-
Content Count
1024 -
Joined
-
Last visited
-
Zgadza się, do okazjonalnych robót wystarczy jeden akumulator, wspomniana Lidlowa wkrętarka ładuje się ok. pól godziny.
-
W temacie wkrętarek Lidlowych - da radę w budowie i wykończeniu domu 100 m2. Wkrętarka wystarczyła m i na wykonanie całej instalacji elektrycznej, stelaża na sufit podwieszany (100 m2), podbitki z paneli PCV, mieszania farb i teraz skręcania mebli. W tym czasie padła ładowarka, zaś sama wkrętarka jest już praktycznie na wykończeniu. Podsumowując za te pieniądze zdała egzamin na piątkę.
-
Miałem również Stilona 1.4 w wersji 5D i potwierdzam dobre opinie przedmówców odnośnie silnika całkowicie bezawaryjny. Jedynie poważna awaria to licznik - usterka znana i opisana szeroko na tym forum (dotyka każdej wersji silnikowej). Inna upierdliwa sprawa w każdym ze Stilonów które miałem to zapiekanie się hamulców, dzięki tym autom opanowałem do perfekcji rozbieranie, czyszczenie, remont kapitalny zacisków hamulcowych dzisiaj każdy zacisk rozbieram i składam z "zamkniętymi oczami" (oprócz tych z elektrycznym postojowym ).
-
Demonem przyspieszenia to to nie jest ( 1.6 wer 3D), było to pierwsze auto mojego syna i nie narzekał na osiągi. Teraz auto głównie kula się po mieście i też nie ma narzekań. Kilka razy byłem nim w trasie i mam dobre wspomnienia z jazdy patrząc na osiągi.
-
Mój Stilon jest jeszcze w rodzinie i dochodzi do 280 tys km z tym na gazie 100 tys km i również nic nie robiłem poza rozrządem.
-
Dodam, tylko do słów Kolegi, że wymiana na nowy to ponad 2000 zł. Miałem takiego Stilona w którym przełożyłem sterownik poza silnik, skuteczna metoda, do dzisiaj od 8 lat od wymiany sterownika jeździ bezproblemowo.
-
Kup betonowe bloczki fundamentowe (4 zl sztuka ) i postaw auto na bloczkach wraz z podkładką z kawałka deski.
-
Profil aluminiowy lub kątownik, można go pomalować, oleić itp https://metalnow.pl/produkt/katownik-aluminiowy/?attribute_pa_rozmiar=20mm-x-15mm-x-2mm&attribute_pa_dlugosc=1000mm&attribute_pa_kolor=bialy-mat-ral-9016&gclid=EAIaIQobChMI1bSyi_OR7gIVWkiRBR0xXQj-EAYYBCABEgKJbPD_BwE
-
Poniżej można znaleźć odpowiedź na pytanie: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2296906.html#10903859
-
Bardzo dobrze, szczególnie żarówką
-
Trwale i solidnie Z innej beczki, dodam, ze wkręty za pomocą których przykręcamy profile do blachy jak i sam dach później pełnię rolę elementów uziemienia. Uderzenie pioruna powoduje "przepalanie" farby czy podkładek gumowych pod wszelkimi połączeniami śrubowymi czy wkręcanymi i blacha dachu staje się również elementem przewodzącym prąd wyładowania. W zestawie który montowałem z dachu do uziomu szpilkowego schodziłem linką 16 mm2.
-
Dobra robota a przy okazji zaoszczędzone dobre 10 tys zł Montowałem jakieś dwa tygodnie temu zestaw 5,85 kW również na dachu z blachy falistej (trapezowej) i miałem tylko jedną zagwozdkę, jak zamontować - podłożyć pod panele blaszkę uziemiającą ? finalnie odgiąłem zagięte końce i podkładałe pod panele. Dobrze to wyszło bo na każdym kolejnym panelu sprawdzałem miernikiem ciągłość połączenia. A jak właściwie podkładać te blaszki na konstrukcjach do płaskich dachów blaszanych ? ktoś podzieli się wiedzą lub doświadczeniem ?
-
Zasilanie taśmy led - działa na dużo za małym zasilaczu.
mikomir replied to Tomo's topic in Zrób to sam
Oj, chyba kolega z tymi zasilaczami prądowymi do LEDów przesadził: https://www.shemeck.pl/artykuly/44_zasilacze-LED-pradowe-napieciowe.html temat został założony odnośnie taśmy LED a nie opraw. -
dodam do wypowiedzi Kolegi, że nalezy jeszcze jeden z przewodów pomiarowych w mierniku (ten czerwony ) przełożyć do gniazda z opisem 10 A, a czarny pozostawić tam gdzie jest tzn. COM
-
Opisz troszke szerzej jak zrobileś sufit ?