-
Liczba zawartości
253 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
adrian1981's Achievements
leniwy kierowca (9/20)
0
Reputacja
-
Bo chciałem na ''gotowo'' przygotować wiązkę przed włożeniem silnika z wiadomych przyczyn
-
Hej odświeżam i rozbudowuje pytanko czy przewody rozrusznik,alternator są ok jak by nie patrzeć w 900 mamy z przodu a 1,2 tył ??
-
9FW5 obserwuje zawartość adrian1981
-
> Znaczy się ze Stilo. Powinno to w budzie Pandy całkiem ładnie zamiatać. Jedzie jak by chciała a nie mogła ale jak SPORT masz włączony no to ''zamiata''
-
> a tak z ciekawości - ja czytałem że te pandy słabo jeżdżą i dużo palą - stwierdzenie ogólnikowe > - ktoś może poprzeć/zaprzeczyć empirycznymi badaniami? Moja jara jak smok i śmiga jak fiat 126p
-
> Nie wiem czy to dobrze, ale mam tak samo. Przy odkręcaniu korka na ciepło też słychać "syknięcie". JEST OK
-
> To rozumiem, że trzeba ostrożnie odkręcić korek na gorąco i spuścić powietrze, a poziom powinien > się trochę obniżyć (?) po odkręceniu obniży się bo zniknie ciśnienie w układzie chłodzenia i wykluczy ewentualność ze układ jest nieszczelny
-
> Ale nie o 3cm. Glikol aż takiej rozszerzalności cieplnej nie ma. > Może to być powietrze w układzie co jest dość powszechną sprawą. wież napisał 2-3 tak więc 2 jest możliwe a co do powietrza w układzie to jak się nagrzeje i poziom się podniesie wystarczy korek odkręcić i usłyszy syk co świadczy o tym ze w ukł. nie ma nieszczelności niech działa zaznaczy sobie w poziomie jak zimny i jak ciepły a wyjdzie z 1,5 cm więcej
-
> Witam. Mam wątpliwości co do tego, czy poziom płynu chłodniczego w mojej Pandzie 1.1 (60 kkm > -benzyna) sprawdzany przy zimnym silniku, ma prawo różnić się dość znacznie od poziomu przy > silniku nagrzanym. Różnica poziomów to około 2 - 3 cm, oczywiście wyższy poziom przy > nagrzanym. Wydaje mi się, że dawniej tak nie było. > Czy może to świadczyć o jakiejś nieprawidłowości? całkiem normalna sprawa,zawsze przy rozgrzanym silniku poziom jest wyższy niż na zimnym
-
> Płyn spuścić musisz. > Odkręcasz termostat. > Czyścisz pozostałości starej uszczelki z głowicy, odtłuszczasz. > Sylikon temperaturo odporny według uznania ja osobiście smaruję cienką warstwę. > Sylikon który wypłynie wycieramy żeby jakaś estetyka była > Skręcasz, zalewasz, jedziesz. ODPOWIETRZASZ UKŁAD !!! I jedziesz
-
Jak miałem ccs miałem również ten problem, wsio wymienione sprawdzone!! przyczyną słabego grzania była zatkana nagrzewnica przeż liście itp.
-
Giełda Opla Październik - Listopad - Grudzień 2012
adrian1981 odpowiedział Darek_mat na temat - Opel
Witam Mam do sprzedania nową pompę paliwa do vectry B kosztowała 89pln mam paragonik cena to 70pln z przesyłką kontakt PRV kom 513 737 839 -
> Może być też nieszczelność uszczelek okien uchylanych - lubią się wyrabiać, albo tak jak deltabox > pisał tudzień - korek w kole, tudzień dziury w wew nadkolach ; woda przez uszczelke tylnej > klapy lub przez nieszczelnosc swiatel przy budzie. W CC takie objawy to norma i trzeba na to > zwracac uwage, ja od jakis 2ch lat mam spokoj - gdy porobilem wszystko dokładnie tak samo jak w moim poprzednim ccs
-
Z tego co orientowałem się obecnie B6 przód nowy wręcz nie istnieje tz przestali produkować również w zerkopolu nie ma dzwoniłem tylko szukać z 2 ręki, co do tyłu są jeszcze obecne na allegro
-
praca wre
-
> ja wzialem u tego goscia co prawda do oryginalu to jednak kawalek ale... wyglada calkiem dobrze dzięki teraz oponki zmowę muszę zakupić, a potem detale