Jump to content

kuki000

użytkownik
  • Content Count

    74
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    3h 42m 55s

About kuki000

  • Rank
    obcy
  • Birthday 05/07/1982

Profile Information

  • Name
    Łukasz
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    wioska Dulowa
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, mechanika
  • Car
    sei s, sei sporting, t4 1z

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ogarniam, będzie DET3, tylko chciałem fabrycznego MAPa zabezpieczyć przed nadciśnieniem, pytanie jak zrobić to dobrze...?
  2. no tylko jak poskładam dolot z turbiną, to nadciśnienie nie rozwali czasem mechanicznie MAPa?
  3. No to usterka usunięta, nigdy bym się nie spodziewał, na wężyku do map miałem założony zaworek jednokierunkowy i zauważyliśmy po długich bojach że wskazania no kompie po kilku sekundach stoją, to znaczy na początku się zmieniają wartości MAP, a po chwili paramertr stoi i auto gaśnie, po kilku chwilach zastanowienia to okazuje się to być logiczne, bo silnik wysysa jakby powietrze z części przewodu za zaworkiem i wtedy już tam nic się nie zmienia, zmienia się do max vacuum i tyle.... Prawdę mówiąc to była ostatnia rzecz jaką sprawdziłem przed polaniem tego gruza benzyną i podpaleniem....teraz biję się w głowę pięściami że mogłem to sprawdzić na samym początku, no ale jakoś w ogóle mi nie przyszło do głowy... I teraz Panowie pytanie, jak się montuje zaworek jak montujemy turbo, dajemy normalnie na wężyk, czy przez trójnik i do atmosfery nadciśnienie? Tak po zastanowieniu się to wychodzi że nadciśnienie do atmosfery bo jak założymy na wężyk to map zlapie najniższą wartość ciśnienia i tak już zostanie.... Po prostu po tych przejściach wolę zapytać, bo jednak czasem źle myślę....
  4. Jak nie odnajdę w czeluściach części to się odezwę, dzięki...
  5. Podmienie jeszcze jutro przepustnicę i cewki, jak to nie pomoże to rozbieram to na czynniki pierwsze.... tylko jak byście zobaczyli co ja mam pod maską to byście zrozumieli o co chodzi z rozbieraniem. bo to jest 1,2 8v z klimą strego typu, wpomaganiem, z webasto thermotopt, chłodnicą wody z MPI, IC z Marei, Chłodnicą klimy, chłodnica oleju punto, podgrzewaczem elektrycznym 230v, LPG 4gen z filtrem 360, tempomatem, są dodatkowe uchwyty na puszkę filtra od cc900, żeby to fajnie wyglądało pod maską, no tylko na nic nie ma miejsca i palca tam sie nie da wetknąć, no i mi sie narobiło gdzieś dziadostwa i nie wiem o co mu chodzi....
  6. Dzięki Passat6a02 właśnie dziś ogarnąłem no i tak. Podmieniałem po kolei: CPW MAP i nic, to samo sprawdziłem ciśnienie paliwa i na wężu przed wtryskami jest 2,4bara Ja już powoli głupieje, mam 2 kompy, 2 CPW, 3 Map sensory, 3 pompy paliwa i auto zapala na dotyk po czym jakby chodzi przez kilka sekund a jak chce zejść sobie na swoje obroty to gaśnie.... Jutro jeszcze zorganizuję na podmianę cewki i jak mi się uda przepustnicę, no to jakiś kosmos już jest z tym autem. Teraz kilka pytań teoretycznych: - czy auto zapaliłoby bez bólu?, gdyby walnięta gdzies była wiązka od CPW, bo czujnik podmieniałem ale wiązki CPW do kompa już nie - czy możliwe że cewki robią takie jaja? (na wolnych obrotach na plaku auto chodzi jak dodam gazu to nie chce za bardzo tylko nie wiem czy brakuje plaka..... Nie mam już trochę siły do tego auta, składam go już ponad półtora roku, wszystko na tip top a on nie działa.... jak ktoś może ma pomysł lub ktoś ma ochotę pomóc to ja jestem otwarty na wszelkie propozycje bo ręce mi już opadły.... Pozdro...
  7. Panowie, a teraz jeszcze taka ciekawostka. Wcześniej tego nie robiłem a dziś wpadłem na pomysł i tak podmieniłem kompa i nadal problem występuje w akcie desperacji zacząłem psikać plakiem w dolot i auto chodzi..... Jak dostanę jutro manometr i odpowiednie złączki to sprawdzę ciśnienie paliwa, bo wychodzi na to że brakuje mu paliwa, pompa zmieniona, ale leżała dość długo, poza tym dość długo pracuje przed zapaleniem. Co prawda do butelki paliwo pompuje ze zbiornika, ale czy daje odpowiednie ciśnienie to nie wiem.... spróbuję sprawdzić, bo może to być przyczyną.... Przy okazji zajadę też jak zdążę na jakiś złom i wezmę jakiś mapsensor na podmianę.
  8. Panowie, przyszedł mi kabelek, podpiąłem kompa i wszystko ładnie cacy, jedyny błąd to błąd immo, ale z tego co poczytałem to wychodzi, że to po prostu informacja że jest zdjęte immo. Zero błędów. Zrobiłem test wszystkiego i wszystko ok poza ekonomizerem, cokolwiek to jest... Zauważyłem, że zapalając zimny silnik, silnik wchodzi na dość wysokie obroty (ponad 2tys) i pracuje przez kilkadziesiąt sekund, po czym schodzi z obrotów i nie jest w stanie utrzymać wolnych obrotów i gaśnie..... Ponowne zapalenie powoduje pracę przez kilka sekund, ciągłe wciskanie pedału gazu powoduje, ze silnik pracuje cały czas, ustalenie pedału gazu na jakimkolwiek poziomie przez chwile powoduje zgaśniecie silnika.... Komp pokazuje przy zamkniętej przepustnicy kąt 6stopni i 91stopni przy full otwartej, tps działa płynnie, temperatura też wydaje się być ok, reszta wartości jest dla mnie obca. Możecie podpowiedzieć jakie powinny być podciśnienia wskazywane przez MAP. Jeżeli macie kogoś ogarniętego między Katowicami a Krakowem odnośnie fiatów to ja chętnie zamienię bilety NBP w zamian za ogarnięcie usterki.... Pozdrawiam..
  9. Tak, to pierwsze odpalenie, czy ktoś kto robił kompa mógł coś zepsuć? Trochę mnie ręce opadają, bo jak rytmicznie dodaję gazu to auto żyje.... Chciałem to tylko odpalić żeby sprawdzić czy wszystko gra i ciąć wiązkę i wpinac ecumastera i w sumie dobrze że tak zrobiłem bo jakbym od razu pociął to wtedy to w ogóle bym nie doszedł końca.... Macie może jakiegś centomaniaka ogarniętego między Katowicami i Krakowem? Kogoś kto mógłby coś zaradzić, no chyba że jakieś typy, co może być....
  10. Witam, Panowie i Panie jest taka sytuacja. SC sporting ze swapem na 1,2 8v 73KM. Komp IAW 8F 5D immo off Wiązka sporting, kabelek wtrysku rozdzielony na 4 sztuki, pin 7 wycięty i pin 26 też wycięty. Po przekręceniu kluczyka pompa ładnie pracuje nabija ciśnienie, kręcimy rozrusznikiem, pompa pracuje auto pięknie odpala, po to by po 3 sekundach zgasnąć.... Wyjąłem CPW i auto nie zapaliło, przysunąlem bliżej nic się nie zmieniło.... Ciekawostką jest to że jak zakręcimy rozrusznikiem i auto zapali i szybciutko i rytmicznie będziemy dodawać gazu to auto będzie tak pracować, przy sprzyjających wiatrach jest w stanie pójść do odcinki.... Nie mam interfejsu... czy są jakieś typy co to może być? może ktoś miał takie cuda (dodam tylko że przed wykręceniem silnika z dawcy woziłem się nim (dawcą) po wiejskich dróżkach....) Pompę paliwa podmieniałem..... Auto na plaku chce działać.... Ktoś, coś?
  11. kuki000

    DET3

    Panowie, gdzie znajdę opisy softów do det'a 3. Wiem, że jakiś miał LC always on, chyba 1.30, a z tego co kojarzę to teraz jest 1.46. Jest gdzieś na necie opis funkcjonalności softów? Pytam bo potrzebuję zrobić półsekwencję, dwie mapy, LC i EBC, a jak da się przełączać mapy tak żeby ogarnąć do tego Lambdę to już byłoby super. Pozdro
  12. Brak 510 z boltpattern'em FIRE na linkę. Da się wyrzeźbić mechaniczny wysprzęglik, ale linka nie ma łatwo.
  13. Daje tyle, że np. przy montażu skrzynki c510 z t-jet'a da się uruchamiać sprzęgło, bo skrzynia t-jet ma wysprzęglik hydrauliczny.
  14. hmmm, czyli zawsze coś, odwrócenie sygnału do ogarnięcia szybkiego. Ogólnie fiat to ciekawa marka zawsze coś musi niepasować . Kompa mam 8F.5T bez "ecool" jest z punto 75 bez klimy, jest szansa że obsługuje klimę, da się to jakoś sprawdzić najlepiej "na stole"? Dzięki za rady.
  15. No to byłoby spoko, pod warunkiem że mój 8F.5T ma klimę, wtedy byłoby wszystko plug&play. Wychodzi w sumie na to, ze pinologia jest taka sama w 16F i 8F. No chyba że są jakieś pułapki?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.