Jump to content

Mario83

użytkownik
  • Content Count

    62
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    20h 48m 6s

1 Follower

About Mario83

  • Rank
    Poturbowany

Profile Information

  • Name
    Mario
  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Ze wsi pod Wrocławiem:)
  • Zainteresowania
    Motoryzacja,konsole
  • Car
    Yellow Sc 1.4 & Sc T-jet ;)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Marcinku masz racje i tak też jest zamontowana, zdjęta na chwile podczas fotografowania Swoją drogą ciekawe że zachowała się w takim stanie przez 20lat
  2. Tak tylna szyba była wymieniana ale nie dopytalismy niemca dlaczego. Te dziwne cienie to mogą być różnice w kacie padania światła albo fotopstryk za mocno podrasował zdjęcia. W garażu wsio jest idealnie proste i równe: Co do bagażnika to pisałem ze wsio było w dobrej kondycji ale i tak zostało przepolerowane i zabezpieczone powłoką ceramiczna. Wartosci powłoki lakierniczej: 1.Bagaznik -lewe nadkole -prawe nadkole -tylny pas -klapa od wewnątrz -klapa z zewnątrz 2.Dach 3.Maska 4.Błotniki -prawy -lewy 5.Drzwi -prawe -lewe 6.Ćwiartka tylna -prawa -lewa Dziękuję za wszystkie pozytywne jak i negatywne opinie Ps. Drugi scs na pokładzie od 4 lat ale do seryjnego mu juz daleko... Pozdro
  3. Witam. W styczniu tego roku po kilkumiesięcznych poszukiwaniach udało się zakupić niebiesko-fioletowego Cinquecento Sporting ''Sliwka'':D Auto przed zakupem prześwietlił znajomy (a że zna się dobrze na tych pojazdach), więc bez większego namysłu wsiadłem w autobus i po 11 godzinach byłem w okolicach Dortmundu. Na miejscu wsio się zgadzało więc załatwiliśmy wszystkie dokumenty, żółte blachy na auto i ogień na kołach 800km a po 8godz stał w garażu:P Rok produkcji: 1997 Przebieg: 85 tyś km 3 właścicieli w De Wszystkie szyby (poza tylną) oryginalne z 97roku Elementy karoserii nie malowane (warstwa lakieru od 80 do 160 mikronów) OD początku było założenie aby doprowadzić go do stanu jak najbardziej zbliżonego do fabrycznego, więc Sportingowi przez 4 miesiące zaaplikowano kilka mniejszych i większych prac i wymian: -wymiana uszczelki pod deklem -wymiana oleju i filtrów -wymiana uszczelki drzwi kierowcy -kierownica na nowo obszyta skórą -nowy kierunkowskaz przedni oryginalny Fiat -odmalowane listewki ozdobne zderzaków -odmalowane koła oraz nowe dekielki -usunięte wszystkie wgniotki -nałożono powłokę kwarcową Q-Glym na karoserię,koła,szyby,wewnętrzną część drzwi i progi,bagażnik Na aukcji sprzedający (60-letni niemiec) nie zaszalał ze zdejęciami ale potencjał był... Dla mnie efekt końcowy jest zadowalający... Wnętrze: Komora silnika: Bagażnik: Detale: Auto: Cinquecento Sporting jest i pozostanie w 100% w oryginale Pozdrawiam
  4. Ogólnie opona bardzo fajna i niedroga w zakupie Przy 8'' jest jeszcze względnie ale przy 9'' rant ochronny nie istnieje co potwierdzają foty: Ta sama opona na 8'' : i na 9'' : i na aucie :
  5. Wydech składany od podstaw,gięty,spawany po kawałku:) Z tylu Bbs-y są 15 x 8" na oponie Nankang Ultra Sport NS-II 185/45/15 oraz TH Line 14 x 9" na Rainsportach 2 195/45/14;)
  6. Na sprzedaż nieeee no co Ty auto u mnie przecież ma dożywocie A fotele udało się wyrwać nówki na abarthforum,w używce ani sztuki nawet na ebay de czy uk Te są z limitowanej wersji 500 Abarth ale są również z Grande Punto Abarth Evo więc do Twojego Grandziaka jak znalazł
  7. Wyedytowane Brawo Ty za wypunktowanie braku ważniejszych info o projekcie
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.