Jump to content

TADA

użytkownik
  • Posts

    2039
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    38

TADA last won the day on January 12 2017

TADA had the most liked content!

3 Followers

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    opolskie
  • Car
    AR Only benzin

Recent Profile Visitors

2475 profile views

TADA's Achievements

kierowca

kierowca (12/19)

2.8k

Reputation

  1. TADA

    F1 Sezon 2021

    Są już zdjęcia .
  2. TADA

    F1 Sezon 2021

    Nerwy im puściły ale nawet nie popatrzyli na siebie.
  3. TADA

    F1 Sezon 2021

    Wiem że to tylko trening ale bardzo ładna postawa Roberta. Lepiej od Gio. Zapowiada się ciekawy sprint i wyścig. Wczoraj na kwalu coś mu nie poszło, ale każdy może mieć gorszy dzień.
  4. TADA

    F1 Sezon 2021

    Jeśli TO prawda to Robert jedzie GP Włoch.
  5. TADA

    F1 Sezon 2021

    dla Roberta szczególnie za wyprzedzenie Latifiego i walkę z Vettelem.
  6. TADA

    F1 Sezon 2021

    Ja mam taką teorię z przymrużeniem oka. Robert jedzie dobry wyścig. Kimi dalej jest dalej pozytywny więc Robert jedzie kolejny wyścig jeszcze lepszy. Kierownictwo Alfy postanawia że Robert jeździ do końca tego sezonu a następnie dostaje angaż na 2022. Tak wiem już raz tak było z BMW ale historia lubi się powtarzać, no mogła by. Tak tak wiem nie realne. Mimo wszystko fajnie widzieć Roberta w wyścigu F1.
  7. TADA

    F1 Sezon 2021

    I niech już nie będzie jej miał do końca sezonu.
  8. TADA

    F1 Sezon 2021

    Nie żebym się cieszył z wirusa u Kimiego.
  9. TADA

    F1 Sezon 2021

    Sądzę tak samo incydent wyścigowy względnie wina obu żaden nie odpuścił. To są wyścigi i jeszcze nie tak dawno Max jeździł tak samo eliminując innych kierowców. Max spodziewał się że Hamilton mu znów odpuści, jak to było kilkukrotnie w tym sezonie ale tym razem się przeliczył.
  10. TADA

    F1 Sezon 2021

    Ale hamulce przed restartem nieźle mu dymiły.
  11. TADA

    F1 Sezon 2021

    W Baku jest przeważnie bardzo ciekawy wyścig.
  12. Strona Alfy cytat. Wykorzystanie innowacyjnej technologii Alfa™ DNA zwiększa bezpieczeństwo na drodze, poprawia komfort jazdy, a tym samym zapewnia jeszcze większą przyjemność za kierownicą. Alfa™ DNA to zaawansowany, elektroniczny system, który zarządza głównymi parametrami pojazdu, takimi jak reakcja silnika, kontrola trakcji pojazdu, przyspieszanie, hamowanie czy układ kierowniczy. To nowatorskie rozwiązanie wpływa na zachowanie i sposób funkcjonowania silnika, na układy hamulcowy i kierowniczy, a także na zawieszenie i skrzynię biegów, pozwalając kierowcy wybrać jeden z trzech różnych trybów ustawień samochodu w zależności od stylu najbardziej odpowiedniego do warunków drogowych i atmosferycznych oraz aktualnych potrzeb kierowcy: d (dynamic) - dynamiczny, sportowy n (natural) - miejski, ekonomiczny a (all weather / advanced efficiency) – pierwszy z nich to tryb umożliwiający zachowanie bezpieczeństwa nawet przy niskiej przyczepności – w przypadku modeli MiTo i Giulietta, drugi – zastosowany w modelach Giulia i Stelvio – gwarantuje optymalną jazdę pod względem emisji spalin i zużycia paliwa. Wybranie trybu „Dynamic” powoduje szybszą reakcję układu hamulcowego, usztywnienie zawieszenia i bardziej precyzyjny układ kierowniczy, co ułatwia jazdę sportową, przez co bywa nazywany „sportowym sercem Alfy”. Ustawienie „Natural” gwarantuje komfortowe zawieszenie oraz idealną równowagę podczas codziennej jazdy. Z kolei „tryb Advanced Efficiency” lub „All Weather” to maksymalna oszczędność, ekonomia jazdy i dynamiczna wydajność. Zwłaszcza ten tryb jest nieoceniony zimą i podczas niekorzystnych warunków na drodze. Wybór tego ustawienia zmienia układy dynamicznej kontroli trakcji w celu zapewnienia maksymalnej przyczepności. To zasługa wykorzystania układów dynamicznej kontroli trakcji VDC (Vehicle Dynamic Control) i ASR (Acceleration Slip Regulation). System CBC (Cornering Brake Control) zapewnia kontrolę hamowania podczas wykonywania zakrętu. Układ ten jest załączany, gdy samochód wykonuje manerw skrętu podczas hamowania. W takiej sytuacji natężenie hamowania jest rozdzielane na każde z kół z osobna, by utrzymać stabilność samochodu, tym samym minimalizując podsterowność czy nadsterowność. Jeśli chodzi zaś o elektroniczny układ kierowniczy, podczas ustawienia „All Weather” zapewnia on maksymalny komfort i łatwość prowadzenia. Z kolei system DST (Dynamic Steering Torque – aktywne sterowanie elektroniczne) jest odpowiedzialny za lepszą kontrolę hamowania połączoną z systemem dynamicznej kontroli trakcji VDC. Dodatkowym atutem jest korekcja układu kierowniczego – lekki impuls na kierownicy podpowiada kierowcy wykonanie prawidłowego manewru. Z kolei standardowa reakcja silnika umożliwia płynne przyspieszanie nawet w warunkach o obniżonej przyczepności.
  13. Ja wiem czy grubo ? Samochód został kupiony z myślą o użytkowaniu przez jakieś 12 -14 lat, dla tego nie było mi śpieszno i chciałem spokojnie dotrzeć / ułożyć silnik. Silnik nie bierze oleju w ogóle a i spalanie jak na ten silnik co niby pali dużo jest na bardzo fajnym poziomie. Nie piszę tu o jeździe w kapeluszu bo jak jest tylko możliwość szybszego przyśpieszania to korzystam z pełnej mocy silnika. Po przesiadce ze stilona 80 KM to nawet w trybie N Alfa osiągi miała ok. Miała bo teraz to jakby się trochę dodatkowych koni pojawiło to było by fajnie.
  14. Mi diler powiedział żeby w Alfie na początku użytkowania nie uruchamiać trybu D i jest ponoć też mowa o tym w instrukcji obsługi samochodu. Ja na tryb D przeszedłem po pierwszej wymianie oleju czyli po około 7 tys kilometrów.
  15. TADA

    HIT czy KIT ?

    Aby wspomaganie w AR G działało tak jak w Stilo w City dajesz na A. Dodatkowo przy A wolniejsza reakcja na pedał przyśpieszenia i hamulca oraz systemy bezpieczeństwa reagują dużo szybciej. Przy D "kagańce" są trochę usunięte i tak szybko nie interweniują.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.