Jantarel
użytkownik-
Liczba zawartości
282 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Jantarel's Achievements
leniwy kierowca (9/20)
17
Reputacja
-
Nie porownujesz ziemniaka z ziemniakiem. Porownujesz wynegocjowana cenę sprzedaży w AU z sugerowana cena producenta w PL. Jakbyś uważniej poczytal kącik, to byś wiedział, że każdy kącikowicz urywa od sugerowanej ceny sprzedaży w PL 20%.
-
Granica zależy od tego czy Ci się uda nie zderzając z nim i nie zmuszając do hamowania. Jeśli Ci się uda to możesz, jeśli nie to nie mogłeś. Na drodze chodzi przede wszystkim o to, żeby się nie zderzać i nie utrudniać innym życia, a jeśli to możliwe to ułatwiać i współpracować.
-
Sainz by się nie zgodził. Jego corollka w 98 się zepsuła na ostatnim odcinku prawdopodobnie dlatego, ze wystarczało mu dojechac, skręcili silnik na słabszy i skończyło się kaboom.
-
Te 3 to raczej tylko manufacturer się tyczą, a nie zgłoszeń prywatnych. Było nie było nie ma sensu porównywanie czegokolwiek używanego w sporcie samochodowym do drogowych odpowiednikow.
-
Rajdy lokalne to nie F1 i co do zasady nie ma takich limitów. Może czasem w jakichś pucharach markowych mogą się pojawiać.
-
Z homologacją do WRC to nie ma wiele wspólnego, bo autami WRC są też Citroen C3, Hyundai I20, Ford Fiesta i poprzedni Yaris, które nie mają nic wspólnego z rajdowymi odpowiednikami.
-
Taxi ma jeden zasadniczy mankament. Jest w nim taksówkarz, którego w dodatku czasem wypada posłuchać.
-
W Focusach od dłuższego czasu też klapka jest ryglowana centralnym zamkiem.
-
Ja widziałem taki efekt, tylko na tylnych lampach. Prawdopodobnie dużo dystansu będzie Ci potrzebne
-
Mi w poprzednim aucie mosiężna też porysowała.
-
To na krzyż. Chyba nawet było już w tym wątku lub podobnym.
-
Mnie też nie dziwi, że w temperaturach zimowych typowa zimówka będzie lepsza od wielosezonówki. Natomiast w temperaturach letnich to letnia będzie lepsza od wielosezonówki. Taki ich urok.
-
Wiadomo, w końcu amerykańskie Ja tam widzę nawet na tej pseudoanimacji bieżnik schodkowy w all-season tire vel summer tire. ps. Jakby co to amerykańska stronka Michelina ma 3 kategorie opon winter, all-season i summer.
-
Wszystko fajnie, tylko w tym filmie nie ma ani słowa o letniej oponie. Jest porównanie wielosezonówki z zimówką. A letnia od wielosezonowej i zimowej różni się, poza mieszanką, dość istotnie bieżnikiem.
-
Nie pisałem, że wymieniam tylko, że czuję różnicę. A te opony na zdjęciu 3 lata miały dawno temu.