Skocz do zawartości

Lukass186

użytkownik
  • Liczba zawartości

    2 267
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Lukass186

  • Urodziny 02.11.1988

Contact Methods

  • Hangouts / GT
    ?
  • iMessage
    ?

Profile Information

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Zabrze
  • Samochód
    Duster 2 TCe 19' i Corsa D 14'
  • Motocykl
    -

Ostatnie wizyty

1 949 wyświetleń profilu

Lukass186's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

92

Reputacja

  1. Witam, Basen rozporowy intex 4x2m. Postawiony na styropianie i plandece. Przy napełnianiu okazało się że gdzieś puszcza wodę dnem. Widocznych uszkodzeń brak, ciężko zlokalizować wyciek bo woda wydostaje się powolutku paroma stronami do okoła. Boki basenu suche, Jedyne co mi przychodzi do głowy to to że mógł gdzieś puścić na szwie / zgrzewie. Na facebooku jedna osoba poleciła mi wsuniecie pod dno basenu pistolet z podłączonym kompresorem. Dzisiaj przez 2h szukaliśmy wycieku, specjalnie kupiłem dysze 50cm. Miejsce przy miejscu w szczególności na wszystkich zgrzewach. Brak baniek powietrza, niczego nie zlokalizowaliśmy. Jakiś jeszcze pomysł macie? Istnieje jakiś barwnik na rynku który osiada na dnie i możnaby zauważyć którędy go "wciąga "? Może ktoś ma sposób jak zlokalizować wyciek?
  2. Wiązka taka: https://allegro.pl/oferta/wiazka-haka-dacia-duster-ii-od-17-dedykowana-13-11958933648 Hak taki: https://steelcar.com.pl/produkt/hak-holowniczy-dacia-duster-od-12-2017r-2/
  3. Cześć, Konkretnie chodzi mi o wiązkę elektryczną haka holowniczego do Dustera 2. Erich Jaeger ma w ofercie dedykowaną wiązkę bez cięcia oryginalnych przewodów podobnie jak oryginalna wiązka sprzedawana w ASO. Niestety półki magazynowe są puste i szukam alternatywy. Trafiłem w sieci na zdjęcia modułów tego producenta sygnowane logiem Renault które wyglądają na części oryginalne montowane w ASO. Ktoś montował albo wie czy warto kupować części tego producenta? Warte to coś?
  4. Mam Dustera 2 19' i żadnego smrodu nigdy w nim nie było. Słyszałem że kiedyś Dacie śmierdziały plastikami. W sieci można poczytać że od jakiegoś czasu już nie mają tych przypadłości. Idź do salonu i sprawdź sam
  5. Sprawdź wzrokowo czy klapka obiegu zamkniętego faktycznie działa jak powinna. U kolegi w Astrze h klapka się zablokowała, cięgno złamało i na stałe miał obieg wewnętrzny ustawiony. W mojej byłej Astrze G też szyby parowały klapka działała ale po głębszej weryfikacji okazało się że zaczęła działać odwrotnie. Przy otwartym obiegu (co nawet wymuszało się automatycznie przy ustawieniu nawiewu na szybę) obieg był zamknięty, po włączeniu obiegu zamkniętego fizycznie klapka się przedstawiała w tryb zewnętrzny. Po wymianie silniczka wszystko wróciło do normy i szyby przestały parować. Edit: Teraz przeczytałem że nawet silniczek obiegu odłączyłeś
  6. Potwierdzam, zaczynało wykrywać przeszkody dopiero przy ok 50cm. To zdecydowanie za krótki dystans. Koniec końców to wywaliłem zaraz po założeniu. Szkoda roboty na taki badziew, jak jest potrzeba to lepiej wywiercić dziury
  7. Corsa D mogła być fabrycznie wyposażona w 17'ki, jeden z wzorów podobny do felg z Vectry C. Żony corsa D 1.2 86 KM ma na zimę stalówki 14'ki, na lato 16'ki alu. Wszystko oryginał Opla, po sezonowej zmianie kół auto na stalówkach dostaje znacznego wigoru. Czuć w rękach że letnie na alusach są cięższe z półtora raza od stali.
  8. Na tym filmie masz jak gościu klei listwy w Dusterze. Sprytny pomysł, odkleja tylko kawałeczek taśmy na końcach i po poprawnym dopasowaniu odrywa taśmę jak już element jest wstępnie naklejony. Też się zastanawiam czy u siebie takie założyć ale w przypadku Dustera 2 listwy są klejone taśmą górną częścią a od dołu są kołki/spinki. Wg mnie brud i błoto tam wlezie. Ktoś na forum Dustera pisał że niektórzy uszczelniali od strony koła jakimiś mastykami/sylikonami ale z drugiej strony jak najdzie tam wilgoci to znowu nie wypłynie. Może do wiosny się zdecyduję
  9. Tylko coś z atestem. O tych z aukcji ludzie piszą w opiniach że potrafią się wypiąć po szarpnięciu
  10. Teraz narty, w przyszłe wakacje wrzucę graty od małej córeczki. Wózek, łóżeczko etc. Jak dzieci podrosną to zobaczę może sprzedam. Na początku woziłem narty w środku potem w uchwycie na dachu i było mi znacznie wygodniej. Aktualnie mam dwójkę dzieci i nie chciałbym wozić desek między nimi.
  11. Chodzi mi o taką podstawkę jak na zdjęciu. Chyba nie jest to głupie bo można przyciągnąć dobrze pasem narty. Jeżeli będą leżeć na dnie to noski nart będą je odpychać do góry i wszystko będzie sprężynować. Tylko teoretyzuję bo jeszcze nie miałem okazji wrzucić desek.
  12. Cześć, Dotychczas narty przewoziłem na dachu w uchwycie/klamrze ale postanowiłem kupić box (Taurus Xtreme 400) i zastanawiam się nad tym jak zabezpieczyć narty wewnątrz boxa tak żeby przy ostrym hamowaniu czy kolizji nie wyleciały przodem. Wewnątrz boxa są "uszy" przy mocowaniach do belek dachowych oraz dodatkowe w dnie skorupy. Producent dołożył prowizoryczne paski bez klamr które już wymieniłem na takie które je mają. Widzę że na rynku są podstawki pod narty pytanie czy to warte zakupu? Pod stokami większość ludzi wrzuca deski luzem i odjeżdża... Pewnie kilka osób może się wypowiedzieć na ten temat
  13. W przypadku montażu za pomocą isofixa jest osobna tabela i te same info. Mnie zastanawia wpis przy montażu pasem -fotel bez poduszki i wyłączoną poduszką - X.
  14. W takim razie jakie rozwiązanie proponujesz? Żona w bagażniku żeby widziała czy u malucha jest wszystko ok? Czy ma siedzieć z przodu i nie będzie jak zareagować albo uspokoić dziecka które jedzie tyłem do kierunku jazdy? Bo raczej po środku między spory fotelik od starszej córki a nosidełko z bazą Isofix się nie zmieści. Zdaję sobie sprawę że z tyłu jest bezpieczniej i dodatkowo jest system Isofix oraz toptheter ale chyba nie mam pola manewru.
  15. Ten fotelik ma Isofix i toptheter które były wykorzystane z tyłu. Niestety z przodu nie ma isofixa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.