-
Liczba zawartości
124 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Pablosss's Achievements
zielony listek (8/20)
0
Reputacja
-
dzięki wielkie za podpowiedź chyba jednak odpuszczę ten temat
-
Witam. W dalszym ciągu jestem posiadaczem cudownego stilonka z motorkiem 1.8 16V ; po drobnych remontach silnika w dalszym ciągu pracuje mi on jak jednostka JTD, po tylu latach wspólnej jazdy nie chcę go spisywać na straty i wpadł mi do głowy pomysł przyadoptowania silnika 1.6 16V z starszej siostry Sienny,która stoi na podworku i rdzawieje z przebiegiem 70tys km. Orientuje się może ktoś z Was czy podpasuje mi ten silnik na łapy ??? Z góry wielkie dzięki za pomoc
-
> Warto, gdy oryginalny wahacz kosztuje koło 100zł a porządny sworzeń koło 50zł? chcę złożyć go na poliuretanie, i domyślam się że końcówki szybciej będą mi siadać niż tuleje
-
Witam. Może przerabiał ktoś motyw z wmontowaniem wymiennego sworznia wahacza??? Konbinuje coś takiego skonstruować i może dostałbym podpowiedź od czego by podeszłą średnica sworznia
-
> mozna wziąć kawałek kartonika położyć na głowicy kiedy jest do góry nogami idealnie pasuje podkładka kartonowa która zostaje po UPG
-
jeśli można zapytać to na czym dostrajasz silnik ??
-
> nie w te manke kombinujesz.....lepiej wydac te kase na obrobke: > - dolu (podciecie przeciwag i wywazanie z lekkim zamachem -jest na to jakiś domowy sposób czy muszę oddać do speców od obróbek ?? > - obrobka glowicy > - meskie walki > - DETIII > i juz 130KM siedzi > A potem dorobic 4P w przyszłości
-
> 1.4 to jest takie rozwiercone 1.2, jeszcze chcesz rozwiercać? dlaczego nie
-
> mozesz kupis tłoki na drugi szlif i wtedy troche wieksza pojemnosc bedzie ale jakos drastycznie to > nie radze poniewarz juz i tak 1.4 ma cienkie scianki z tego co tak wstępnie przeglądałem to już się nastawiłem na średnicę cylindra 76mm, ale nie pomyślałem że może ścianek zabraknąć
-
Witam. Czy ktoś może kąbinował z zwiększeniem pojemności skokowej silnika 1.4 16V?? Mam rozebrany silnik na części pierwsze i przechodzi mi taka myśl po głowie by zwiększyć mu pojemność Od czego najlepiej by podchodziły tłoki ?? Dzięki z góry za wszelkie podpowiedzi
-
> Nie ma obawy, odkręcasz śruby po korkami i zdejmujesz tylko głowicę górną. Oczywiście przedtem > trzeba zrzucić pasek rozrządu. Głowica cylindrów zostaje na swoim miejscu.Jest przykręcona > innymi śrubami. Przy demontażu głowiczki będą wypadać popychacze. to wiem;) mam na to patęcik do montażu nie pamiętałem tylko jak to było z głowicą wielkie dzięki za podpowiedź,będe spał spokojnie
-
Mam pytanko,cieknie mi olej z pod górnej głowiczki tej w której są wałeczki osadzone, chcę to usunąć i się zastanawiam czy przypadkiem nie jest ona przykręcona tymi samymi szpilkami co głowica z zaworami ??
-
Witam. Panowie ja z sąsiedniego kącika więc prosze o wyrozumiałość. Dla znajomego przerzucamy silnik z compakta 1.6 (bardzo mocny silnik,jeździl nim dwa dni bez smarowania ) na 1.8ti; wrzuciliśmy go z skrzynią i całym osprzętem, pytanie moje jest mianowicie o wiąskę instalacji i imo. czy muszę całą przerzucić czy wystarczy podpiąć z dwa kabelki no i jak rozwiązać sprawę imo?? Z góry wielkie dzięki za podpowiedź.