Skocz do zawartości

stychu

użytkownik
  • Zawartość

    270
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

4 obserwujących

O stychu

  • Tytuł
    kierowca
  • Urodziny 23.09.1985

Profile Information

  • Lokalizacja
    Bielsko-Biała
  • Zainteresowania
    Każde

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. stychu

    Wzrost płynu chłodzącego

    Po otwarciu termostatu twardną i są gorące nic zostaje mi ściągnąć głowicę i wymienić uszczelki i z planować głowicę się okaże czy to była przyczyna, możliwe że ją gdzieś wydmuchało dzięki za podpowiedzi
  2. stychu

    Wzrost płynu chłodzącego

    zrobiłem na zimnym od razu po wlaniu i potem na ciepłym bez zmian niestety...
  3. stychu

    Wzrost płynu chłodzącego

    Grzeje normalnie niestety... Nagrzewnica i węże do nagrzewnicy ciepłe
  4. stychu

    Wzrost płynu chłodzącego

    No to jest chyba normalny stan rozprężalności cieczy ale raczej nie od Min do pod sam korek aaa i podczas odkręcenia korka nie mam tzw "Syyyyk" jak by ciśnienia nie było.
  5. Witam pytanko jest, pacjen 1.2 8v T ( Td04L 13 ) Rozsadziło mi wąż dolny przy chłodnicy powiedział bym że rozkurkowało go mocno... Wymieniłem termostat, pompę wody, nowy korek 1.0 Bar, nowy płyn nowe węże od Fmicka, sprawdziłem drożność chłodnicy wszystko Ok. Teraz Podczas pracy silnika na wolnych płyn w granicy min po zagrzaniu się auta do ~ 90 płyn skacze pod max po dodaniu gazu nawet dochodzi pod korek. Moje pytanie co fachowcy na to ? Czy to może być UPG ? Czy jest szansa aby T dmuchało powietrze do układu chłodzenia, uszkodzony płaszcz wodny albo coś ? Z góry dzięki za podpowiedzi.
  6. stychu

    Jakie wtryski do 1.2 8v Turbo (117KM)?

    Ja miałem z 1.4 GT nie wiem ile Cm3 ale do 140 Km stykło i są do sprzedania
  7. stychu

    1.2 8v dławi się przy pełnym bucie

    W jednym SC 1.8 V ostatnio był ten sam problem okazała się bardzo słaba masa co powodowało liczne problemy dołożyliśmy masę i wymieniliśmy luźną klemę na "-' ręką odjął, może to to
  8. stychu

    zbior wykresow z hamowni !!

    Po zmianie zamachu sprzęgła i poprawach softu u Szarego wyszło nam coś takiego:
  9. stychu

    Zamach 200mm do 1.2 8v

    > rozrusznik pasuje stary Czyli rozruch zostaje fajno dzięki
  10. stychu

    Zamach 200mm do 1.2 8v

    Koledzy pytanie jak jest z wymianą zamachu w 1.2 8v 00r na 200mm-trowe ? co trzeba jeszcze wymienić po za sprzęgłem dokładnie chodzi o rozrusznik pasuje czy nie i jak jest z jego mocowaniem do bloku - skrzyni. Z góry dzięki za odp
  11. stychu

    1.6 CRDi Olej

    > Nie Albo raz w roku albo co tyle ile mowi producent. I zwykle wymienia sie czesciej bo DPF swoje > doleje. Hmm coś nie tak to albo częściej bo DPF brudzi albo tyle co mówi ASO 30kkm. Więc lepiej robić jak każdemu pasuje a co lejecie do swoich CRDi ?
  12. stychu

    1.6 CRDi Olej

    Nie sądzicie że jak na Deszla 30kkm to trochę za dużo jak na olej ?
  13. stychu

    1.6 CRDi Olej

    > 5W40, jak masz DPF to musi byc zgodny ze specyfikacja (poszukaj opisow na opakowaniu). > Ja leje najtanszy lotos Hultaj podobnie albo lotos albo castrol. Po co robisz przeglad po 2,5kkm? > Co 20kkm wg instrukcji. W Aso twierdzili ze można by zrobić olej i filtry. 20 kkm to moim zdaniem w .uj jak na Diesla w Stilo jtd robiłem olej co 10-12kkm
  14. do mojego zalecają Shella i takowego leje Shell ultra extra
  15. stychu

    Dmuchawa Nawiewu dead ?

    > Bez przesady. .. > Moje 2metry i 100 kilo dalo rade.. sam silnik wydostac tylko trochę trudniej niż filtr.. > ooo tak > 3 śrubki i jest Twój... bez prucia deski > mnie listek sprowokował ... Niestety zanim zabrałem się do wymiany szukałem manuala i podpowiedzi ale nic dokładnego nie było wiec poszedłem po bandzie. Nowy Silnik 340 zł z Polcara używka wyszła 100 zł
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.