Skocz do zawartości

hamerg

użytkownik
  • Zawartość

    76
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Czas online

    48m 48s

O hamerg

  • Tytuł
    nauka jazdy

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. hamerg

    Poliwęglan

    Chciał bym zaciągnąć rady co do dokumentów jakie trzeba mieć aby nie było problemów na BK. Większość mówi o ateście ,ale dostępne są atesty budowlane. Wiec co musi być na tym dokumencie.
  2. hamerg

    heble do cienizny

    Szybkie pytanie bo mam już klocki zamówione fds925 i czekają na wysyłkę A nie jestem pewien czy będą pasować. Napisze w czym rzecz. Na aukcjach jak i niektórych sklepach napisane jest że klocek fds925 pasuje do cieniasa a wg katalogu tylko fds749. Czy ktoś zakładał fds925 do cieniasa i czy to na bank pasuje czy musze jednak kupić fds749.
  3. hamerg

    Amortyzatory tył DACO?

    Zapomniałem dodać że moje SRL jedzie na glebie z tyłu od 2 lat. Od 1.5 roku sa po utwardzeniu i trzymają dobrze. A lekko nie mają. Z Daco kupiłem cc i bardzo szybko po przejechaniu wyrypu robiła się straszna kanapa. Wywaliłem szybko bo to niebezpieczne się robiło. Ale najlepiej kupować w sklepie bo można sobie sprawdzić czy tak samo twarde są i ewentualnie wymienić na jednakowe. Ja tak miałem jeden miękki a drugi twardy. Bez problemu dobrali w sklepie.
  4. hamerg

    Amortyzatory tył DACO?

    Jeśli tanio i w miarę komfortowo to gazowe SRL. W miarę wytrzymałe. Katowałem je ze sportową twardą sprężyną i oryginalną na szutsze. Ciężko zabić te amory. Wysłane z mojego LG-K220 przy użyciu Tapatalka
  5. hamerg

    Sprężyny Eibach

    Możliwe że tak jest. Wcale nie zaprzeczam ale info od producenta mimo mojego pytania o różnicę było tylko ze to do innych modeli. Dlatego zadałem to pytanie tutaj. Wiem że zawiasy generalnie sa takie same ale czy czasem nie ma jakiejś małej różnicy? Wysłane z mojego LG-K220 przy użyciu Tapatalka
  6. hamerg

    Sprężyny Eibach

    Tak krótko. Czym różni się zestaw sprężyn od cieniasa od tych do seja? Sa dwa różne numery zestawów Eibacha .A jedyna odpowiedzią od producenta jest informacja ze to jest do innych samochodów. Czy jakieś różnice twardości albo co innego? Może te do cieniasa są bardziej miękkie z uwagi na to że silniki 0.7 I 0.9 są lżejsze a w seju były tylko 0.9 i 1.1.
  7. hamerg

    Alternator

    Już mi się kończą pomysły. Altek w dziewięćsecie, objaw migająca lampka ładowania. 1. Napięcie na aku 14,2-14,4V z obciążeniem lub bez. 2. napięcie wzbudzenia 13,6V 3. sprawdzone diody wzbudzenia, podlutowałem inny mostek i jest bez zmian 4. wymiana regulatora 5. Czyszczenie komutatora- jest sprawny bez dużego ubytku na pierścieniach 6. Coraz częściej zaczyna się falowanie napięcia, widać to na zapalonych światłach, ale im wyższe obroty tym mniejsza częstotliwość falowania Diód mostka prostowniczego nie sprawdziłem bo moja lutownica za słaba abym w taką pogodę bez wyciągania altka z samochodu wylutował przewody. Ale aby było śmieszniej są momenty że wszystko działa jak należy i kontrolka gaśnie mimo dużego obciążenia światłami, dmuchawą, wentylatorem chłodnicy i ogrzewaniem tylnej szyby. Proszę o jakieś wskazówki bo już nie mam pomysłu a nie chcę bez potrzeby kupować drugiego altka.
  8. hamerg

    Szeroka stal 7,5 i 9 cali

    Zgadza się im szersze tym osiągi spadają. Ja po kupnie i założeniu extrimów jestem załamany. To że dobrze trzymają nie rekompensuje w żaden sposób straty na przyspieszeniu. A dodatkowo cały układ jezdny cierpi. Chyba ze ktoś ma 200 koni + to wtedy nie zauważalne ale przy 50 to przepaść.
  9. hamerg

    jak zmierzyc napiecie bezposrednio na alternatorze?

    Ale nie dzieje się tak cały czas. Dziś rano po odpaleniu wszystko ok ale po przejechaniu 5km znowu się lekko zapala.
  10. hamerg

    jak zmierzyc napiecie bezposrednio na alternatorze?

    Regulator wyciągnięty i sprawdzony. Na 100% sterowanie po masie. Ale pytanie czy ktokolwiek wie o co kaman u mnie. Objawy takie że mimo 14.35V lampka świeci bardzo blado na wolnych. Spadek napięcia mam 70mV między aku a altkiem ale żeby nie było kolorowo to do 1.4k obr/min świeci, potem gaśnie i powyżej 5k obr/min lampka zaczyna znowu się żarzyć mimo 14.4V na zaciskach. Dzieje się tak z obciążeniem i bez.
  11. hamerg

    jak zmierzyc napiecie bezposrednio na alternatorze?

    Zgadza się na załączonym schemacie sterowanie jest napięciem. Ale to nie jest schemat z fiata. To był pierwszy wyszukany bo chodziło o pokazanie obwodu żarówki i jaki wpływ ma na proces ładowania. Tak się składa ze mój regulator zaczyna się kończyć. Jak to zdemontuje to go pomierzę i napiszę. Kiedyś w cięższych czasach gdy części były drogie naprawiłem regulator w vw. Wymieniłem tranzystor i tam na bank było sterowanie po masie.
  12. hamerg

    jak zmierzyc napiecie bezposrednio na alternatorze?

    O ile dobrze pamiętam to regulacja na wirnik jest masą. Napięcie 12v podawane jest bezpośrednio na szczotkę a masa poprzez tranzystor.
  13. hamerg

    jak zmierzyc napiecie bezposrednio na alternatorze?

    Schemat wygląda tak dla większości instalacji alternatorów. Tutaj wyjaśnienie działania https://sites.google.com/site/alternatorregulator/dzialanie-alternatora Tak więc niekoniecznie spalona żarówka może uniemożliwić samowzbudzenie altka.
  14. hamerg

    Wypadające zapłony SC 1,1 MPI

    To że nowe nie ma znaczenia. Ja kiedyś zakupiłem do .mojego matizka kable polskie z serii biedaedyszyn i wytrzymały miesiąc. Po otwarciu maski w nocy miałem jasno przy silniku. Całe szczęście ze gdzieś po wiązce nie poszło.
  15. hamerg

    Toczenie koła zamoachowego w 1.2 16v

    Generalnie można ściągnąć ok 30% z koła. Przy wysilanych silnikach oczywiście więcej. Ja co prawda mam inny motor ale do 1.1 ściągnąłem niecałe 3kg na ori setupie. Działało zacnie. W necie jest sporo zdjęć gdzie należy zebrać, albo poszukać na aukcjach gotowca. Wysłane z mojego LG-K220 przy użyciu Tapatalka
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.