Skocz do zawartości

pawelo2222

użytkownik
  • Liczba zawartości

    601
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Contact Methods

  • Hangouts / GT
    Brak
  • iMessage
    Brak

Profile Information

  • Imię
    Pablo
  • Lokalizacja
    Głogów
  • Zainteresowania
    Seicento
  • Samochód
    Seicento 1.2 16v
  • Motocykl
    Rower

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

pawelo2222's Achievements

wyciszony kierowca

wyciszony kierowca (10/20)

0

Reputacja

  1. Chłodnica z felicji troszkę wystaje pod zderzakiem i jest cieńsza od tej oryginalnej lepiej założyć termostat z fiata fiorino z temp. otwarcia 82°C tzn sam wkład podmienić. Ten pasuje TH09282G1 GAT Dodatkowo czujnik na chłodnicę aby szybciej włączał wentylator np. przy 92 stopniach
  2. Odkopie temat. U mnie na razie całkiem seria ale po niewielkim przebiegu ( zaciski i cała reszta ) a właśnie serwo i pompa z punto i daje radę szybsza reakcja po naciśnięciu na hamulec i nie trzeba tak cisnąć jak na standardowym zestawie, wreszcie normalnie działa.
  3. > i pasują P&P ? Skok gwintu jest taki sam i pasuje piknie
  4. > a nie lepiej takie? > Tanie i nowe: > http://allegro.pl/korektor-sily-hamowania-opel-astra-f-ate-kpl-2szt-i4516737422.html Też takie posiadam tyle że na bębnach z tyłu i prawidłowo działają. A jestem ciekaw czy na tarczówki z tyłu to się nadaje czy tylko regulowany.
  5. Filmów z wymianą jest pełno na youtubie a co do tarcz i klocków to w szukajce znajdziesz. A tak na szybko to magneti marelli i będzie ok. http://allegro.pl/listing/listing.php?st...=category-18841
  6. > Powiedzcie z jakiego Palio to dokładnie będzie, czy w każdym były takie same ? Szukaj po klockach hamulcowych . Chodzi o te z mniejszą powierzchnią. No i oczywiście tarcza 240 a nie 257 mm bo ta nie wejdzie pod felgę 13 cali. Jeszcze jedno małe utrudnienie pod 257 też niektórzy zakładali te mniejsze klocki. A odwrotnie czyli większe klocki pod 240 też wchodzą ale po spiłowaniu ciut brzegów.
  7. > podobno jest p&p Jest potwierdzam. Założyłem ale już jakiś czas temu i żyją. Firma GLO model zdaje się bo teraz dobrze nie pamiętam ale z tego co popatrzyłem na allegro 3667 K. Trzeba tylko porównać na aukcji uzębienie wewnętrzne i zewnętrzne z tym co jest w cc/sc czyli wew 20 i zew 22. Średnica jest 79,8 mm a w sc 71,8 mm.
  8. U mnie "regeneracja" cudów nie zdziałała . To dałem nową pompę hamulcową i serwo z punto z nowymi korektorami z opla i teraz dopiero działa
  9. A macie założone filtry par paliwa te węglowe ? Bo może tutaj jest problem ?
  10. > Czy taka przekładnia pasuje plug&play? Nic więcej nie trzeba przerabiać/wymieniać? Tak pasuje bez przeróbek.
  11. A z tym numerem co podałem wyżej to ktoś potwierdzi czy to prawda że musi być 9 na końcu i czy jest różnica w tych od anglika ?
  12. Maglownice takie są dostępne ale szukać trzeba kosztuje w zależności na kogo się trafi bo widziałem nawet za 50 zł. Jedyną podpowiedzią może być numer na obudowie TRW POLAND 375 02 369 i powinna posiadać dodatkową tabliczkę znamionową a zwykła jej nie posiada. Ja taką posiadam ale jeszcze nie zamontowałem i mam nadzieję że kupiłem właśnie tą krótszą bo normalna ma ponoć 0 na końcu tego numeru.
  13. > czyli czasem się blokują?? Tak. Ale niech wypowiedzą się jeszcze Ci którzy regenerowali i jak to zadziałało na ten trapiący wielu problem. Ale jak zwykle najwięcej dowiesz się na priva a na forum
  14. > I jak sytuacja po wymienie/regeneracji ?? Nowych korektorów jeszcze nie dawałem ale dziwne rzeczy się dzieją coraz rzadziej tylne koła się blokują
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.