Jump to content

maniac

użytkownik
  • Content Count

    803
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Normalny

1 Follower

About maniac

  • Rank
    młodociany kierowca

Profile Information

  • Lokalizacja
    Rogoźnik
  1. maniac

    1.9tdi Arl

    > Wiązka pod deklem zaworów przy wyjściu z głowicy potrafiły się przewody urwać, kilka razy po > wymianie samej wiązki opisane problemy znikały, koszt wiązki chyba nie duzy Kurde nie pomyslałem o tym, bo mogłem miernikiem "przedzwonić" każdy przewód z osobna, jutro zrzucam dekiel i pomierzę.
  2. maniac

    1.9tdi Arl

    > sciagnac pokrywe, wyczyscic wtyczki i gniazda, piny wtyczek podociskac Zrobione, nie pomogło
  3. maniac

    1.9tdi Arl

    Witam. Orientuje się ktoś w temacie pompowtrysków, a mianowicie chodzi o ich sterowanie, problem jest taki że auto z dnia na dzień zaczęło szarpać w w momencie kiedy obroty dojdą do 2000, zrobiłem logi i w bloku 018 w momencie osiagniecia 2000obr pokazuje 4.0 4.0 4.0 4.0 zamiast 0000 czyli tak jak by pompowtryski były odłączane. Jakieś pomysły ktoś coś?
  4. > co to za gniazdo 4 pinowe umieszczone w kolektorze ssacy koło zbiorniczka wyrównawczego ?? map sensor
  5. Problem rozwiązany, kielichy zmienione i jak ręką odjął. Dzięki za podpowiedzi i rady a co do kielichów to dobrze by było dopisać w FAQ, że trzeba je wymienić w skrzyni punto/palio.
  6. > Ponieważ nakręciłem się na budowę buggy potrzebuję giętarki do rur. Większość rur, które mam > zamiar wyginać to rury 5/4". Czy takie urządzenie da radę? Ktoś może używał? > KLIK > Nie ukrywam, cena mi pasuje Da rade, tylko piasek w rure i zaspawać, inaczej pozagniata rurę
  7. > sciagasz polosie i wybijasz kielichy. Zaloz te co miales i wszystko wroci do normy sprzed wymiany Czyli zbija je się tak jak przegub zew. tak?
  8. > ta skrzynia przypadkiem nie byla z punto ?? bo tam sa wieksze przeguby wewnetrzne. Zaloz te > kielichy co miales wczesniej Z palio jest , no to grubo, czyli jutro wymiana kielichów. Robiłeś to kiedyś? jakieś problemy można napotkać, ściągacze są potrzebne jakies?
  9. No i wyszło, okazuję się że sprzęgło, linka itp było ok. Okazało się że przeguby wew, są zmęczone przez życie tak, że półosie wręcz latają w środku. Teraz pytanie, lepiej przełożyć cały mechanizm różnicowy z innej skrzyni czy same kielichy?
  10. > Obejrzyj dokładnie docisk, czasami pękniecie sprężyny tależowej chowa się za zagiętymi > blachami(ewentualnie delikatnie obstukaj np.płaskim kluczem). Jak masz w zapasie drugie > sprzęgło kpl. to podłóż docisk z starą tarczą i załóż skrzynie na dwie śruby dokręć rozruch i > masę i poduchy no i test, jak moja racja że docisk to stawiasz piwo Nici z browara, chociaż wolał bym Ci go postawić i mieć zagadke rozwiązaną z tym dociskiem, rozebrałem go i słoneczko nigdzie nie jest pęknięte niestety.
  11. > Obejrzyj dokładnie docisk, czasami pękniecie sprężyny tależowej chowa się za zagiętymi > blachami(ewentualnie delikatnie obstukaj np.płaskim kluczem). Jak masz w zapasie drugie > sprzęgło kpl. to podłóż docisk z starą tarczą i załóż skrzynie na dwie śruby dokręć rozruch i > masę i poduchy no i test, jak moja racja że docisk to stawiasz piwo Tarcza i docisk już idzie do mnie, linkę dzisiaj kupuje i składam, zobaczymy jaki efekt będzie
  12. Mam jeszcze pytanie o mechanizm roznicowy, czy mogę bez problemu z jednej skrzyni przełożyć mechanizm do drugiej? Ktoś robił taka przekladke?
  13. > skoro sprzegło dobre i działalo to wina lezy raczej po stronie skrzyni, moze olej ? tą linke tez > bym zmienił Linke teraz sprawdzałem czy mogła się blokować i raczej nie, ostatnie co zostało to skrzynia, i tu przypomina mi sie dziwne zachowanie przy testowaniu, na każdym biegu podczas jazdy, trzymałem lekko gaz i po puszczeniu było szarpniecie jak by poduszka była zerwana
  14. > A łapa sprzęgła jest ok? Mogła pęknąć i się wykrzywić trochę, przez co sprzęgła do końca nie > wciska... Ale to wszystko to wróżenie z fusów... hm łapa raczej dobra jest, jeszcze zastanawia mnie linka sprzęgła, jak wyciągałem ja teraz to nie chciała wyjść z tego oczka szarpnąłem mocniej to wyszła ta część co jest zaprasowana na pancerzu, a ta plastikowa tulejka została w oczku razem z tą gumką która jest rozpruta juz na 5 części. Teraz tak gdybam że te gumki mogły blokować linke.
  15. > Słońce już teoretycznie kwalifikuje się do wymiany, widać że już jest dosyć mocny "wyszlifowane" na > styku z łożyskiem. > A jak sprzęgło miałeś przykręcone do silnika to słońce się równo wykładało? No ale kilka dni wcześniej, przed wyjęciem skrzyni sprzęgło działało bez zarzutów, z 3 biegiem był problem ale to synchronizator padł. No wydaje mi sie że było ok, równo.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.