Jump to content

stychu

użytkownik
  • Content Count

    270
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

About stychu

  • Rank
    kierowca
  • Birthday 09/23/1985

Profile Information

  • Lokalizacja
    Bielsko-Biała
  • Zainteresowania
    Każde

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Po otwarciu termostatu twardną i są gorące nic zostaje mi ściągnąć głowicę i wymienić uszczelki i z planować głowicę się okaże czy to była przyczyna, możliwe że ją gdzieś wydmuchało dzięki za podpowiedzi
  2. zrobiłem na zimnym od razu po wlaniu i potem na ciepłym bez zmian niestety...
  3. Grzeje normalnie niestety... Nagrzewnica i węże do nagrzewnicy ciepłe
  4. No to jest chyba normalny stan rozprężalności cieczy ale raczej nie od Min do pod sam korek aaa i podczas odkręcenia korka nie mam tzw "Syyyyk" jak by ciśnienia nie było.
  5. Witam pytanko jest, pacjen 1.2 8v T ( Td04L 13 ) Rozsadziło mi wąż dolny przy chłodnicy powiedział bym że rozkurkowało go mocno... Wymieniłem termostat, pompę wody, nowy korek 1.0 Bar, nowy płyn nowe węże od Fmicka, sprawdziłem drożność chłodnicy wszystko Ok. Teraz Podczas pracy silnika na wolnych płyn w granicy min po zagrzaniu się auta do ~ 90 płyn skacze pod max po dodaniu gazu nawet dochodzi pod korek. Moje pytanie co fachowcy na to ? Czy to może być UPG ? Czy jest szansa aby T dmuchało powietrze do układu chłodzenia, uszkodzony płaszcz wodny albo coś ? Z góry dzięki za podpowiedzi.
  6. Ja miałem z 1.4 GT nie wiem ile Cm3 ale do 140 Km stykło i są do sprzedania
  7. W jednym SC 1.8 V ostatnio był ten sam problem okazała się bardzo słaba masa co powodowało liczne problemy dołożyliśmy masę i wymieniliśmy luźną klemę na "-' ręką odjął, może to to
  8. Po zmianie zamachu sprzęgła i poprawach softu u Szarego wyszło nam coś takiego:
  9. > rozrusznik pasuje stary Czyli rozruch zostaje fajno dzięki
  10. Koledzy pytanie jak jest z wymianą zamachu w 1.2 8v 00r na 200mm-trowe ? co trzeba jeszcze wymienić po za sprzęgłem dokładnie chodzi o rozrusznik pasuje czy nie i jak jest z jego mocowaniem do bloku - skrzyni. Z góry dzięki za odp
  11. > Nie Albo raz w roku albo co tyle ile mowi producent. I zwykle wymienia sie czesciej bo DPF swoje > doleje. Hmm coś nie tak to albo częściej bo DPF brudzi albo tyle co mówi ASO 30kkm. Więc lepiej robić jak każdemu pasuje a co lejecie do swoich CRDi ?
  12. Nie sądzicie że jak na Deszla 30kkm to trochę za dużo jak na olej ?
  13. > 5W40, jak masz DPF to musi byc zgodny ze specyfikacja (poszukaj opisow na opakowaniu). > Ja leje najtanszy lotos Hultaj podobnie albo lotos albo castrol. Po co robisz przeglad po 2,5kkm? > Co 20kkm wg instrukcji. W Aso twierdzili ze można by zrobić olej i filtry. 20 kkm to moim zdaniem w .uj jak na Diesla w Stilo jtd robiłem olej co 10-12kkm
  14. do mojego zalecają Shella i takowego leje Shell ultra extra
  15. > Bez przesady. .. > Moje 2metry i 100 kilo dalo rade.. sam silnik wydostac tylko trochę trudniej niż filtr.. > ooo tak > 3 śrubki i jest Twój... bez prucia deski > mnie listek sprowokował ... Niestety zanim zabrałem się do wymiany szukałem manuala i podpowiedzi ale nic dokładnego nie było wiec poszedłem po bandzie. Nowy Silnik 340 zł z Polcara używka wyszła 100 zł
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.