-
Liczba zawartości
444 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O mAR52
- Urodziny 04.01.1984
Profile Information
-
Płeć
Not Telling
-
Lokalizacja
Krakow
-
Zainteresowania
To ma cos wspolnego z alkoholem?...
Ostatnie wizyty
900 wyświetleń profilu
mAR52's Achievements
leniwy kierowca (9/20)
5
Reputacja
-
Prawdopodobnie to, ten żółty kabel to będzie sygnał. Jak wyciagniesz licznik to tam też będziesz miał takie kabelki. Do samego licznika wchodzi kostka z trzema przewodami to sobie przedzwon.
-
Trzy kable: Plus, minus i sygnał na licznik. Masz na i mpulsatorze opisane który jest który. Kostka przy skrzyni odchodzi od tej z wlacznik światła wstecznego. Na liczniku nie pamiętam jak to jest.
-
Dwie osoby, 30l paliwa i spalone sprzegla 1.2 16v x2, seria.
-
Ten czarny grubszy jakiś dziwny to właśnie ekran z tych dwóch zwykłych przewodów. Całość bez problemu skrocisz.
-
Aż tak ambitny nie jestem żeby próbować naprawiać ekranowany kabel. Brak masy daje takie objawy. Gdzieś do bloku powinieneś mieć na kabel oczku przykrecone kilka przewodów.
-
Idą do ecu, gruby ekranowany czerwony kabel średnicy 5mm.
-
Wiem co Ci chodzi po głowie ale jak odroce to też się znaki nie pokrywają. Efekt jest taki, że na górnym kółku wyprzedzenia zaplonu przy 900 obr to około 40st. Na tym kole na dole jest wszystko ok. Chyba mialem jeden silnik z klima, moze to miec jakies znaczenie?
-
-
Ten z tylu już nie tak ładnie ale chyba wiem dlaczego:)
-
Było parę ważniejszych rzeczy do zrobienia, ale powoli do przodu:)
-
Troche wiecej jest ogarniete niz na tym filmiku.
-
Ta od strony rozrzadu miedzy lapa a podluznica. Jest taka sama w 900 i 1.1 czy są inne? Ma ktoś fotkę? I jeszcze jedno: czerwony kabel idacy do centralki immo to +12V?
-
pewnie tak, zalezy co kto chce. dla przykladu dałem fotke. powierzchnia tarczy i klocka pewnie tez inna.