mam pierwszeństwo przed jadącymi z naprzeciwka? Moim zdaniem tak, ponieważ wyjeżdżają oni ze strefy zamieszkania, ale na wszelki wypadek i tak ustępuję im pierwszeństwa. LINK DO MAPY
-
> 4 lata remontu, wszyscy mają go dość a tu jeszcze buble do poprawki. Dzień w dzień jadę ze szpitala na Toruńską, więc muszę dymać aż do Kapitulnej. Tak czy siak, zgodnie z przepisami nie da się zawrócić nigdzie wcześniej.
-
> Trzeba było zawracać na BP Tam jest chyba na żółto wymalowana pojedyncza ciągła.
-
> Coś więcej trzeba tłumaczyć? Czerwoną miejsce gdzie kończy się pas do jazdy na przeciwko > (tymczasowy bo roboty drogowe). OK. Wszystko wyjaśnione. Dzięki za pomoc.
-
> Przecież masz dwa pasy z nakazem jazdy prosto. Nawet jakby była możliwość skrętu w lewo to i tak > nie możesz zawrócić. Musi być strzałka pozwalająca na zawrócenie. No właśnie nie ma. Strzałka jest chwilę wcześniej na tej powierzchni wyłączonej z ruchu i otoczonej słupkami. Oznakowania pionowego też żadnego.
-
> Sygnalizator jest zwykły, nie kierunkowy. Więc IMO można, tylko zawracać odrobinę później, żeby nie > stać pod prąd na poprzecznej. Wiem, ale wtedy zblokowałbym tych z naprzeciwka, którzy ewentualnie chcieliby skręcać tam w lewo.
-
> nie mozna a dlaczego?
-
Często skracam sobie drogę w ten sposób. Wydaje mi się że nie łamię przepisów. Gdybym napotkał na to mogą się przyczepić?
-
> W takim razie zostaje poszukiwanie vectry i tyle. masz dobrego gościa: jakiś tekst