Skocz do zawartości

hamerg

użytkownik
  • Liczba zawartości

    79
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

hamerg's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/20)

1

Reputacja

  1. hamerg

    heble do cienizny

    Szybkie pytanie bo mam już klocki zamówione fds925 i czekają na wysyłkę A nie jestem pewien czy będą pasować. Napisze w czym rzecz. Na aukcjach jak i niektórych sklepach napisane jest że klocek fds925 pasuje do cieniasa a wg katalogu tylko fds749. Czy ktoś zakładał fds925 do cieniasa i czy to na bank pasuje czy musze jednak kupić fds749.
  2. hamerg

    Slick Hankook

    Ja latałem na małym torze moją dziewięćsetą na 195/535/13. Trzymała bardzo dobrze. Na tych gumach zbliżałem się do kolegów z 1.1 i ori skrzyniami na technicznie ustawionym torze .Ale tak jak przedmówca napisał twoje mają większą średnicę. Na małe krótkie tory może by dało rady ale na większych torach raczej odpada. Chyba że masz 6 skrzynie. PS. Trzymały lepiej niż Yoko, ale żywot krótki. Wszystko zależy gdzie będziesz na tym latał , jaki masz motor i skrzynie.
  3. Czyli wyboru zbytniego nie ma. Ja mam silnik 900 śpi i z tego co wiem w trofeo była 32mm. Na tej dużej co mam założoną komp wariuje. Jak spore zmiany w mapie bedzie robił komp jak go zresetuję i wyłączę auto adaptację, bo teraz robi zbyt duże korekty i raz ma kopa a raz muli i trzeba pedalem wachlować.
  4. Jakie są średnice przepustnic SPI? Potrzebuję dobrać jakąś do mojej rajdówki. Teraz mam za dużą bo 40mm ( nie wiem od czego bo to ze szrotu z półki ), ciężko to wystroić na decie, jest moc ale komp wariuje. Czasem trzeba ujmować aby zaczynał gadać jak trzeba. Potrzebowałbym coś na 34.Ma ktoś jakąś rozpiskę ze średnicami?
  5. Różnica jest spora. Samochód bardziej odjeżdża tyłem. Łatwiej ustawiać przed łukiem. Na mokro nie polecam. Jak chcesz się przekonać zanim zamontujesz to polecam haltpasy ale montujesz w sposób taki: Ładujesz do bagażnika 150 kilo I pas ma tak ścisnąć sprężynę aby to było max wyciągnięcie amora. Ale to jest sposób aby sobie sprawdzić czy takie zachowanie auta pasuje. Do jazdy po polskich drogach nie polecam.
  6. Witam. Jak to zwykle bywa szukamy oszczędności wiec pytanie mam do grona centmaniaków. Czy ktoś śmigał na oponkach 175/60/R13. Średnica niby taka sama jak 145/70 wiec sporej różnicy nie ma. Pytam bo w tym rozmiarze jest większy wybór niż 165/55 czy 175/50. Nawet Yokohama tańsza w profilu 60. To ma być głównie na mały tor kartingowy wiec za dużo nie stracę na szerszej gumie a wręcz skorzystam. Latałem na balonie dunlopa 190/535 i różnicy w przyspieszeniu nie odczułem.
  7. hamerg

    Skrzynie 900 a 1.1

    Mam pytanko do znawców tematu skrzyń. Nie mam możliwości rozłożenia mojej w 900, a potrzebna mi jest informacja czy odległość wieńca na różnicowym do wałka głównego jest taka sama jak w 526 vanowskiej. No chyba że ktoś już wkładał 14/57 z 900 do vana wtedy sprawa jest prosta.
  8. hamerg

    hamulce

    Jeśli słaba opona to należy się bać. Ja przy ori heblach i gumie torowej Dunlop 190/535/13 staję w miejscu, ale da radę zblokować przód. Sprawdź czy klocki luźno chodzą w zaciskach, czy przewody gumowe czasem się nie rozwarstwiły ( zdarza się nawet na nowych przewodach), albo nie puchną jak się wciśnie na maksa, sprawdź czy dobrze odpowietrzone. Skręć korektor na minimum ciśnienia , rozgrzej klocek i sprawdzaj. A pedał jak mocno wpada?? Jest w połowie, czy głębiej.
  9. Jeśli jest dostępna za free to przepraszam za wprowadzenie w błąd. Może jakiś link?
  10. Poczytaj http://wrc31.w.interiowo.pl/kategorie.htm. Generalnie N grupa to prawie seria. A grupa to pełny pakiet modyfikacji. Ale aby sprawdzić dokłądnie dla danego modelu trzeba w PZM-cie zapłacić.
  11. Nie wiem jak w 600, ale w moim cc900 jak szybko wymieniałem silnik to odwrotnie założyłem łożysko ( górą do dołu) i też się ślizgał. Musiałem odkręcać skrzynie i przekładać łożysko.
  12. U mnie po obniżeniu -40, zdziera opony od strony wewnętrznej. Więc cos w tym wszystkim jest. Wcześniej było ok.
  13. Chodziło mi o same dźwigienki ( koniki), wałek to nie problem. Jego napawać nie będę. Otwory mają owal po 0,4mm a ścianki już są tak marne że nie ma z czego przetoczyć. Muszę napawać. Jeszcze pytanko, czy warto zakładać mechaniczną pod ori wałek hydro? Jaka będzie różnica. I nie chodzi mi o wytłumaczenie że to nie jest wałek pod machanika tylko czego mogę się spodziewać ( np słabszy dół, ale góra mocniejsza itp). Silnik ori 899 z seja.
  14. Problem jest taki. Podczas hamowania biegiem kiedy obroty są bardzo wysokie i lekkim naciśnięciu pedału, po prostu się zapada w podłogę.Wystarczy popuścić i pedał robi się normalny. Dzieje się tak tylko i wyłącznie przy hamowaniu z zamkniętą przepustnicą i dużymi obrotami. Płynu nie ubywa, brak wycieków, brak nieszczelności na podciśnieniu. Klocki, szczęki świeże .
  15. Posiadam klawiaturę od 127 , ale jest w stanie opłakanym. Była już wczesniej tulejowana. Ale otwory sa strasznie owalne i przetoczenie na większą średnicę nie wchodzi w grę. Zostaje napawanie. Tylko teraz nie wiem jaki to materiał. Czy ktoś wie z czego były robione dźwigienki zaworowe? Stal, staliwo, żeliwo?.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.