-
Liczba zawartości
427 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Lokalizacja
Milicz
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
wachus's Achievements
leniwy kierowca (9/20)
0
Reputacja
-
A wiesz co się dzieje z olejem przy upalaniu? Jakiś zegar masz?
-
Ja na IC pokroju Marei chciałbym przejść a najlepiej ten mały z fmic.eu Obrcnie jest z polo 1.4 TDI A chłodnice oleju masz? 200 nie przekroczę
-
Tak to ten 1.3 to pancerny ale ciężki kloc i zajmuje dużo miejsca w komorze na tyle że ciężko mi upchnąć jakiś sensowny (większy) IC. A chciałbym z tematem pójść dalej
-
Grzebane grzebane, bo aktualnie siedzi silnik 1.3 UT i tak się zastanawiam ile by było przeróbki by zasadzić silnik punto 1.2 8V A nie masz żadnej foty dla porównania?
-
A czy masz może podobne zdjęcie z cc 1.1 mocowania łapy silnika do budy by porównać I w serii skrzynie podtrzymuje jedna łapa jak ta że zdjęcia powyżej czy są dwie (druga na podłużnicy)?
-
Witam Czy te miejsca mocowań łap są oryginalne dla cinq 1.1? Jest jedną łapa silnika i 2 podtrzymujące skrzynie biegów?
-
Witam Po wymianie całej stacyjki pojawił mi się taki terkot w silniczku wycieraczek - jakby mu się flaki przewracały (same wycieraczki pracują) Ktoś może miał podobnie albo wie czym to może być spowodowane ? Ruszanie kablami w kostce stacyjce nic nie daje Na starej stacyjce tego nie było a wymieniłem że względu że kostka kleiła się na stykach podczas próby odpalenia
-
Witam Jestem na etapie wymiany gumek w zaciskach hamulcow przednich. Wszystko co jest dostępne w internecie to tego rodzaju gumki z metalowym kołnierzem U mnie natomiast fabryczna gumka nie ma tego kolnierza a jej gumowy rancik wsuwa się w rancik w otworze prowadnicy. Gdzies jeszcze dostane takie gumki czy tą z metalowym kolnierzem mam nabić?
-
Witam Mam taką szpare pomiędzy uszczelka a drzwiami pasażera orzez którą dostaje sie wilgoć. Da sie to jakoś podregulowac by drzwi po zamknięciu dolegaly do uszczelki?
-
Witam Jest możliwe aby wywalić ECU hevvelius i przy tej samej instalacji wpiąć jakiś inny ? np Bingo-M czy coś innego ? Wystarczyła by tylko zamiana sterowników czy ten nowy byłoby trzeba konfigurować poprzez laptopa pomimo tego że gaz jest wystrojony prawidłowo na reduktorze ? Pzdr
-
Witam Jest taka możliwość że pomimo, że widać zmianę stosunku AFR przy odpiętej/podpiętej sondzie wąskopasmowej robiąc pomiar sondą szerokopasmową (odpieta - robi się bogato, podpięta wraca do stechiometrii i faluje podczas jazdy w closed loop od bogatej do ubogiej) to może być uszkodzona ? Podłączając ją do oscyloskopu gaziarz twierdzi że pomimo szumów i pików nie wykrywa jej pracy. Podłączał oscyloskop do swojego auta i tam przebieg sondy był widoczny. Na pewno to inaczej wyglądało niż u mnie... Trochę to dziwne bo AFR się zmienia co by oznaczało, że sonda pracuje i ECU wprowadza korekcje, a oscyloskop jakby tego nie wykazywał.
-
pęknięta obudowa elektrozaworu a potencjalne problemy ?
wachus odpowiedział wachus na temat - Gaz na ulicach
Chyba nie potrzebnie drąże temat LPG bo teraz wychodzi to na benzynie... Ze sterownika dosłownie bzyczy przy 1500-2500 obr/min i mocnym wciśnieniu gazu. A na wszyższych obrotach lub delikatnym operowaniu p.gazu jest ok...dziwne to... -
pęknięta obudowa elektrozaworu a potencjalne problemy ?
wachus odpowiedział wachus na temat - Gaz na ulicach
Wszystkie wymienione przez Ciebie rzeczy sprawdziłem, jedynie co to została mi regulacja reduktora - choć nie chce mi się wierzyć że sam z siebie się rozregulował. Tym bardziej jak jadę spokojnie na LPG, łagodnie operując pedałem gazu to AFR jest właściwy. A jak mu depne to łapie zamułe na niskich obrotach, potrafi strzelić w dolot i im wyższe obroty tym już lepiej, Przy 4tys lekko go jeszcze przydusi i później normalnie idzie już ogniem do odcinki... -filtr gazu nowy. Przewody miedziane doprowadzajace gaz drożne. - podciśnienie zmierzone wakuometrem prawidłowe - ok 0.65 bar na luzie. - dolot szczelny (nie czuć gazem), wizualnie też nie widać pęknięć. Puszka filtra cała i skręcon. Klapka antybumowa w dolocie szczelna (po jej otwarciu słychac syk po czym zanika wraz z jej zamknięciem. - świece nowe/ przerwa elektrod nie zmieniana ale poprzednio auto na nich jeździlo i było ok - kable podmieniane od innego sprawnego auta i usterka dalej występuje - po rozkręceniu reduktora membrany w zadowalającym stanie - nie są sztywne ani zmurszałe czy twarde. - po całkowitym wyrzuceniu attuatora z przewodu problem nadal występuje Do Heveliusa niestety w żaden sposób nie można się połączyć interfejsem. Najgorsze w tym że oood czasu do czasu, sporadycznie na benzynie zdarzą się lekkie poszarpnięcia, lecz nie da odczuwalne jak na LPG i bez strzału. Benzyna po prostu lepiej znośi jakiekolwiek nie domagania. Ogólnie usterki szukam i po stronie LPG i po stronie PB ale pomału rzeczy kończą się do sprawdzania -
pęknięta obudowa elektrozaworu a potencjalne problemy ?
wachus odpowiedział wachus na temat - Gaz na ulicach
> A co to w ogóle za instalacja jest? Elpigaz Hevelius. Ale pękniętą obudowę cewki elektrozaworu wykluczam, zresztą one często lubią pękać -
Witam Czy wzdłużnie pętknięta obudowa elektrozaworu na reduktorze elpigaz może powodować jakieś problemy ? To znaczy problem jest w tym że jak się łagodnie operuje pedałem gazu to na lpg jedzie, ale jak się depnie intensywnie to auto bardzo zamula AFR spada na 18-19 i strzela w dolot. Jak że się kończą pomału rzeczy do sprawdzania to się imam każdej błachostki pęknięcie = zawilgocenie/przebicie = nie dokońca otwarty elektrozawór ?