-
Liczba zawartości
45 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
nigdy
Retained
- kadet
Profile Information
-
Lokalizacja
Warszawa
pawlik71's Achievements
starszy motorowerzysta (6/20)
0
Reputacja
-
To będzie mi potrzebna pomoc. Tu sa fotki kolektora wraz z przepustnicą. Po pierwsze czy zakupiłem właściwy tzn. od 1.2 75KM ? Po drugie chodzi o połączenia w kolektorze jak i w samej przepustnicy. Z góry dziękuje ( strasznie mi się ta przekładka przeciąga ale czekam na układ dolotowy....Poczta Polska )
-
Nie zakładam nowego tematu i chciałbym o pomoc w zdobyciu schematu/zdjęcia z opisami podłączeń przepustnicy od 1.2 75km 8V oraz 1.1MPI....zabieram się do przekładki i podobno coś tzreba zaslepić ale nie wiem dokładnie co dzieki i pozdro
-
> to jeszcze moze zostac stara elektornika > z wiazka > wszystko było w archiwum , nei smiecmy w tym watku > masz pytania odezwij sie na gg tak tez zrobię pozdro
-
> np. przy wałku "ostrzejszym" od 866 Czyli przy głowiźnie od 1.2 75KM Sam komp czy z wiązką?
-
> nie , eletronika na luzaku se poradzi z tym Uff to mila wiadomość bo trzeba coraz głębiej do kieszeni sięgać. Na jakim etapie taka modyfikacja będzie juz niezbędna?
-
> w plastiku jest rozlaczany - wiec jak bedziesz demontowac poprostu > rozlacz i wyjscie wodne zostaw (nie trzeba spuszczac płynu) THX Jeszcze jedno. Czy już do tej modyfikacji muszę wymieniać kompa z wiązką od 1.2 75KM? Coś gdzieś takiego wyczytałem.
-
> obcinasz w obu, z alu kolektora wywalasz a przykrecasz z plastika > pozdr. I stała się jasność
-
Mapsensora przekładam ze zdemontowanego kolektora. Ok. Podkładki pod listwe wtryskową tez ok, ale z tym odcięciem to musze popatrzyć dokładnie. Jeżeli tu utne a tam zdemontuje to co w takim razie zostanie??
-
> listwe wtryskowa dajesz plastikowa seryjna, trzeba tylko dac > podkladki pod mocowanie listwy bo inaczej nie podejdzie jak > zostajesz przy serii kompie to musisz dac mapsensor od 1,1MPI > tutaj znajdziesz pare fotek jak to wyglada > aha, wyjscie wodne z alu kolektora odcinasz i zostawiasz od kolektora > plastikowego > pozdr. Bazę w sensie auta mamy identyczną. Tylko ja mam czerwoną bestie Listwa i wtryski oraz komp pozostaje b/z czyli MPI. Gdzie ten mapsensor ma być dany no i nie za bardzo teraz widze to wyjście wodne. Jak alu kolektor do mnie trafi to porównam z tym co jest. Wilekie dzięki leszczu Pees. Podobne mody bede miał
-
> nie, nie konieczny sam nie rozwiercisz a i znalezc kogos kto to > zrobi nie tak latwo, ale mozesz ja spolerowac kolektor > wygladzic w srodku i spasowac z glowica > bierzesz uszczelke kolektora i dopasowujesz ja do glowicy, nastepnie > przykladasz ja do kolektora i dopasowujesz kolektor z glowica > bez jej zdejmowania nic nie zrobisz > pozdr. Wiem wiem. Co do głowicy sprawa jest oczywista. Chodzi mi teraz o sam kolektor i przepustnice. Co mogę zrobić przed ich zamianą z seryjną. Czy nie będzie problemów z zamianą zakupionego kolektora z seryjną głowicą? Głowica też będzie zamieniona ale na razie ten zestaw musi chodzić.
-
> Rozwiercic Ok. Znaczy się będzie większa średnica. Czy taki zabieg jest konieczny/zalecany przy swapie góry od 1.2?
-
> Liznij przepustke, dopasuj kanaly przepoleruj Co do przepolerowania kanałów to nie mam pytań ale co znaczy liznąć przepustke Mam wiele skojarzeń niekoniecznie motoryzacyjnych
-
Skoro jest temat "Kolektorowy" to się zapytam. Zakupiłem do swojego 1.1MPI kolektor ssący wraz z przepustrnicą i wszystkimi pierdołami (oprócz listwy i wtrysków) od 1.2 75KM. Zanim go wpasuje jakim zabiegom kosmetyczno-tuningowym mógłbym go poddać? Głowica jest jeszcze seryjna a układ wydechowy się robi ( to tak jakby ktoś chciał zapytać) Pozdrawiam.
-
przeczytałem wszystkie 48 stron...uffff ale i tak nie jestem pewien co zrobić aby dobrze uturbić mojego sejka ale wiem na pewno że skontaktuje się osobiście z któryms ze speców i opracuje szczegółowy charmonogram zmian.....żeby nie potrzebnie kasy nie wywalać pozdrawiam