Jump to content

pawelo2222

użytkownik
  • Content Count

    601
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    1h 46m 27s

1 Follower

About pawelo2222

  • Rank
    kierowca

Profile Information

  • Name
    Pablo
  • Lokalizacja
    Głogów
  • Zainteresowania
    Seicento
  • Car
    Seicento 1.2 16v

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Chłodnica z felicji troszkę wystaje pod zderzakiem i jest cieńsza od tej oryginalnej lepiej założyć termostat z fiata fiorino z temp. otwarcia 82°C tzn sam wkład podmienić. Ten pasuje TH09282G1 GAT Dodatkowo czujnik na chłodnicę aby szybciej włączał wentylator np. przy 92 stopniach
  2. Wymiana korektorów pomoże tylko ja wymieniłem od razu na te z corsy bo wytrzymalsze
  3. Moim zdaniem warto bo szybciej reaguje na wciśnięcie czuć zwiększoną moc hamowania pomimo seryjnych zacisków z przodu i seryjnego tyłu no tam lekko napawane miejsca przy rozpierakach
  4. Najpierw z nagrzewnicy dosyć obficie z pół litra a potem z chłodnicy odpowietrzam
  5. I jak wrażenia po przeróbce ? Czy trzeba redukować biegi pod górkę ? Czy prędkość max się zmniejszyła ? Ogólnie czy nie osłabł ? Bo to się różne rzeczy czyta na ten temat a też bym się skusił
  6. Skrzynia wejdzie spokojnie ale właśnie czy taka z wysprzęglikiem podejdzie czy coś się kombinuje ? daje się po prostu dłuższe ramię ze starej skrzyni ?
  7. Pacjent to sej 1.1 spi. Wtyczki przy pasie przednim wydają się bardzo podobne. A tak przy okazji : czy można założyć komputer z immo gdy mam cały komplet z jednego auta ? ( silnik , wiązka , komp , pastylka z kluczyka ) Wydaje się to oczywiste ale wolę zapytać. Wiązkę z silnika chcę zostawić z punto. Dziękuję za rzeczowe i szybkie odpowiedzi.
  8. Witam. Potrzebuje schemat wiązki silnika punto 1 16v która łączy się z kabinową seicento. Tą z seicento znalazłem ale z punto już nie. Takie pytanie przy okazji czy znajdę ten schemat "w sam naprawiam" fiat punto? Z góry dziękuje za wszelkie info
  9. Ponoć fabrycznie oryginalne szczęki słabiej hamują = czytaj prawidłowo i dlatego takich szukałem do wymian bo nowe to taki sam efekt był.
  10. Dziękuję za konkretną odpowiedź.
  11. Witam. Wreszcie znalazłem wszystkie części i czas na takową przeróbkę plus założenie wspomagania kierownicy ale spotkałem się z dwoma schematami. I tu pytanko który jest prawidłowo przedstawiony ? Chodzi mi o np. b3 w drugim schemacie czy dobrze jest rozpisany ?
  12. Odkopie temat. U mnie na razie całkiem seria ale po niewielkim przebiegu ( zaciski i cała reszta ) a właśnie serwo i pompa z punto i daje radę szybsza reakcja po naciśnięciu na hamulec i nie trzeba tak cisnąć jak na standardowym zestawie, wreszcie normalnie działa.
  13. > i pasują P&P ? Skok gwintu jest taki sam i pasuje piknie
  14. > a nie lepiej takie? > Tanie i nowe: > http://allegro.pl/korektor-sily-hamowania-opel-astra-f-ate-kpl-2szt-i4516737422.html Też takie posiadam tyle że na bębnach z tyłu i prawidłowo działają. A jestem ciekaw czy na tarczówki z tyłu to się nadaje czy tylko regulowany.
  15. Filmów z wymianą jest pełno na youtubie a co do tarcz i klocków to w szukajce znajdziesz. A tak na szybko to magneti marelli i będzie ok. http://allegro.pl/listing/listing.php?st...=category-18841
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.