ampero
użytkownik-
Liczba zawartości
135 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
ampero's Achievements
zielony listek (8/20)
0
Reputacja
-
Przerabiałem podobny wypadek, z tym że u mnie od razu rozcięło oponę i ugięło felge. Co najważniejsze aby zaraz po zdarzeniu zatrzymać się w bezpiecznym miejscu i wezwać policję. Mogą przysłać straż miejska ale ważne jest aby była spisana notatka przez funkcjonariusza. Warto porobić zdjęcia dziury i uszkodzeń auta jeśli są widoczne. Potem udajesz się do zarządcy drogi aby rozpocząć proces odszkodowawczy. Może być tak że uszkodzenia niewidoczne będziesz musiał sam udowodnić np. wydrukiem ze Stacji Kontroli Pojazdów. W moim przypadku wydruk był OK i diagnosta dopisał co jest uszkodzone. No i nie możesz nic naprawić przed wizyt a rzeczoznawcy bo tego nie uznają. Ogólnie z własnego doświadczenia powiem że rzeczoznawcę trzeba czasem dobrze opieprzyć żeby zaczął normalnie funkcjonować. Ale nie można się poddawać - uszkodziłeś auto na dziurawej drodze - dochodź swoich praw! POWODZENIA!
-
> Witam > Czy wiązkę haka holowniczego w Albeii 1.6 2002 mozna podłaczyc pod lampę tylną - chodzi o > ewentualne unikniecie problemów z komputerem... Ja w palio 1,2 16V 2002r wpiąłem się w tylną lampę i jest ok. Sprzedawca powiedział że można to sprawdzić wyciągając żarówkę, ewentualnie podpiąć pod kostkę dodatkową żarówkę i jeśli nic się nie będzie działo przy włączonych światłach to powinno być ok. U mnie podpięte pod lampy, kilka razy śmigałem z przyczepką i żadnego błędu nie wywaliło.
-
> No nie mów, że uno się na kleju trzyma nie, ale zamiast tej masy można go zastosować jest dostępny praktycznie w każdym sklepie motoryzacyjnym montowałem kiedyś błotniki w ten sposób (dając go w miejscu gdzie była ta masa) i było ok
-
> Witam,wymieniam przednie błotniki w swoim Uno,niewiem jaki klej lub masę uszczelniającą > zastosować,nie myśłałem że są one tez przyklejone do karoserii. Co poradzicie dobrego. klej do szyb
-
> Jak w temacie L i P czymś się różnią? tak samo tył, bo mi zdechł w drzwiach kierowcy, cios młotkiem > pomógł na 2-3 zamknięcia/otwarcia i dalej się blokuje lewy i prawy się różnią, przód i tył można stosować zamiennie, najwyżej nie będzie działał jako master - tego nie sprawdzałem przy montażu
-
Wybaczcie że odkopię, ale przymierzam się do takiej operacji. Czy ma ktoś doświadczenie w tej sprawie i mógłby się nim podzielić na forum? Mam już halogeny z ramkami i przycisk, główne pytanie to czy jest gotowa instalacja pod halogeny czy trzeba będzie dorabiać?
-
klosz jest zgrzewany, dobry klej załatwi sprawę nie wiem tylko czy każdy da sobie radę na takim mrozie
-
oryginalnie tak było (podobnie jak fenix napisał) przekaźnik uruchamiany po zapłonie, bez zapłonu szyby nie działały
-
zdejmij wtyczkę z tylnej lampy i przeczyść styki - częsty problem w tylnych lampach (nie tylko w uno)
-
usterka usunięta, winny był włącznik świateł awaryjnych
-
jak w temacie, po przekręceniu kluczyka silnik ani kontrolki nie gasną dopiero po włączeniu świateł awaryjnych, po ich wyłączeniu kontrolki nadal świecą pacjent to Uno 1,4+LPG 95r
-
> 1. Wtyczka między licznikiem a nagrzewnicą. > 2. Wtyczka za licznikiem ukryta dość głęboko. >3. Z lewej nad skrzynką bezpieczników. > 4. Wolne gniazdo przekaźnika. Pod przeciwmgłowe przednie? Zgadza się > 5. Wtyczka za skrzynką bezpieczników dość głęboko. Również część instalacji halogenów >6. Centralka zamka centralnego? (są oryginalne siłowniki w drzwiach i przewody. A do czego szary > przekaźnik? Jest to centralka, przekaźnik do elektrycznych szyb >7. Obcięte przewody między nagrzewnicą a popielniczką. >8. Grube przewody schowane nad schowkiem. Chyba idą od przekaźnika dwa zdj. wyżej. Część instalacji do el. szyb >9. Przewody klapy bagażnika. Dwa do ogrzewania. A trzy są do wycieraczki czy tylko dwa z nich? z tego co pamiętam na tym trzecim jest "+" po zapłonie i tylko wersje "S" tak miały > Postaram się dowiedzieć więcej dokąd prowadzą przewody ale gdyby ktoś coś się domyślał ze znanych > sobie przypadków proszę o informacje
-
motokacik-ML-286625449-ML- Brak pix.Ozi
-
> rozumiem, że mierzyłeś multimetrem napięcie na kostce lampy? nie mierzyłem, żarówka sprawdzona - jest ok, sprawdzałem probówką - nie zaświeciła, a multimetry, szczególnie te tańsze nieraz cuda pokazują
-
żarówka i bezpiecznik ok prawe mijania oraz oba drogowe działają gdzie zacząć szukać prądu do lewej lampy, bo widać, że gdzieś się zgubił prąd na bezpieczniku jest, ale nie dochodzi do kostki wychodzącej na lewą lampę kabel od skrzynki bezpieczników do lampy jest ok ma ktoś jakieś pomysły?