Jump to content

pawelo2222

użytkownik
  • Posts

    601
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Contact Methods

  • Hangouts / GT
    Brak
  • iMessage
    Brak

Profile Information

  • Name
    Pablo
  • Lokalizacja
    Głogów
  • Zainteresowania
    Seicento
  • Car
    Seicento 1.2 16v
  • Motorcycle
    Rower

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

pawelo2222's Achievements

wyciszony kierowca

wyciszony kierowca (10/20)

0

Reputation

  1. Chłodnica z felicji troszkę wystaje pod zderzakiem i jest cieńsza od tej oryginalnej lepiej założyć termostat z fiata fiorino z temp. otwarcia 82°C tzn sam wkład podmienić. Ten pasuje TH09282G1 GAT Dodatkowo czujnik na chłodnicę aby szybciej włączał wentylator np. przy 92 stopniach
  2. Wymiana korektorów pomoże tylko ja wymieniłem od razu na te z corsy bo wytrzymalsze
  3. Moim zdaniem warto bo szybciej reaguje na wciśnięcie czuć zwiększoną moc hamowania pomimo seryjnych zacisków z przodu i seryjnego tyłu no tam lekko napawane miejsca przy rozpierakach
  4. Najpierw z nagrzewnicy dosyć obficie z pół litra a potem z chłodnicy odpowietrzam
  5. I jak wrażenia po przeróbce ? Czy trzeba redukować biegi pod górkę ? Czy prędkość max się zmniejszyła ? Ogólnie czy nie osłabł ? Bo to się różne rzeczy czyta na ten temat a też bym się skusił
  6. Skrzynia wejdzie spokojnie ale właśnie czy taka z wysprzęglikiem podejdzie czy coś się kombinuje ? daje się po prostu dłuższe ramię ze starej skrzyni ?
  7. Odkopie temat. U mnie na razie całkiem seria ale po niewielkim przebiegu ( zaciski i cała reszta ) a właśnie serwo i pompa z punto i daje radę szybsza reakcja po naciśnięciu na hamulec i nie trzeba tak cisnąć jak na standardowym zestawie, wreszcie normalnie działa.
  8. > i pasują P&P ? Skok gwintu jest taki sam i pasuje piknie
  9. > a nie lepiej takie? > Tanie i nowe: > http://allegro.pl/korektor-sily-hamowania-opel-astra-f-ate-kpl-2szt-i4516737422.html Też takie posiadam tyle że na bębnach z tyłu i prawidłowo działają. A jestem ciekaw czy na tarczówki z tyłu to się nadaje czy tylko regulowany.
  10. Filmów z wymianą jest pełno na youtubie a co do tarcz i klocków to w szukajce znajdziesz. A tak na szybko to magneti marelli i będzie ok. http://allegro.pl/listing/listing.php?st...=category-18841
  11. > Powiedzcie z jakiego Palio to dokładnie będzie, czy w każdym były takie same ? Szukaj po klockach hamulcowych . Chodzi o te z mniejszą powierzchnią. No i oczywiście tarcza 240 a nie 257 mm bo ta nie wejdzie pod felgę 13 cali. Jeszcze jedno małe utrudnienie pod 257 też niektórzy zakładali te mniejsze klocki. A odwrotnie czyli większe klocki pod 240 też wchodzą ale po spiłowaniu ciut brzegów.
  12. > podobno jest p&p Jest potwierdzam. Założyłem ale już jakiś czas temu i żyją. Firma GLO model zdaje się bo teraz dobrze nie pamiętam ale z tego co popatrzyłem na allegro 3667 K. Trzeba tylko porównać na aukcji uzębienie wewnętrzne i zewnętrzne z tym co jest w cc/sc czyli wew 20 i zew 22. Średnica jest 79,8 mm a w sc 71,8 mm.
  13. U mnie "regeneracja" cudów nie zdziałała . To dałem nową pompę hamulcową i serwo z punto z nowymi korektorami z opla i teraz dopiero działa
  14. A macie założone filtry par paliwa te węglowe ? Bo może tutaj jest problem ?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.