Jump to content

Esol

użytkownik
  • Content Count

    2491
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    8h 44m 41s

4 Followers

About Esol

  • Rank
    mistrz kierownicy
  • Birthday 07/10/1974

Contact Methods

  • Hangouts / GT
    czxczx
  • iMessage
    zsczczc

Profile Information

  • Name
    Janusz-type
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    przeddzidzie
  • Car
    mk3, v40

Recent Profile Visitors

808 profile views
  1. A już myślałem, że omam mam.
  2. Nienieniee... hamulec ledwie muskany (miałem napisać "pedał" ale dziwnie by to zabrzmiało) . Do świateł to pół kilometra wcześniej hamowanie silnikiem. Przemieszczam się z prędkością wozu drabiniastego.
  3. Osadza ale mniej. Coś jest w tym co napisał już r1sender. Widać po zwykłym myciu zostaje powłoka brudu i izoluje Po spraju do felg - są czarne jakbyś grafitem posypał
  4. Nie wiem. Nie powinien - zwykła szpryca na złotówki jakich wiele - powinien być proszek. Ale nie zauważyłem zbieżności sytuacji z tym czy pod koniec klikam na wosk czy kończę antymineralką.
  5. Nagadaliśmy się po pachy, a czuję że jestem nieusatysfakcjonowany. Przecież nie chodzi o to jak hamuję i jakie mam klocki - zakładamy że bez zmian Dziwi mnie że po środku do felg i spłukaniu go - felga szybciej łapie brud niż przy myciu zwykłym środkiem do karoserii
  6. Za moich czasów klocki ceramiczne to były ceramiczne czytaj sportowe co nie działały bez rozgrzania.
  7. No chyba bym musiał też i klocki wytrzeć ścierą :D
  8. Może ktoś mi to objaśni na grafie. Myjnia bezdotykowa: 1. mycie zwykłe nadwozia i felg - czystość felg taka sobie - stan do utrzymania w czystości na jakieś 2 tygodnie- później są szare od zwykłego kurzu 2. mycie ze spryskaniem felg tym siuwaksem z oddzielnej szprycy - felgi błyszczą się jak psu.... po 3-4dniach są czarne od przylepionego proszku po klockach. dodam że oczywiście po spryskaniu felg jest standardowe mycie i płukanie. O co kaman?
  9. Zgadza się. Jest to w pewien sposób okresowy podatek od luksusu jakim jest szybkie przemieszczanie się z A do B. Widać to zwłaszcza w W-wie gdzie jadący w interesach zapierdzielają ile fabryka dała od limuzyn prezesów licząc a furgonetkach piekarni kończąc. Po czym poznać warszawiaka że skończył kierat i jedzie do domu= jedzie przepisowo. Poza tym przelicznik swojej roboczogodziny do kwoty mandatu też robi swoje.
  10. Wiem. Chodziło o zasadę ogólną, że turbo psuje się ostatnie.
  11. Ponoć zabawa z turbo to tylko leczenie syfa pudrem.
  12. Dziwne. U mnie Valvy to górna półka jakościowa. Może nabywacie w supermarketach budowlanych gdzie idą najtańsze serie produktów. Nawet Purmo z Castoramy jest gorsze jakościowo niż w sieci normalnych hurtowni instalacyjnych. Cena Czyni Cuda - głupi śrubunek mosiężny 1/2 cala w Castoramie waży 2/3 wagi normalnego śubunku w obiegu instalacyjnym - ciekawe czemu
  13. Jeżeli to serwis w Lesznowoli to odradzam kontakt - służbowo wiem że doją jak w ASO. Przy kosztach nowej pompki full wypasu automat np.Grundfos 15/14 za pi razy 380 zł lub nonejma za 180-200zł. Dotykanie się to tego to strata pieniędzy, no i nawet jak naprawisz to nie masz pewności ile pociągnie.
  14. Esol

    Zimny reduktor

    🤣😀 Niespotykanie spokojny człowiek z Ciebie - pożyczysz na miesiąc 10 koła?
  15. Czyli że to i tak klasyk AW55-50. Najpierw: a) Jeśli olej nie był wymieniany nigdy- wymienić metodą dynamiczną potem wykonać adaptację skrzyni -opisy w necie b) Jeśli olej był niedawno wymieniany statycznie a przedtem nigdy - to wymienić dynamicznie ten kisiel i wykonać adaptację c) Jeśli olej był niedawno wymieniany dynamicznie - to wykonać adaptację skrzyni. (mechanik który wymienił olej powinien to wiedzieć i zrobić.) d) Jeżeli a,b,c nie pomogło lub nie ma zastosowania - wykonać R jak Remont
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.