Skocz do zawartości

L_R

użytkownik
  • Liczba zawartości

    171
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Gniewkowo woj. Kujawsko-pomorskie
  • Zainteresowania
    różne i różniaste
  • Samochód
    Astra H kombi Z19DTL 2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

L_R's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

0

Reputacja

  1. Witam, auto to Opel Insignia 2,0 160KM 2010r, na wyświetlaczu pojawił sie komunikat: "sprawdź system stabilitrak" i zapaliły się kontrolki ESC i ABS. Podczas sprawdzania wyrzuca błąd C0050 usterka czujnika ABS prawe tylne koło. Zdarza się, że podczas jazdy wszystko wraca do normy by po jakimś czasie pojawić się znowu. Po wymianie czujnika i skasowaniu błędów - bez zmian. Przewody,wtyczki sprawdzone żadnych przerw, zwarć pomiędzy sobą i do masy. Gniazdo i wtyczka pompy ABS sprawdzona - czysta i bez widocznych uszkodzeń - sytuacja bez zmian. W końcu wymieniłem pompę ABS i też to nic nie dało. Mam więc pytanie, czy uszkodzenie piasty tylnego koła może generować błędy w taki sposób że raz są a raz nie?
  2. Witam, może ktoś mi podpowiedzieć gdzie w silniku Z12XEP zabudowany jest czujnik ciśnienia oleju?
  3. Witam . Auto trafiło do speca od elektryki. Ten wyczuł że problem jednak leży tylko i wyłącznie po stronie gazu. Zacinał się czwarty wtrysk na listwie wtryskowej lpg . Listwa wymieniona i jest ok. Dzięki wszystkim za pomoc.
  4. Cewka w Z16 XER jest zespolona więc zamiana między 3 a 4 jest niemożliwa
  5. Zamiennik. Też tak podejrzewałem, tyle tylko że na poprzedniej cewce (delphi) wywalało tylko pierwszy cylinder a po ponownym założeniu jej dla próby, wywala już pierwszy i czwarty.
  6. Różnie. Nieraz od razu po zapaleniu zimnego silnika, nieraz po przejechaniu kilometra, lub dwóch, nieraz dwa, trzy dni jest ok, bywa że całą trasę jest źle a po ponownym uruchomieniu silnika po krótkim postoju już jest ok. Check zapala się gdy zapłon wypada a potem samoczynnie gaśnie gdy wada ustąpi. W listopadzie wymieniłem cewkę - generowała błąd P 0301 czyli problem na 1 garze, Teraz gdy podmienię cewki na tej "starej" jest błąd na 1 i 4 cylindrze.
  7. Witam. Auto to Astra H GTC 2009 Z16 XER. zagazowane, pojawił się błąd P 0304 czyli wypadanie zapłonu na 4 cylindrze. Świece nowe, cewka wymieniona w zeszłym roku. Magik od elektryki twierdzi, że może w kompie uszkodziły się złącza, inni natomiast uważa że to sprawa mechaniczna i żeby pomierzyć ciśnienie w cylindrze i spróbować wypiąć egr. Co jest bliższe prawdy?
  8. Witam, zaczęło się od tego , że puściła uszczelka pod pokrywą zaworów przy okazji okazało się że dwie skrajne śruby mocujące pokrywę z prawej strony są zerwane, olej dostał się na kolektor wydechowy i wypalał się. Po wymianie uszczelki i naprawie śrub, wycieku już z pod pokrywy zaworów nie ma. Natomiast po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów wyciek pojawił się przy śrubie mocującej kolektor wydechowy ( jak na zdjęciu). Podejrzewam uszczelkę pod głowicą, ale nie jestem pewny. Próbowałem zdjąć kolektor i podejrzeć, ale mimo odkręcenia śrub od kolektora i katalizatora nie udała mi się ta sztuka. Mam dwa pytania : czy przy ściąganiu kolektora trzeba zrobić coś jeszcze oprócz odkręcenia śrub, oraz czy moje podejrzenia co do uszczelki pod głowicą są słuszne?
  9. Witam, od niedzieli nasza rodzina opelków się powiększyła. Dotąd Astra H kombi Z19DTL ; Astra H GTC Z16XER a teraz również Corsa C Z12XEP. Pozdrawiam wszystkich
  10. L_R

    wyciek paliwa

    Witam. Udało mi się wyjąć obudowę filtra ,okazuje się że wystarczy lekko przechylić ją do siebie i zdecydowanie pociągnąć do góry. To jedno, a drugie to wyciek paliwa, otóż: w dnie obudowy filtra są dwa elementy: jeden to zaworek do odwadniania filtra , a drugi to gniazdo jakiegoś czujnika (nie wiem jakiego) i cieknie w miejscu połączenia tego gniazda z obudową. Jutro może zrobię fotki bo chcę to uszczelnić ( choć nie bardzo wierzę w efekt tej pracy bo olej napędowy jest dość kłopotliwy w uszczelnianiu)
  11. L_R

    wyciek paliwa

    Witam. Dzisiaj stwierdziłem wyciek z pod filtra paliwa (silnik Z19DTL), wycieka paliwo w dolnej części filtra tam gdzie jest złącze elektryczne i jakiś króciec. Czy istnieje możliwość rozszczelnienia obudowy, czy po prostu pękła? I jeszcze jedno pytanie: jak wyjąć obudowę filtra z "kosza" w którym jest umieszczona? Górę zdjąłem ale nadal filtr z obudową nie chce "wyjść"
  12. L_R

    kierownica wielofunkcyjna

    Dzięki, poczytałem i najpierw sprawdzę czy jest gniazdo pod poduchą ale nasuwa mi się jedno pytanie: co jeśli nie ma tego złącza do przycisków na kierownicy? Trzeba wtedy wymienić całą wiązkę kierownicy? Sory za może infantylne pytania ale nie chciałbym za wiele spieprzyć
  13. L_R

    kierownica wielofunkcyjna

    A przeróbki duże? Bo może lepiej kupić całą, a jeśli tak, to czy kompletna kierownica musi być wylogowana?
  14. Witam, chciałbym trochę zmodyfikować moją astrę i myślę o zabudowie kierownicy multifunkcyjnej. Czy to jest możliwe? W tej chwili zabudowane jest radio CD 30 i wyświetlacz TID ale przymierzam się do przynajmniej CDC40 Opera z wyświetlaczem GID
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.