Skocz do zawartości

adrian1981

użytkownik
  • Liczba zawartości

    253
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O adrian1981

  • Urodziny 23.11.1981

Profile Information

  • Lokalizacja
    Gdańsk
  • Zainteresowania
    Mody.Jazda.

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

adrian1981's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

0

Reputacja

  1. Bo chciałem na ''gotowo'' przygotować wiązkę przed włożeniem silnika z wiadomych przyczyn
  2. Hej odświeżam i rozbudowuje pytanko czy przewody rozrusznik,alternator są ok jak by nie patrzeć w 900 mamy z przodu a 1,2 tył ??
  3. adrian1981

    Panda 100HP

    > Znaczy się ze Stilo. Powinno to w budzie Pandy całkiem ładnie zamiatać. Jedzie jak by chciała a nie mogła ale jak SPORT masz włączony no to ''zamiata''
  4. adrian1981

    Panda 100HP

    > a tak z ciekawości - ja czytałem że te pandy słabo jeżdżą i dużo palą - stwierdzenie ogólnikowe > - ktoś może poprzeć/zaprzeczyć empirycznymi badaniami? Moja jara jak smok i śmiga jak fiat 126p
  5. > Nie wiem czy to dobrze, ale mam tak samo. Przy odkręcaniu korka na ciepło też słychać "syknięcie". JEST OK
  6. > To rozumiem, że trzeba ostrożnie odkręcić korek na gorąco i spuścić powietrze, a poziom powinien > się trochę obniżyć (?) po odkręceniu obniży się bo zniknie ciśnienie w układzie chłodzenia i wykluczy ewentualność ze układ jest nieszczelny
  7. > Ale nie o 3cm. Glikol aż takiej rozszerzalności cieplnej nie ma. > Może to być powietrze w układzie co jest dość powszechną sprawą. wież napisał 2-3 tak więc 2 jest możliwe a co do powietrza w układzie to jak się nagrzeje i poziom się podniesie wystarczy korek odkręcić i usłyszy syk co świadczy o tym ze w ukł. nie ma nieszczelności niech działa zaznaczy sobie w poziomie jak zimny i jak ciepły a wyjdzie z 1,5 cm więcej
  8. > Witam. Mam wątpliwości co do tego, czy poziom płynu chłodniczego w mojej Pandzie 1.1 (60 kkm > -benzyna) sprawdzany przy zimnym silniku, ma prawo różnić się dość znacznie od poziomu przy > silniku nagrzanym. Różnica poziomów to około 2 - 3 cm, oczywiście wyższy poziom przy > nagrzanym. Wydaje mi się, że dawniej tak nie było. > Czy może to świadczyć o jakiejś nieprawidłowości? całkiem normalna sprawa,zawsze przy rozgrzanym silniku poziom jest wyższy niż na zimnym
  9. > Płyn spuścić musisz. > Odkręcasz termostat. > Czyścisz pozostałości starej uszczelki z głowicy, odtłuszczasz. > Sylikon temperaturo odporny według uznania ja osobiście smaruję cienką warstwę. > Sylikon który wypłynie wycieramy żeby jakaś estetyka była > Skręcasz, zalewasz, jedziesz. ODPOWIETRZASZ UKŁAD !!! I jedziesz
  10. Jak miałem ccs miałem również ten problem, wsio wymienione sprawdzone!! przyczyną słabego grzania była zatkana nagrzewnica przeż liście itp.
  11. Witam Mam do sprzedania nową pompę paliwa do vectry B kosztowała 89pln mam paragonik cena to 70pln z przesyłką kontakt PRV kom 513 737 839
  12. adrian1981

    Dziwna wilgoć

    > Może być też nieszczelność uszczelek okien uchylanych - lubią się wyrabiać, albo tak jak deltabox > pisał tudzień - korek w kole, tudzień dziury w wew nadkolach ; woda przez uszczelke tylnej > klapy lub przez nieszczelnosc swiatel przy budzie. W CC takie objawy to norma i trzeba na to > zwracac uwage, ja od jakis 2ch lat mam spokoj - gdy porobilem wszystko dokładnie tak samo jak w moim poprzednim ccs
  13. Z tego co orientowałem się obecnie B6 przód nowy wręcz nie istnieje tz przestali produkować również w zerkopolu nie ma dzwoniłem tylko szukać z 2 ręki, co do tyłu są jeszcze obecne na allegro
  14. > ja wzialem u tego goscia co prawda do oryginalu to jednak kawalek ale... wyglada calkiem dobrze dzięki teraz oponki zmowę muszę zakupić, a potem detale
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.