Skocz do zawartości

mazi

użytkownik
  • Zawartość

    3932
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Czas online

    1h 15m 49s

7 obserwujących

O mazi

  • Tytuł
    mistrz kierownicy
  • Urodziny 3 Luty

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Zainteresowania
    2oo, 4oo :-)
  • Samochód
    quattro!
  • Motocykl
    KTM:HONDA:YAMAHA:JUNAK:ROMET

Ostatnie wizyty

956 wyświetleń profilu
  1. mazi

    Silniki fiata Firefly 1.0 i 1.3

    Pieścić go kosmetykami, myśleniem o nim, raz na miesiąc zajrzeć do podzespołów i spytać jak się mają... a nóż zauważy się, że to co nie zużywa się w innych modelach u nas już padło... Są marki gdzie między wymianami oleju i niezbędnymi przeglądami dolewa się płynu do sprysków i paliwa, ale są też takie, które wymagają ciągłej atencji. Fiaty, którymi jeździłem nie psuły się nadmiarowo, ale patrząc po usterkach występujących w okolicach 200kkm to daleko im do innych, droższych marek. Ciekawostką są Toyoty z benzynowymi silnikami z lat 2002-2008, które nawet do 400kkm dojeżdżały bez większych przygód poza eksploatacyjnych - a i pewnie dalej jeżdżą, ale ich losu już nie znam. Niestety - jak ktoś ma niefarta to kupi Toyotę, którą trapi jakiś feler jeden na ileś tam egzemplarzy, gdzie w normalnych kraju Toyo usuwa go na swój koszt, a u nas trzeba się samemu za swoje z tym bujać.
  2. mazi

    Silniki fiata Firefly 1.0 i 1.3

    fiacikarze widzę w formie... Mnie osobiście przeraża pchanie malutkich silników do ciężkich aut. To nie może udać się i spalanie będzie kosmiczne jak na pojemność. 500x nie dość, że nieładny to jeszcze ukarali go silnikami do kosiarek. Fiat od kilku lat nie ma nic ciekawego do zaoferowania. Tipo było pewnym przebudzeniem, ale to za mało.
  3. mazi

    Z cyklu co kupić do 45kpln

    Jeżdziłem wersją na pasku. Bardzo, bardzo fajne auto. Ten silnik daje radę, a co najważniejsze - bardzo fajnie wyciszone, a VI bieg przy 100km/h daje jakies 2200RPM.
  4. mazi

    2019 Mazda 3 już jest

    tył Hatchbacka jak w lacetti 🙂
  5. mazi

    Wybór auta dla znajomego

    to w Ave nie musiałby tego robić 😄
  6. mazi

    Wybór auta dla znajomego

    Powiedziałbym Avensis z 2.0valvematic 🙂
  7. mazi

    4X4 na letnich vs FWD na zimówkach

    To zależy co masz na myśli "w czym ma pomóc". Trzeba rozróżnić jak samochód z quattro nabiera prędkości na letnich po śniegu vs auto FWD i jak hamuje. W pierwszym przypadku różnica jest kolosalna, w drugim różnicy nie ma: oba hamują podobnie słabo 🙂 I to w samochodzie z sensownym 4x4 (quattro, sAWD) jest niebezpieczne - te samochody genialnie napędzają się, ale hamują jak każde inne i trzeba o tym pamiętać w trakcie eksploatacji.
  8. mazi

    Barum Bravuris 3HM, opinie?

    Ja mam podobne odczucia, wprawdzie przejechane w dwa sezony niewiele, ale mogę powiedzieć, że nie są to złe opony. Jak za te pieniądze lepiej je oceniam niż Rainsporty3, które raz, że głosne, dwa - znikają w oczach, a w przy zawieszeniach mających tendencje do ząbkowania opon Rainsporty byłaskawicznie stają się nieznośnie głośne.
  9. mazi

    4X4 na letnich vs FWD na zimówkach

    nie wiem kręci czy nie kręci, wiem jak moje Audi na letnich zapindala na śniegu. Na rolkach, żeby quattro wyjechało trzeba hamulcem sobie pomóc, wszak tu nie ma blokady.
  10. mazi

    Rdza, a konserwacja podwozia

    tylko zerknąłem bez dźwięku 🙂
  11. mazi

    Rdza, a konserwacja podwozia

    Pięknie... problem jedynie taki, że to codzienna eksploatacja takiego samochodu staje się bezsensowna. Pierwsze lepsze bum i tygodnie pracy + władowana kasa pójdą się paść 😄
  12. mazi

    Rdza, a konserwacja podwozia

    Tu robione na aucie, które było wolne od rdzy - a przynajmniej tak to podwozie wygląda, jakby wczoraj z fabryki wyjechało... wtedy ma to sens.
  13. mazi

    Rdza, a konserwacja podwozia

    ściema - będzie korodować w ukryciu, a jak na wierzch wyjdą pierwsze oznaki to w głębi będą już tylko dziury. Nie ma lepszej metody od: piaskowanie + zabezpieczenie dedykowanymi środkami. Wszystko inne to magia na pograniczu szamaństwa okraszona bełkotem marketingowym.
  14. mazi

    4X4 na letnich vs FWD na zimówkach

    wzięli byle jaki napęd 4x4 i testują... gdyby to było quattro to w starcie na letnich takich cudów nie byłoby, że auto stoi w miejscu. Jeździłem swoim na letnich zimą i fakt, że słabiej nabiera prędkości niż na zimówkach, jednak nie stoi w miejscu jak to pseudo 4x4 BMW... O drodze hamowania nie ma sensu mówić, bo tutaj szału nie będzie. Auto z dobrym 4x4 napędza się jak dzikie, nawet na letnich (o sensownej głębokości bieżnika), ale hamuje jak każde inne.
  15. mazi

    SKP, diagnosta i ostatnie miejsce w DR

    to teraz nawet pouczenia nie będzie, bo nie będą wiedzieć, że w domu zamiast pieczątki w DR masz kartkę.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.