-
Content Count
2319 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
81 NormalnyAbout Lukass186
-
Rank
kierowca
- Birthday 11/02/1988
Contact Methods
-
Hangouts / GT
?
-
iMessage
?
Profile Information
-
Name
Łukasz
-
Płeć
Not Telling
-
Lokalizacja
Zabrze
-
Car
Duster 2 TCe 19' i Corsa D 14'
-
Motorcycle
-
-
Jak dobrze pamiętam to za mocniejsza wersję 150KM wtedy było dopłaty 2kzł, za 4x4 koło 10kzł.
-
Ja mam 1.3Tce 130KM i ośke
-
66,5 dałem pod koniec 2019r . Prestige, w cenie zawarte dopłata za lakier, zapasówke i climatronic.
-
Lukass186 started following Dokker 1.3 tce, Dacia Logan + Sandero 2021, Soczewka po polerce szyby and 3 others
-
We wszystkich wersjach silnikowych wyją skrzynie. Nie jestem pewny co do DCI ale 1.6 SCE i Tce wyją w okolicach 90-100km/h. Od niedawna w sprzedaży jest 1.0Tce i już ktoś na forum Dustera pisał o wyciu skrzyni. W moim 1.3Tce 130 też delikatnie wyje. Poprzednie Dustery też miały taką przypadłość
-
Mazda 5 po lifcie? Przedlifta ma jeden kolega z pracy i jest dramat z blacharką. Drugi kolega ma polifta i nie zauważyłem oznak korozji, sam mówił że z tego co się dowiadywał jest znacznie z antykorozją. Ile w tym prawdy nie wiem
-
Duster II 19r'. Gdyby to był starszy samochód to bym przełknął 😏
-
Cześć, Została podjęta próba zlikwidowania rysy na bocznej szybie (kierowcy). Pad filcowy mały 1cm średnicy + tlenek ceru sobie poradził. Jednak powstała soczewka/załamanie na szybie. Myślicie że jest szansa na wygładzenie tego większym padem czy zostaje tylko wymiana szyby?
-
Kupiłem Krem Iniekcyjny Sikamur w necie znacznie więcej opinii na temat tego produktu. Zobaczymy czy pomoże
-
Cześć, Zależy mi na od tworzeniu izolacji poziomej ściany która cały czas po deszczach podciąga wilgoć. Ktoś używał? Może ktoś wyrazić swoją opinię?
-
Auto roczne więc z AC. Zastanawiam się czy jest sens wykupu holowania u ubezpieczyciela skoro auto jest na gwarancji i producent gwarantuje Assistance.
-
Aviva. Z tego co widzę to limit holowania w kraju i Europie jest do 200km. Trochę gorzej niż u innych. Reszta ok
-
Cześć, Wypełniłem formularz na ich stronie celowo bez swoich danych mimo wszystko po 10 minutach zadzwonili do żony. Agent przekalkulował wszystko jeszcze raz i wychodzi na to że ich oferta jest niższa o 500zł niż u mojego znajomego agenta ubezpieczeniowego i ponad 700zł od oferty w ASO. Ktoś z Was ma jakieś doświadczenia z nimi?
-
Tak. Ale do tego stopnia ze nigdy bym nie zauważył że jezdnia jest pochylona w lewo lub prawo. Najpierw patrze na kierownicę a potem przypatruje się jezdni.
-
Cześć, Duster 2 z przebiegiem 11kkm. Zauważyłem że bardzo często aby utrzymać kierunek jazdy na wprost muszę mieć delikatnie skręconą kierownicę w lewo lub w prawo, najczęściej lewo. Np. droga na wprost, nachylenie w kierunku pobocza i aby utrzymać kierunek do jazdy prosto kierownica musi być nieco skręcona w lewo. Aso poprawiało zbieżność na gwarancji, byłem też w niezależnym dobrym warsztacie i po ostatnich 2000km w trasie zauważyłem że to chyba wysokość i podatność zawieszenia na wychyły ma taki wpływ. Wszystkie moje poprzednie samochody tak nie reagowały, dopiero przy wjechan
-
Mam Dustera z tym silnikiem 130KM. Silnik cichy i bardzo dynamiczny, ładnie ciągnie od dołu nie brakuje mu mocy przy wyprzedzaniu na trasie i w ruchu miejskim. W tym sezonie wakacyjnym spalanie z dystrybutora 130-140km/h ok 8l. Krajówki 90-100km/h z paroma wyprzedzeniami na odcinku ok 500km z dystrybutora 6,6l. Na tą chwilę w autach z tymi silnikami występuje problem z tzw. rzężeniem. Na niskich obrotach i przy prędkościach do 70km/h słychać dzwonienie gruchot jakby dzwoniły gdzieś luźne podkładki. U mnie niestety też ten problem wystepuje. ASO twierdzi że TTTM i tak musi być bo j