L_R
użytkownik-
Liczba zawartości
171 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Lokalizacja
Gniewkowo woj. Kujawsko-pomorskie
-
Zainteresowania
różne i różniaste
-
Samochód
Astra H kombi Z19DTL 2006
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
L_R's Achievements
zielony listek (8/20)
0
Reputacja
-
Witam, auto to Opel Insignia 2,0 160KM 2010r, na wyświetlaczu pojawił sie komunikat: "sprawdź system stabilitrak" i zapaliły się kontrolki ESC i ABS. Podczas sprawdzania wyrzuca błąd C0050 usterka czujnika ABS prawe tylne koło. Zdarza się, że podczas jazdy wszystko wraca do normy by po jakimś czasie pojawić się znowu. Po wymianie czujnika i skasowaniu błędów - bez zmian. Przewody,wtyczki sprawdzone żadnych przerw, zwarć pomiędzy sobą i do masy. Gniazdo i wtyczka pompy ABS sprawdzona - czysta i bez widocznych uszkodzeń - sytuacja bez zmian. W końcu wymieniłem pompę ABS i też to nic nie dało. Mam więc pytanie, czy uszkodzenie piasty tylnego koła może generować błędy w taki sposób że raz są a raz nie?
-
Dziękować
-
Witam, może ktoś mi podpowiedzieć gdzie w silniku Z12XEP zabudowany jest czujnik ciśnienia oleju?
-
Witam . Auto trafiło do speca od elektryki. Ten wyczuł że problem jednak leży tylko i wyłącznie po stronie gazu. Zacinał się czwarty wtrysk na listwie wtryskowej lpg . Listwa wymieniona i jest ok. Dzięki wszystkim za pomoc.
-
Cewka w Z16 XER jest zespolona więc zamiana między 3 a 4 jest niemożliwa
-
Zamiennik. Też tak podejrzewałem, tyle tylko że na poprzedniej cewce (delphi) wywalało tylko pierwszy cylinder a po ponownym założeniu jej dla próby, wywala już pierwszy i czwarty.
-
Różnie. Nieraz od razu po zapaleniu zimnego silnika, nieraz po przejechaniu kilometra, lub dwóch, nieraz dwa, trzy dni jest ok, bywa że całą trasę jest źle a po ponownym uruchomieniu silnika po krótkim postoju już jest ok. Check zapala się gdy zapłon wypada a potem samoczynnie gaśnie gdy wada ustąpi. W listopadzie wymieniłem cewkę - generowała błąd P 0301 czyli problem na 1 garze, Teraz gdy podmienię cewki na tej "starej" jest błąd na 1 i 4 cylindrze.
-
Witam. Auto to Astra H GTC 2009 Z16 XER. zagazowane, pojawił się błąd P 0304 czyli wypadanie zapłonu na 4 cylindrze. Świece nowe, cewka wymieniona w zeszłym roku. Magik od elektryki twierdzi, że może w kompie uszkodziły się złącza, inni natomiast uważa że to sprawa mechaniczna i żeby pomierzyć ciśnienie w cylindrze i spróbować wypiąć egr. Co jest bliższe prawdy?
-
Witam, zaczęło się od tego , że puściła uszczelka pod pokrywą zaworów przy okazji okazało się że dwie skrajne śruby mocujące pokrywę z prawej strony są zerwane, olej dostał się na kolektor wydechowy i wypalał się. Po wymianie uszczelki i naprawie śrub, wycieku już z pod pokrywy zaworów nie ma. Natomiast po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów wyciek pojawił się przy śrubie mocującej kolektor wydechowy ( jak na zdjęciu). Podejrzewam uszczelkę pod głowicą, ale nie jestem pewny. Próbowałem zdjąć kolektor i podejrzeć, ale mimo odkręcenia śrub od kolektora i katalizatora nie udała mi się ta sztuka. Mam dwa pytania : czy przy ściąganiu kolektora trzeba zrobić coś jeszcze oprócz odkręcenia śrub, oraz czy moje podejrzenia co do uszczelki pod głowicą są słuszne?
-
Witam, od niedzieli nasza rodzina opelków się powiększyła. Dotąd Astra H kombi Z19DTL ; Astra H GTC Z16XER a teraz również Corsa C Z12XEP. Pozdrawiam wszystkich
-
Witam. Udało mi się wyjąć obudowę filtra ,okazuje się że wystarczy lekko przechylić ją do siebie i zdecydowanie pociągnąć do góry. To jedno, a drugie to wyciek paliwa, otóż: w dnie obudowy filtra są dwa elementy: jeden to zaworek do odwadniania filtra , a drugi to gniazdo jakiegoś czujnika (nie wiem jakiego) i cieknie w miejscu połączenia tego gniazda z obudową. Jutro może zrobię fotki bo chcę to uszczelnić ( choć nie bardzo wierzę w efekt tej pracy bo olej napędowy jest dość kłopotliwy w uszczelnianiu)
-
Witam. Dzisiaj stwierdziłem wyciek z pod filtra paliwa (silnik Z19DTL), wycieka paliwo w dolnej części filtra tam gdzie jest złącze elektryczne i jakiś króciec. Czy istnieje możliwość rozszczelnienia obudowy, czy po prostu pękła? I jeszcze jedno pytanie: jak wyjąć obudowę filtra z "kosza" w którym jest umieszczona? Górę zdjąłem ale nadal filtr z obudową nie chce "wyjść"
-
Dzięki, poczytałem i najpierw sprawdzę czy jest gniazdo pod poduchą ale nasuwa mi się jedno pytanie: co jeśli nie ma tego złącza do przycisków na kierownicy? Trzeba wtedy wymienić całą wiązkę kierownicy? Sory za może infantylne pytania ale nie chciałbym za wiele spieprzyć
-
A przeróbki duże? Bo może lepiej kupić całą, a jeśli tak, to czy kompletna kierownica musi być wylogowana?
-
Witam, chciałbym trochę zmodyfikować moją astrę i myślę o zabudowie kierownicy multifunkcyjnej. Czy to jest możliwe? W tej chwili zabudowane jest radio CD 30 i wyświetlacz TID ale przymierzam się do przynajmniej CDC40 Opera z wyświetlaczem GID