Jump to content

cio

użytkownik
  • Content Count

    611
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Normalny

About cio

  • Rank
    wyciszony kierowca

Profile Information

  • Lokalizacja
    Chorkówka
  • Zainteresowania
    elektronika i samochody no i piwo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. auto ma 3 miesiące i 1300km przebiegu. Był oddany na gwarancje - naładowali akumulator i nie pomogło. Kazali przyjechać drugi raz i będą szukać dalej ale zrezygnowałem z tego. Nie chcę żeby rozkręcali auto w mak i metodą "chybił trafił" wymieniali sprawne elementy na sprawne. Po przeczytaniu postu z linku wyżej uznałem że wiedzą o problemie ale mają związane ręce, i udają że go nie ma. Może zdążę się załapać jeszcze na gwarancji jak Fiat opracuje "witaminkę".
  2. Witam, Panowie mam dziwny problem przy uruchamianiu silnika w tipo na zimnym (po nocy). Może ktoś podpowie co to może być bo w ASO twierdzą że to akumulator, nawet go naładowali ale to nie pomogło. Ktoś coś? video-1583167750.mp4 video-1583387047.mp4 video-1583167750.mp4
  3. To ja korzystając z tematu zapytam: a co na 13/7j?
  4. cio

    IAW 16 vs IAW 8

    ja napotkałem jedną w konfiguracji cc> silnik punto 1 75km (komputer ecool). Mianowicie klima przez komputer jest sterowana odwrotnym potencjałem niż w cc więc trzeba było odwrócić sygnały przez przekaźnik tak że to trzeba posprawdzać
  5. moim zdaniem jeśli to nie ten dzwon, to rozpórka nie była robiona do tego egzemplarza. Ja jak zamawiałem u Górnego rozpórkę to kazał zmierzyć odległość między śrubami od amora bo są różnice między budami i to chyba będzie to
  6. to napięcie jest mierzone bezpośrednio na zacisku wtrysku? trzeba by zmierzyć na obydwu biegunach względem masy i oczywiście zaraz o przekręceniu zapłonu (w momencie gdy pompa paliwa pracuje) wtedy będzie można coś powiedzieć
  7. rozbierz i zobacz jakie proste jest cofniecie licznika w cc . Co do czujnika to zamieniasz czujnik zero-jedynkowy na liniowy (też z 1 pinem) i zamiast do kontrolki podłączasz do zegara (kontrolki już nie ma)
  8. Sądzę jednak iż wzbudzenie idzie przez tą kontrolkę . (patrz niżej)
  9. Po przekręceniu kluczyka (sam zapłon-bez pracy silnika) pali się kontrolka ładowania? jeśli tak to raczej usterka w alternatorze. Jeśli się nie pali to do przejrzenia obwód tejże kontrolki - bez niej nie ma wzbudzenia a bez niego nie ma ładowania
  10. jak/czym piłowałeś? też mnie czeka ten zabieg bo leje okrutelnie
  11. tu nie chodzi o łuk tylko o grubość. Te na dole mają być grubsze a te na górze cieńsze tak żeby samo regulatory mogły poprawnie pracować.
  12. ma 4 przewody, dwa się zwierają przy mniejszym ciśnieniu (jeśli jest czynnik to są normalnie zwarte i są wpięte szeregowo z sprężarką) a kolejne dwa się załączają przy wyższym ciśnieniu (jeśli sprężarka nabije do jakiegoś tam poziomu to włączają wentylator na chłodnicy). Kolorów nie pamiętam i wartości ciśnień też nie pamiętam ale jeśli masz czynnik to łatwo to sprawdzić. Wystarczy odpiąć wtyczkę i poszukać pary która jest zwarta ze sobą (to będzie ta od sprężarki) a pozostałe dwa będą od wentylatora i powinny się zewrzeć jeśli klima popracuje chwilę na postoju. Tylko nie za długo bo można uwa
  13. presostat jest przy chłodnicy i idzie do niego 4 kable (dwa od wentylatora i dwa od sprężarki) Sprężarka się załącza?
  14. ja mam dwa spryskiwacze mglowe na masce od octavi chyba i ori pompka daje rade. Dziś założyłem nowy zamiennik (bo ori sie rozciekła) ale nie próbowałem bo noc
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.