-
Liczba zawartości
197 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O cherry_man
- Urodziny 19.04.1984
Contact Methods
-
Hangouts / GT
-
-
iMessage
-
Profile Information
-
Imię
Łukasz
-
Lokalizacja
Olsztyn/Polska
-
Zainteresowania
samochody i majsterkowanie
-
Samochód
Laguna 2 ph2
-
Motocykl
-
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
cherry_man's Achievements
zielony listek (8/20)
3
Reputacja
-
mam 1.6, 112 KM. nie zwracałem uwagi do której kreski dochodzi wskazówka, ale jest mniej więcej w pionie. a wozidło nagrzewa się dość szybko. z regóły potrzebuje około 2 km w mieście i stoi pionowo Edyta. Stoi twardo na 3 kresce
-
na teraz niby 171000, i jak go prześwietlałem przed zakupem w bazie Renault, na podstawie poprzednich ogłoszeń i wreszcie na tej rządowej stronie, to możliwe że autentyczny. Zamówione i zrobione. dla mnie jest OK, ale jakbym się lepiej przyłożył - byłoby lepiej. zaczynam testować. na teraz dwa tygodnie po nałożeniu. zużyłem po około 2/3 każedej tubki. ciekawostka-pokryłem tym kremem też uchwyty zamykania - z racji tego, że to plastik, jestem ciekaw kiedy zacznie odłazić pokolorowałem też górę podłokietnika. Ładnie odżył kolor.
-
klamoty do regeneracji zmówione. komplet pt. mydło, wosk i kremy koloryzujące z przesyłką wyniósł mnie 225 złotych. mam nadzieję,że efekt będzie zadowalający. jak nie - obszycie za jakiś rok. nie pierwszy raz będę się uczył wydając kasę. Chociaż na rączkach chcę przyoszczędzić może mi ktoś powiedzieć, czy do ich zdjęcia trzeba zdejmować boczek czy jakoś "od góry" się można dostać? mam w garażu aceton i benzynę ekstrakcyjną z lekkich rozpuszczalników. będę dziś eksperymentował na małej powierzchni czy tym pójdzie zdjąć warstwę beżu.
-
za podobne pieniądze kupię lakier/farbę i szpeje do mycia/zabezpieczania skóry. co zostanie, oprócz lakieru, mogę wykorzystać do zabezpieczenia kiery w clio
-
Witam choroba postępuje i do Clio dołączyła Laguna II ph2. wiem, że Renault, szczególnie jeśli chodzi o kierownice skórzane, ma dość słabą jakość jeżeli chodzi o jasne wnętrze a w szczególności kierownice. muszę zmierzyć się z ponownym "przemalowaniem/lakierowaniem" kierownicy, żeby wyglądała po ludzku. w necie znalazłem filmik Gościa, który z powodzeniem robił taką operację w Megane na jasnej kierownicy. i tu moje pytanie o dobór kolorów. czy Reanult we wszystkich modelach stosowało zbliżony/taki sam kolor jasnych, skórzanych obić? poniżej zdjęcia jak na teraz wygląda kiera. Pytanie numer dwa. rączki zamykania też są powycierane. myślę, że czarne też dobrzeby współgrały z wnętrzem. czym pozbyć się nieinwazyjnie tej beżowej powłoki?
-
Jeżeli to jest silnik w okolicach 112 KM mocy, to jak się dowiadywałem w ASO 100 kkm lub 5 lat i jak wóz dla siebie to lepiej za każdym razem wymieniać KZFR. w połowie zeszłego roku w takim silniku wymieniałem a tydzień temu w dwulitrówce i jeśli dobrze pamiętam to w skład wchodzi: - pasek i cała otoczka - pompa - jakieś zatyczki do głowicy (mechanik mówił na to korki) - KZFR - a przy okazji płyn, olej i wszystkie filtry jak o czymś zapomniałem, to starsi stażem na pewno mnie poprawią
-
Dziękuję Ci bardzo za pomoc. mam następny oręż przy oględzinach
-
Witam choroba postępuje i razem z Clio do garażu ma zawitać Laguna. ogólnie wóz już prześwietliłem na tyle na ile mogłem. jadę w tygodniu oglądać.czy może mi ktoś pomóc i rozkodować wyposażenie po VIN. numer z ogłoszenia: VF1BG1PBE33487148 z góry dziękuję
-
nie jestem pewny do końca, ale chyba mam taką makitę (nie jestem pewny modelu, ale dane z grubsza mi się zgadzają.). Kupiłóem używkę, mam ją już trzeci rok. na działkę i około 300 m^2 trawnika jest OK. kosz mały, ale jak wysoka trawa, to jadę bez kosza. Jeszcze nie udało mi się jej zabić. raz w roku tylko ostrzenie noża.
-
poszukaj może czegoś z Einhella. Tanie i dość dobre narzędzia. wyrzynarkę katuje Teść, póki co nie narzeka. ja mam od nich kątówkę i szlifierkę pasową. Teść ma już z sześć lat wiertarkę i też działa. modelu jednmak nie pomnę. duży wybór mają w obi. nawet niebieska seria jest ok, czerwona niby dla profesjonalistów
-
fakt, pilot centralnego w kluczyku. teraz rozumiem już "absurd" tej sytuacji. z pola clio - nie mam "korków" do zamykania drzwi od środka, w prawych jest śruba z łbem jak na płaski śrubokręt a lewe zamykać z kluczyka. jak mi zabraknie prądu to paliwo też mi zwędzą
-
a to nie jest czasem w ostatnich latach jakiś trend ogólnomotoryzacyjny? bo często widuję takie cóś w różnych samochodach, ba - nawet sam mam tak w clio3
-
i taki patent pamiętam też z w124
-
Witam dzisiaj, jadąc do pracy, przypomniałem sobie jak kiedyś tu czytałem o patencie bodajże z lanosa. lewa strona (szyby i lusterko) manual a prawa ( i tu nie pamiętam czy obi pozycje czy tylko lusterko) - elektryczne. czy macie jakieś doświadczenia/ znane przypadki tego typu "oszczędności" na wyposażeniu. od siebie dodam poniekąd jeszcze moją byłą astrę - wersja pół elektryka - szyby przód elektryczne, lusterka manual, trochę dziwne dla mnie.
-
ale opornicy od nawiewu? czy ona siedzi gdzieś pod osłoną kierownicy, że stamtąd poszedł dym?