Skocz do zawartości

kuki000

użytkownik
  • Zawartość

    66
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Czas online

    9m 36s

O kuki000

  • Tytuł
    obcy
  • Urodziny 07.05.1982

Profile Information

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    wioska Dulowa
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, mechanika
  • Samochód
    sei s, sei sporting, t4 1z

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. kuki000

    DET3

    Panowie, gdzie znajdę opisy softów do det'a 3. Wiem, że jakiś miał LC always on, chyba 1.30, a z tego co kojarzę to teraz jest 1.46. Jest gdzieś na necie opis funkcjonalności softów? Pytam bo potrzebuję zrobić półsekwencję, dwie mapy, LC i EBC, a jak da się przełączać mapy tak żeby ogarnąć do tego Lambdę to już byłoby super. Pozdro
  2. kuki000

    Hydrauliczne sprzęgło w seju

    Brak 510 z boltpattern'em FIRE na linkę. Da się wyrzeźbić mechaniczny wysprzęglik, ale linka nie ma łatwo.
  3. kuki000

    Hydrauliczne sprzęgło w seju

    Daje tyle, że np. przy montażu skrzynki c510 z t-jet'a da się uruchamiać sprzęgło, bo skrzynia t-jet ma wysprzęglik hydrauliczny.
  4. kuki000

    IAW 16 vs IAW 8

    hmmm, czyli zawsze coś, odwrócenie sygnału do ogarnięcia szybkiego. Ogólnie fiat to ciekawa marka zawsze coś musi niepasować . Kompa mam 8F.5T bez "ecool" jest z punto 75 bez klimy, jest szansa że obsługuje klimę, da się to jakoś sprawdzić najlepiej "na stole"? Dzięki za rady.
  5. kuki000

    IAW 16 vs IAW 8

    No to byłoby spoko, pod warunkiem że mój 8F.5T ma klimę, wtedy byłoby wszystko plug&play. Wychodzi w sumie na to, ze pinologia jest taka sama w 16F i 8F. No chyba że są jakieś pułapki?
  6. kuki000

    IAW 16 vs IAW 8

    Dzięki wielkie za porady woj76, może się to jeszcze komuś przyda. Wywalę pin 26 i 7(bo mam ecu w wersji uczącej immo), rozdzielę kabelki wtrysku na 4 i podpinam 8F.5T zamiast 16F do wiązki sportinga. Jeszcze raz dzięki. Pozdro
  7. kuki000

    IAW 16 vs IAW 8

    Nie wiedziałem, że 8F jest bliźniaczy do 18FD. Ja mam takie schematy IAW8F.5T IAW 16F I tutaj wszystko ładnie pięknie, ale wygląda jakby immo w tych kompach był gdzie indziej. Pin 8 i 24 kumam już że są od klimy, pin 26 mam wywalić żeby nie żarł prądu z aku, ok. Chodzi mi głównie o to czy jak zapnę kompa 8F.5T pod wiązkę sportinga (usunięty pin 7od immo i pin 26 no i piny 8 i 24 od klimy) to zadziała to czy jakieś czary potrzebne, bo jeżeli immo jest w obu na pinie siódmym to reszta wygląda że się zgadza, chyba że czegoś nie wiem.
  8. kuki000

    IAW 16 vs IAW 8

    Dzięki, cenne info dla mnie bo coś mało materiałów o tym teraz. Klimę w seju mam, ale ona z tego co wiem przez kompa 16F nie przechodzi, więc chyba zostawię tak jak jest, no chyba że radzisz żeby podpiąć przez kompa 8F. Pin 26 coś mi się wydaje jakby był od jakiegoś alarmu czy czegoś takiego, tak to wygląda na schemacie. Pytanie mam jeszcze odnośnie pinu 23 w 8F, jest od immo z tego co kojarzę, a w 16F jest immo pod pinem 7, usunąć pin 23? i od czego jest pin 7 w 8F? Jeżeli ktoś użyczyłby pinologii 16F i 8F to będę wdzięczny.
  9. kuki000

    Kolektor ssący 1.2 8v

    Wezmę, zaspawam wyjście na króćce podciśnienia w tył i przewiercę i nagwintuję pod szybkozłączki tekalana z boku i będzie. Tyle tylko że teraz zimno jak cholera w garażu i bardzo mi się chce robić NIC.
  10. kuki000

    Kolektor ssący 1.2 8v

    Dzięki za info, czyli zdejmę kolektor i pobawię się TIGiem.
  11. kuki000

    IAW 16 vs IAW 8

    Panowie, w seju sportingu mam kompa IAW 16, zmieniam silnik na silnik z punto 75. Z punto wyciągnąłem sobie wszystkie kabelki i kompa IAW 8F.5t. Komp IAW 8f.5t jest immo off. I teraz czy mogę podpiąć kompa IAW 8f.5t do wiązki seja czy będą jakieś kwiatki? Mam troszkę dziwne schematy i nie mam pewności czy to odpali, mianowicie z tego co widzę na moich schematach w tych kompach jest immo inaczej podpięte, no i do czego jest pin 26? oraz do czego w kompie IAW 8f.5t są piny 8 i 24?
  12. kuki000

    Kolektor ssący 1.2 8v

    Panowie, przy silniku 1.2 8v mam kolektor ssący z króćcem do serwa hamulców jakby w tył, tj. w stronę grodzi. Wejdzie to do seja??? czy muszę szukać takiego kolektora co ma króciec serwa w bok (króciec patrzy w nadkole)?
  13. kuki000

    WG a dwie mapy

    Dzięki za info, tak przeczuwałem że marna opcja żeby to zadziałało, więc zrobię jak mówisz. Jeszcze kojarzę, że zaczęli robić elektryczne aktuatory wastegate do turbo, ale nie będę się w to bawił, bo auto muszę w miarę szybko uruchomić. Pozdro
  14. kuki000

    WG a dwie mapy

    Odbudowuje żółtego sportinga, który dostał strzał w tył i przy okazji pozmieniam nieco też z przodu. Mam K03 z z vw+EBC, nie chcę walczyć o każdego konia, robię mapy w DET 3 na dwa ciśnienia doładowania. Załóżmy, że jedna mapa jest na 1bar i teraz ile najmniej mogę dać na drugą, chcę żeby jedna była wersja ekonomiczna a druga taka zabawowa bardziej. Chodzi mi głównie o to jak ustawić WG na turbawce, tzn czy jak zrobię WG np. na 0,2bara, to czy czasem chcąc nadmuchać 1bara to WG samo od ciśnienia spalin nie otworzy się wcześniej (wiadomo EBC nie puści ciśnienia do otwarcia) Czy da się w ogóle ustawić ciśnienia np. 0,2 i 1bar czy np tylko 0,6 i 1bar?
  15. kuki000

    Głowica 1.2 16v

    Trochę niejasno napisałem, sejcento miałem na myśli, ale i tak dla ubezpieczyciela warte to jest mniej niż jakieś modne sneakersy
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.