

pawelo2222
użytkownik-
Zawartość
601 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Czas online
38m 32s
-
Chłodnica z felicji troszkę wystaje pod zderzakiem i jest cieńsza od tej oryginalnej lepiej założyć termostat z fiata fiorino z temp. otwarcia 82°C tzn sam wkład podmienić. Ten pasuje TH09282G1 GAT Dodatkowo czujnik na chłodnicę aby szybciej włączał wentylator np. przy 92 stopniach
-
Wymiana korektorów pomoże tylko ja wymieniłem od razu na te z corsy bo wytrzymalsze
-
Moim zdaniem warto bo szybciej reaguje na wciśnięcie czuć zwiększoną moc hamowania pomimo seryjnych zacisków z przodu i seryjnego tyłu no tam lekko napawane miejsca przy rozpierakach
-
Najpierw z nagrzewnicy dosyć obficie z pół litra a potem z chłodnicy odpowietrzam
-
I jak wrażenia po przeróbce ? Czy trzeba redukować biegi pod górkę ? Czy prędkość max się zmniejszyła ? Ogólnie czy nie osłabł ? Bo to się różne rzeczy czyta na ten temat a też bym się skusił
-
Skrzynia wejdzie spokojnie ale właśnie czy taka z wysprzęglikiem podejdzie czy coś się kombinuje ? daje się po prostu dłuższe ramię ze starej skrzyni ?
-
Pacjent to sej 1.1 spi. Wtyczki przy pasie przednim wydają się bardzo podobne. A tak przy okazji : czy można założyć komputer z immo gdy mam cały komplet z jednego auta ? ( silnik , wiązka , komp , pastylka z kluczyka ) Wydaje się to oczywiste ale wolę zapytać. Wiązkę z silnika chcę zostawić z punto. Dziękuję za rzeczowe i szybkie odpowiedzi.
-
Witam. Potrzebuje schemat wiązki silnika punto 1 16v która łączy się z kabinową seicento. Tą z seicento znalazłem ale z punto już nie. Takie pytanie przy okazji czy znajdę ten schemat "w sam naprawiam" fiat punto? Z góry dziękuje za wszelkie info
-
Ponoć fabrycznie oryginalne szczęki słabiej hamują = czytaj prawidłowo i dlatego takich szukałem do wymian bo nowe to taki sam efekt był.
-
Dziękuję za konkretną odpowiedź.
-
Witam. Wreszcie znalazłem wszystkie części i czas na takową przeróbkę plus założenie wspomagania kierownicy ale spotkałem się z dwoma schematami. I tu pytanko który jest prawidłowo przedstawiony ? Chodzi mi o np. b3 w drugim schemacie czy dobrze jest rozpisany ?
-
Odkopie temat. U mnie na razie całkiem seria ale po niewielkim przebiegu ( zaciski i cała reszta ) a właśnie serwo i pompa z punto i daje radę szybsza reakcja po naciśnięciu na hamulec i nie trzeba tak cisnąć jak na standardowym zestawie, wreszcie normalnie działa.
-
> i pasują P&P ? Skok gwintu jest taki sam i pasuje piknie
-
> a nie lepiej takie? > Tanie i nowe: > http://allegro.pl/korektor-sily-hamowania-opel-astra-f-ate-kpl-2szt-i4516737422.html Też takie posiadam tyle że na bębnach z tyłu i prawidłowo działają. A jestem ciekaw czy na tarczówki z tyłu to się nadaje czy tylko regulowany.
-
Filmów z wymianą jest pełno na youtubie a co do tarcz i klocków to w szukajce znajdziesz. A tak na szybko to magneti marelli i będzie ok. http://allegro.pl/listing/listing.php?st...=category-18841