kodran
użytkownik-
Liczba zawartości
107 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Imię
Grzegorz
-
Płeć
Not Telling
-
Lokalizacja
Kodrań 98-338
-
Zainteresowania
Mechanika
-
Samochód
Stilo 1,9 jtd i inne
kodran's Achievements
zielony listek (8/20)
0
Reputacja
-
Czyli jednak tylko serwis zostaje. A serwis może ktoś wie jaki program posiada lub ktoś może ma takie coś ?
-
Witam co może być przyczyną że podczas osiowania mam cały czas błąd modułu klimatronika ncl nieznany błąd i się rozłancza. Chce to zrobić ponieważ była odłączana navi i miga mi godzina i nie mogę nic ustawić . Próbowałem fes 3.6 Mes 2.2 i cały czas to samo błędów nie mam w żadnym module wszystko działa proszę o pomoc bo nie mam pojęcia.
-
Witam czy można wsadziś wtryski od silnika 1,9 115km do silnika 1,9 140km jeden 8 zaworowy a drugi 16 pozd
-
nadkole oberwane z przodu i ocierające o oponę albo półoś
-
Sprawdź ciśnienie bo jak jest małe albo prawie brak to też pokaże błąd wypadania zapłonów
-
> Takie pytanie przy okazji, czy wystarczy modyfikacja w ECU, czy konieczne jest fizyczne zaślepienie > EGR? Sterownik to EDC16C39 CF4. W edc 16 Jak się zaślepi to nic się nie dzieje tylko świeci si cały czas błąd o przepływie powietrza
-
Witam czy może ktoś usunąć mi programowo egr. Mam mapkę zgrana i sobie sam wgram tylko ją obrobić
-
Jednak kolego miałeś rację zaślepienie całkiem pomogło jak ręką odjął błąd się świeci ale jest moc i spalanie ok. pozd i dzięki. Zaślepkę musiałem między egr a kolektor ssący bo gdzie indziej nie dawało efektu
-
I jeszcze jeden objaw do 2500 brak mocy, jak i na postoju licho sie wkręca tak i w jeździe . Po wyżej dostaje pał era, odczyty z przepływomierza między zadaną a aktualną masa powietrza do tych 2,5 tys obrotów powietrze bardzo powoli rosło tak jak by nie mógł zaciągnąć później się wyrównują, 3 przepływki testowane na pewno sprawne i na wszystkich to samo. Turbina ciśnienie zadane a aktualne rośnie powoli ale bez różnic jest ok. gdzie szukać czemu tak sie dzieje jak by z opóźnieniem reagował na pedał gazu. EGR czyszczony zaślepiony dorobiona przez siebie zaślepka z dziurami od wlotu spalin od spodu do zaworu.
-
> EGR masz? Tak kolego czyszczony i w polowie zaślepiony bo jak całkiem zaślepiłem to zaraz wywalało błąd o przepływie powietrza
-
Witam jaka przyczyna dużego spalania ok 10-14l z tyłu kopci na niebiesko i czarno. Wtryski na komp nie maja odchyłów pruba przelewowa przez 4 min na każdym po 0,3 setki w strzykawkach bardzo nie wielkie różnice. gdzie szukać przyczyny.
-
Też tak myślałem że sterownik do wymiany nie wiem jak czujnik w zamku jak go sprawdzić a w pasach nic nie poszło a jestem z łódzkiego Radomsko
-
> Nie da się skasować błędów, które występują w momencie kasowania. > Jakie masz błędy? > Pozdrawiam BAS Błedy są 4 wszystkie przejściowe niskie napięcie zasilania dwa związane z poduszką w siedzeniu i coś o sterowniku ale jak pisałem odpiąłem fotel kierowcy i wyskoczył następny błąd i po podpięciu nie mogę też go skasować. Więc wnioskuje że chyba sterownik do wymiany saochód jest lekko z przodu pocałowany zagięta maska czyż by zapisał to jako wypadek nie wyleciała żadna poduszka?
-
Witam mam problem nie mogę skasować błędów poduszek. Mam kilka kasowanie nic nie daje. Po odpięciu dodatkowych kostek błędy nowe się pojawiają, po podpięciu zostają i nie można ich skasować gdzie szukać przyczyny. kasuje Fesem
-
Witam gdzie mogę znaleźć numer skrzyni kod w moim stilo. Skrzynia 6 biegów moc silnika 140km