Skocz do zawartości

Pablosss

użytkownik
  • Liczba zawartości

    124
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

4 obserwujących

O Pablosss

  • Urodziny 25.12.1981

Profile Information

  • Lokalizacja
    Białystok
  • Zainteresowania
    motoryzacja
  • Samochód
    SC1.4 16V stilo1.8 16V alfa166

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Pablosss's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

0

Reputacja

  1. Pablosss

    silnik 1.6 16V

    dzięki wielkie za podpowiedź chyba jednak odpuszczę ten temat
  2. Witam. W dalszym ciągu jestem posiadaczem cudownego stilonka z motorkiem 1.8 16V ; po drobnych remontach silnika w dalszym ciągu pracuje mi on jak jednostka JTD, po tylu latach wspólnej jazdy nie chcę go spisywać na straty i wpadł mi do głowy pomysł przyadoptowania silnika 1.6 16V z starszej siostry Sienny,która stoi na podworku i rdzawieje z przebiegiem 70tys km. Orientuje się może ktoś z Was czy podpasuje mi ten silnik na łapy ??? Z góry wielkie dzięki za pomoc
  3. > Warto, gdy oryginalny wahacz kosztuje koło 100zł a porządny sworzeń koło 50zł? chcę złożyć go na poliuretanie, i domyślam się że końcówki szybciej będą mi siadać niż tuleje
  4. Witam. Może przerabiał ktoś motyw z wmontowaniem wymiennego sworznia wahacza??? Konbinuje coś takiego skonstruować i może dostałbym podpowiedź od czego by podeszłą średnica sworznia
  5. > mozna wziąć kawałek kartonika położyć na głowicy kiedy jest do góry nogami idealnie pasuje podkładka kartonowa która zostaje po UPG
  6. jeśli można zapytać to na czym dostrajasz silnik ??
  7. > nie w te manke kombinujesz.....lepiej wydac te kase na obrobke: > - dolu (podciecie przeciwag i wywazanie z lekkim zamachem -jest na to jakiś domowy sposób czy muszę oddać do speców od obróbek ?? > - obrobka glowicy > - meskie walki > - DETIII > i juz 130KM siedzi > A potem dorobic 4P w przyszłości
  8. > 1.4 to jest takie rozwiercone 1.2, jeszcze chcesz rozwiercać? dlaczego nie
  9. > mozesz kupis tłoki na drugi szlif i wtedy troche wieksza pojemnosc bedzie ale jakos drastycznie to > nie radze poniewarz juz i tak 1.4 ma cienkie scianki z tego co tak wstępnie przeglądałem to już się nastawiłem na średnicę cylindra 76mm, ale nie pomyślałem że może ścianek zabraknąć
  10. Witam. Czy ktoś może kąbinował z zwiększeniem pojemności skokowej silnika 1.4 16V?? Mam rozebrany silnik na części pierwsze i przechodzi mi taka myśl po głowie by zwiększyć mu pojemność Od czego najlepiej by podchodziły tłoki ?? Dzięki z góry za wszelkie podpowiedzi
  11. > Nie ma obawy, odkręcasz śruby po korkami i zdejmujesz tylko głowicę górną. Oczywiście przedtem > trzeba zrzucić pasek rozrządu. Głowica cylindrów zostaje na swoim miejscu.Jest przykręcona > innymi śrubami. Przy demontażu głowiczki będą wypadać popychacze. to wiem;) mam na to patęcik do montażu nie pamiętałem tylko jak to było z głowicą wielkie dzięki za podpowiedź,będe spał spokojnie
  12. Mam pytanko,cieknie mi olej z pod górnej głowiczki tej w której są wałeczki osadzone, chcę to usunąć i się zastanawiam czy przypadkiem nie jest ona przykręcona tymi samymi szpilkami co głowica z zaworami ??
  13. Witam. Panowie ja z sąsiedniego kącika więc prosze o wyrozumiałość. Dla znajomego przerzucamy silnik z compakta 1.6 (bardzo mocny silnik,jeździl nim dwa dni bez smarowania ) na 1.8ti; wrzuciliśmy go z skrzynią i całym osprzętem, pytanie moje jest mianowicie o wiąskę instalacji i imo. czy muszę całą przerzucić czy wystarczy podpiąć z dwa kabelki no i jak rozwiązać sprawę imo?? Z góry wielkie dzięki za podpowiedź.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.