Jump to content

nuba98

użytkownik
  • Content Count

    2172
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Normalny

3 Followers

About nuba98

  • Rank
    kierowca
  • Birthday 10/19/1976

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Łańcut
  • Car
    Golf IV 2001; Meriva 2009r

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. zmień na 5W40 albo nawet 50 . Na 10W to zmiana nie ma sensu
  2. po nocy odpal silnik i odkrec korek zbiorniczka płynu jak w płynie zabulgocze powietrze to UPG do wymiany. ps ogólnie uważam ze to UPG poszła
  3. miałem taki myk po zmianie ECU (załozyłem z N2), sterownik auta podczas jazdy na lpg się uczył i po przełączeniu na noPb szalał jak folera, po dłuzszym nieużywaniu paliwa szło sobie rozbic głowe o kierę...rozwiązanei to wyłączenie emulacji sondy - świeci się wtedy check podczas jazdy na lpg ale po przełączeniu na paliwo silnik śmiga normalnie... druga opcja to kończąca sie pompka paliwa, która daje ciśnienie ale niepełne....
  4. nie zasyfia juz kolektora dolotowego, silnik troche mocniejszy i może delikatnie wiecej palić (czego ja nie stwierdziłem), nieekologiczne podejscie
  5. nuba98

    Oleje.

    ja mam również takie astre f classic X14NZ jak kupiłem to od nowości jeżdziła na GM 5W30 i w sumie może i brała ale na 10tys. zero dolewki i na szabelce cięzko było zauważyć ubytki (fakt ze autko było z pewnych rąk i 108kkm przebiegu było). Zapakowałem lpg i profilaktycznie castrola GTX 10W40 i nie widze różnicy poza tym ze przy spuszczaniu olej jest o wiele jaśniejszy niż poprzedni GM, dodam że w książce piszą że dla tego silnika zalecany olej to 5W i 10W a druga liczba to min. 30. Przy tej konstrukcji to OW lub 5W to chyba lekki przerost formy na treścia.....
  6. sprobuj zalać olejem elf NF900 5W40 co prawda on wycisza hydrauliki ale fakt ze na nim silnik chodzi wiele ciszej niż na 5w30.....
  7. ja z moja to ok, 10 lat ale ostatnie 3 to reanimacja i wrzucanie pieniedzy, niepotrzebne zreszta az w koncu przebrała sie miarka i 2 lata temu poszła.....i nigdy wiecej.....
  8. wydawało mi się przez chwilę że jest lepiej ale potem wróciło do normy. Miałem ten objaw to odkąd kupiłem auto czyli przebieg ok 105 tys km, zmiana sprzęgła przy 112 a teraz mam 134tys km i objaw ten samo. Dodam ze stare sprzęgło było OK
  9. tak rzuca lewarkiem ale to normalne bo skrzynią rzuca na poduszkach....jak pisałem typuję koło zamachowe ale nie chce mi się za to brać
  10. Miałem i mam to samo w Astrze X14NZ. Wymieniłem kompletne sprzegło LUK + linka + poduszka skrzynio biegów i jak jest gorąco to jak wolno puszczam sprzegło to telepie, jak zimno na zewnątrz to jest spokojnie. Typuję bicie koła zamachowego im cieplej tym większe bicie....przyzwyczaiłem się i szybko puszczam sprzęgło bez gazu i jest gitara....dodam że podobnie ma kolega w Audi A4 1.8 Tnij cytaty. [Orochimaru]
  11. sprężyna nie siadła na swoje miejsce stąd to strzelanie....
  12. jak na nagrzanym silniku na wolnych obrotach zapala się kontrolka to zerknij do książki o obsłudze opla w usterkach (o dziwo pisze że jest OK)... ale wg mnie to możesz spróbować z olejem 10W50 lub 60 (lepiej) i to na próbe może jakiś orlen albo inny tanszy (np. mannol choc nigdy go nie miałem), w wyższej temp lekość oleju bedzie większa i ciśn. powinno być wyższe. W sumie to nie masz nic do stracenia - jak nie to bedziesz darł silnik....
  13. w sumie to się zgadzam ze może to być rónież wina czujnika temp do ECU...mialem Ci to wcześniej zasugerowac ale jakos odwleklo sięw czasie.....
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.