Skocz do zawartości

husky83

użytkownik
  • Liczba zawartości

    107
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Imię
    każdy jakieś ma
  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    okolice Gliwic
  • Samochód
    Grande Puntu / C4GP
  • Motocykl
    całe 125, ale żona narzeka :(

Ostatnie wizyty

841 wyświetleń profilu

husky83's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

11

Reputacja

  1. Już dwa razu odrzucili moją rejestrację tam, nie mam pojęcia dlaczego :/ Edit: a teraz widzę, że jednak się tam mogę zalogować i od razu trafiłem na temat, który mnie interesuje. Dzięki! Zapytam tam o szczegóły, chociaż widzę, że wlaśnie ten Patryk tam wszystko opisał
  2. Cześć, Chcę dołożyć moduł bluetooth do mojej cytryny, ale nie wiem czy jest to możliwe. Tzn. ludzie piszą o tym, że się da, ale że nie wszędzie. Lexią uaktywniłem bluetooth chyba w 3 miejscach. Obecnie na wyświetlaczu jest opcja bluetooth, pokazuje się też 'telefonik' a po włączeniu zapłonu komunikat, że nie znaleziono telefonu. Muszę jeszcze raz przejrzeć gdzie to włączyłem, to dam Wam znać, gdzie taka opcja była. Teraz tak: przy lampce (nie udało mi się jej zdjąć, więc nie wiem na 100%) nie widziałem mikrofonu, więc chyba fizycznie go nie ma. Ale to wielki problem nie jest.. Sam mikrofon mikrofon + wejście aux Czyli jak widać 6 - 15$, więc szału nie ma. Moje radio.. Wyjąłem radio, żeby dokładnie sprawdzić co mam w aucie. Na nim dokładnie taki opis: RD4N1M-03 Continental Radio ma tylko wejście na antenę i standardowe, jak na obrazku (nie mam zdjęcia): Przy czym w części A są piny: 1,2, 5, 7, 11, 12, a w części B 1,2,3,4,7,8,9,10, a w górnej (głównej) części brakuje pinu 15. Zgadzałoby się to z opisem: Pytanie - czy w ogóle się da? Czego jeszcze potrzebuję? Na pewno modułu Bluetooth. Pytanie - jakiego? KLM Siemens czy Nomade? Coś tam znalazłem na jakimś francuskim forum, ale że po francuskiego nie znam, to google translate. A tam to się można uśmiać z ich tłumaczeń https://translate.google.com/translate?hl=pl&sl=fr&tl=pl&u=http%3A%2F%2Fwww.forum308.com%2Fviewtopic.php%3Ff%3D8%26t%3D7527
  3. Panie, kiedy mogę wpaść? Mam dwa autka do zrobienia, tylko filtry kabinowe muszę kupić
  4. Dokładnie tak, czyli długie naciśnięcie 'AUTO' włącza tryb mono. W Lancii był osobny przycisk, zresztą w Mondeo też jest osobny przycisk MONO, a tutaj takie kombinacje. Najważniejsze, że działa. Jeszcze chyba długo będę się cytryny uczył.. A co się przeciwmgielnych naszukałem :D @ - w sumie Peugeot i Cytryna to prawie jedno, może też spróbuj przyciskiem AUTO? Albo czas dokładnie przejrzeć instrukcję Ja dopiero za którymś razem jak o tym czytałem doszedłem do tego co autor miał na myśli (info jak to włączyć nie było moim zdaniem w dobrym miejscu w instrukcji).
  5. jak wrócę do domu to sprawdzę, ale z tym klawiszem akurat próbowałem! I bez rezultatu. W instrukcji piszą coś o przycisku "AUTO", więc może z nim trzeba pokombinować.. No nic, zobaczę, dzięki za podpowiedź
  6. No chyba jednak przewidziała. Po raz setny czytam instrukcję i chyba mam...
  7. Mam głupie pytanie, na które nie potrafię znaleźć odpowiedzi. Otóż w C4 Grand Picasso chciałbym włączyć tryb 'mono' w klimatyzacji. Niestety instrukcja tylko wspomina o istnieniu takiego trybu, google milczy w tej kwestii, a tryb dwustrefowy nie zawsze jest potrzebny, a wręcz czasami przeszkadza. Tym bardziej, że tutaj nie tak łatwo zmienić w czasie jazdy temperaturę ze strony pasażera, gdy jedzie się samemu... Tak więc pytanie brzmi - jak włączyć tryb MONO? Mowa o pierwszej wersji C4GP - rocznik 2009.
  8. Nie średnią, tylko medianę ;-) Średnia to tak jak z naszymi pensjami - do niczego się nie nadaje takie liczenie.. Z tego co piszesz można wywnioskować, że ŻADNE z aut na otomoto nie jest warte uwagi. Do tej pory kupowałem (nie tylko ja) auta własnie w okolicy mediany cen, znalezione na otomoto. W większości od komisów. I nie miałem nigdy większych problemów (nie licząc standardowych, związanych z normalnym zużywanie się samochodu)... Idąc tym tropem - trzeba by kupować auta prosto z salonu, a i to pierw dobrze sprawdzić... Chcę kupić auto używane - nie nowe. Liczę się z tym, że coś do zrobienia będzie - bo musi być. W tej cenie znajdzie się na pewno nie jeden egzemplarz, który będzie zadbany i będzie wymagał niewielkiego wkładu, jestem tego pewien...
  9. @@slawek_l_83 Otomoto - C4 Grand Picasso 2006, manual - 4 sztuki, od 16.000 do 20.000, mediana troszkę ponad 18000 Otomoto - C4 Grand Picasso 2007, manual - 36 sztuk, od 11.000 do 28000, mediana 21500zł Otomoto - C4 Grand Picasso 2008, manual - na tą chwilę 20 sztuk, ceny od 20 do 30 tysięcy, mediana 25000zł Otomoto - C4 Grand Picasso 2009, manual - 12 sztuk, 22-36, mediana 26.000 Otomoto - C4 Grand Picasso 2010, manual - 14 sztuk,23-47, mediana ok. 33.000zł Otomoto - C4 Grand Picasso 2011, manual - 10 sztuk, 30-49, mediana 35.000 Otomoto - Fiat Croma 2007 - 14 sztuk, ceny od 12 do 22, mediana 17500zł Otomoto - Fiat Croma 2008 - 20 sztuk, ceny 17-30, mediana 23850zł Otomoto - Fiat Croma 2009 - 10 szt, 2 - 27.5, mediana 20.000 Otomoto - Fiat Croma 2010 - 12szt, 17-31.000zł, mediana 23.000zł Otomoto - Peugeot 308 kombi, manual - 2010r - sztuk 28, ceny od 17.000 do 34.000, mediana 25000 Nawet jeśli 75% z nich to zajeżdżone wraki, to za 25.000 kupisz C4GP z 2008 roku, które będzie droższe od tych 75% pozostałych (oczywiście przyjmując 'cena=jakość'). Da się? Moim zdaniem się da, skoro najdroższe samochody są niewiele droższe niż moje (płynne) 'maksimum'.. Renault - rozważę Zobaczę, co oferują, podoba mi się meganka i (nowy) grand scenic, ale jeszcze cen nie przeglądałem, podejrzewam, że wyższe niż te, które wyżej napisałem.. Chciałem jechać do Opola, obejrzeć C4GP za 23500. Ale że auto z Danii, to sprawdziłem jego rzeczywisty przebieg... Licznik cofnięty o 100.000km, z ok. 277 do 177kkm, mimo że auto powyżej mediany cen tego rocznika... Czy to oznacza, że wszystkie mają przekręcone liczniki? Moim zdaniem nie. Nawet jeśli 3/4 jest nieuczciwych, to jest też ta 1/4 uczciwych, którzy mają auta też w podobnych cenach...
  10. Ja stosuję troszkę inną klasyfikację - traktuję takie auta jak C-Max, Zafira czy C4 GP jako kombi z ewentualnie dodatkowymi siedzeniami (z których może nigdy nie skorzystam) Kombik klasy C niestety teoretycznie odpada. Dlaczego teoretycznie? Dla mnie jak najbardziej mógłby być, ale żona narzeka, że za długie itd. Chociaż jak wiemy, że ona ma gdzieś jechać, to ona bierze Punto, więc nie wiem jaka to dla niej różnica. Może taka, że raz czy dwa razy na miesiąc czegoś się nie przewidzi i ja biorę punto (4.5l/100km) a ona wtedy jedzie 'dużym'... Brałbym Mondeo, bo sprawdzone auto (dwa w rodzinie i jest ok), ale 'za długie', 'długa krowa', 'po co nam takie duże' i inne takie O tempomacie na liście zapomniałem, a jestem do niego bardzo przyzwyczajony - Lybra miała (dorobiony ), małe punto też ma Ale on jest na liście 'miło widziane' a nie 'niezbędne'... @@ArekMiz Dużo złych opinii o silnikach Renault troszkę odstrasza. A z drugiej strony Lancią też mnie straszyli... Klima - no cóż, można zrobić odstępstwo, ale o ile się nie mylę, są chyba z dwustrefową.. @@kox Opinia o spalaniu wyłącznie z raportów na Autocentrum. I wg tych raportów pali więcej niż paliła moja Lybra, to mnie troszkę odstrasza, bo chciałbym żeby paliło mniej EDIT: Przed chwilką widziałem na parkingu S-Max. Ładne to to jest - to na pewno. Ale szkoda, że stanowczo za duży - bardzo wystaje wśród innych samochodów...
  11. @@sei08 - tu przynajmniej są jakieś wartościowe odpowiedzi, tam - raczej średnio.. Tam ludzie z przypadku, tutaj raczej bardziej interesujący się motoryzacją ;-) @@wlad - szukałem już i nie mogę znaleźć informacji o przełożeniach tych skrzyni... Kiedyś były takie rzeczy w instrukcji obsługi, a teraz (w tej instrukcji którą znalazłem) - nie ma... @@pixel - vivaro, małe ducato lub t5 - no już troszkę autobusy @ - tylko że Ople nie bardzo mi się podobają. Z zewnątrz ten jest troszkę (ale niewiele) ładniejszy niż inne np. Astry, ale w środku - nie mój typ Renault Megane w kombiku? Z silnikiem 1.5dCi?
  12. a jakże! Oczywiście, że się zastanawiałem, ale ceny zaczynają się w momencie, na którym chciałbym poprzestać ;-) Druga sprawa - bagażnik - dużo mniejszy niż w Lybrze, co niestety deltę dyskwalifikuje A szkoda, bo piękne wozidło...
  13. Już kiedyś robiłem wstępne rozeznanie w temacie, ale teraz jestem zmuszony do końca wakacji już coś kupić, bo Lybra pojechała do nowego właściciela Dla przypomnienia i uzupełnienia, co mnie interesuje: Rodzinne auto, kombi, minivan lub duuży hatchback diesel lub benzyna nadająca się do zagazowania Oszczędny (wiem, to pojęcie bardzo względne) 6 biegowa skrzynia biegów dwustrefowa klima rocznik minimum 2007 bardzo mile widziane niezależne fotele z tyłu bardzo mile widziane przyciemnione szyby z tyłu bardzo mile widziane rolety na szybę wmontowane w tylne drzwi mile widziany dach panoramiczny nie przesadnie długi - powiedzmy w okolicach 4,5m Do czego auto? Głównie dojazd do pracy - 40km w jedną stronę, wiochy i obwodnica miasta. Ale także wyjazdy na wakacje i takie tam inne. Ogólnie latać ma jakieś 1000-1600km / miesiąc. Do miasta bardzo rzadko (chyba że robotę zmienię ) Kwota? Z pakietem startowym musi się zamknąć w 30.000, więc powiedzmy, że auto 25000 to max. Nie chcę też przesadnie starego samochodu, stąd ten 2007-2008 to minimum. I teraz tak - jakie auta biorę pod uwagę (kolejność losowa): Kia Cee'd Peugeot 308SW Fiat Croma - wady: dużo pali i długie, niestety na liście rezerwowej, gdzieś pod jej końcem Citroen C4 Grand Picasso - wady - z 3/4 rynku to automaty, a pozostałe w tej cenie to tylko 5 biegowe Peugeot 5008 - wady? Tylko jedna - cena Czego NIE biorę pod uwagę: Ford Focus (brzydki, wszędzie go pełno, trudno o skrzynię 6 biegową) / Mondeo (za duży) Ople - po prostu brzydkie, takie moje odczucie, więc po co sie męczyć w aucie, które mi się nie podoba Grupa VW - odpada! Audi - nic ciekawego w tej cenie nie znajdę, a jak już, to jakieś co najmniej 10 letnie staruszki Z powyższych chyba najbliżej mi do C4 GP z silnikiem 1.6HDi z manualną skrzynią, ale te 5 biegów to troszkę za mało na trasy... 6 biegów jest przy silniku 2.0, który jak dla mnie pali za dużo, w dodatku trudno dostępny, albo w egzemplarzach dużo młodszych - do tych mi niestety też daleko z innych powodów... Tak więc bardzo proszę o podpowiedzi i to nie uwzględniające aut z 'czarnej listy'
  14. Ten Grand Picasso ma całkiem przyzwoite spalania w takim razie Ale ostatecznie, po przemyśleniu tryliarda czynników - póki co minivan mi nie potrzebny. A dokładniej mówiąc - nie taki drogi. Wracam z ceną do okolic 20.000, z jakimś tam zapasem. Czyli w naturalny, przy zachowaniu wymagań co do rocznika itd, liczba dostępnych minivanów w drastyczny sposób maleje. A i te, które są dostępne, to raczej te dużo niżej od średniej, biorąc pod uwagę ten sam rocznik i wyposażenie. Troszkę mnie zaczął kusić ten C4 GP - rocznikowo i cenowo da radę się zmieścić. Zresztą to chyba jedyny model, spełniający wszystkie moje wymagania, przy którym w tej cenie jest większy wybór... O ile z zewnątrz auto bardzo ładne, o tyle środek (jak dla mnie) bardzo średni - jak już pisałem średnio podobają mi się zegary na środku. Do tego rozwiązanie, które mi się bardzo nie podoba - ułożenie ustawień klimatyzacji. Kierowca nie ma jak zmienić ustawień prawej strony (chyba że się mylę?) Do tego olbrzymia ilość to automaty, a mnie interesuje manual (jak już mówiłem wcześniej - automaty mnie nie przekonują). Czyli tym pięknym sposobem mogę raczej zamknąć temat minivanów i wrócić do myślenia nad kombikiem (lub tym C4, ale nie wiem) ;-)
  15. > ale patrzył na kompa czy liczył z dystrybutora , bo mój też mówił że auris mu pali 5.1 bo tak komp > pokazywał a z dystrybutora mi wychodzi 6,4 nawet, także różnica jest Komp pokazywał bodajże 5.5, a z dystrybutora wyszło 5.9 czy jakoś tak.. W każdym razie różnica między kompem a dystrybutorem wyniosła ok. 0.5l.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.