Skocz do zawartości

mAR52

użytkownik
  • Zawartość

    442
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Czas online

    8m 57s

5 obserwujących

O mAR52

  • Tytuł
    kierowca
  • Urodziny 04.01.1984

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Krakow
  • Zainteresowania
    To ma cos wspolnego z alkoholem?...

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. mAR52

    Blacha łapy silnika

    Troche wiecej jest ogarniete niz na tym filmiku.
  2. mAR52

    Blacha łapy silnika

    Dzieki
  3. mAR52

    Blacha łapy silnika

    Ta od strony rozrzadu miedzy lapa a podluznica. Jest taka sama w 900 i 1.1 czy są inne? Ma ktoś fotkę? I jeszcze jedno: czerwony kabel idacy do centralki immo to +12V?
  4. mAR52

    Zacisk 4-tłoczek na 284mm

    pewnie tak, zalezy co kto chce. dla przykladu dałem fotke. powierzchnia tarczy i klocka pewnie tez inna.
  5. mAR52

    Zacisk 4-tłoczek na 284mm

    Tarcza 284 z FC + brembo 4 tloczki z E38 i małe adapterki:) felga 15 ET33(chyba) dystans 20mm...na styk.
  6. mAR52

    KOLEKTOR SSĄCY zrób se sam

    > Ciężko by to było wyspawać, chyba tylko odlanie wchodziło by w grę. Goscie to wystrugali na CNC. Obadaj caly temat
  7. mAR52

    KOLEKTOR SSĄCY zrób se sam

    taki troche ciekawy temat o ssacym jakiś tekst
  8. Zuraw dwa pytania: Jak sie smiga na unibolach? Liczyles moze jaka masz czestotliwosc tego zawiasu i jak z rozkladem masy?
  9. > Dzialam, ale wszystko idzie jak po grudzie - sonda lambda nie zyje, nie ma przerywanych > wycieraczek, cos sie dzieje ze swiatlami, przecieka chlodnica, Pierdoly i to co mnie dzisiaj > wyprowadzilo z rownowagi to ze rozpieprzylem przedni pas w maluchu i jeszcze raz trzeba bedzie > go lakierowac Co narobiles, cos powaznego?
  10. > a u Ciebie to co? masz na priv
  11. > Dzisiaj byl dobry dzien - zalozylem pompe hamulcowa, przewody hamulcowe sztywne na ty i cale > hamulce z tylu. Mialem zakladac tez przod, ale jak juz mialem zdjete kola z tylu to > skorzystalem z okazji i wrzucilem caly silnik ze skrzynia na swoje miejsce. Przednie hamulce > bede robil jutro. > Boczek: > Zabezpieczenie podwozia: > Jutro hamulce przod i zaczynam klasc elektryke. Slicznie, za tydzien wyjedziesz Jestem przerazony iloscia miejsca z tylu, wpadl ten silnik jak w studnie
  12. > Do przyczepki. Chyba Nie zrozumiem Cie za cholere, z jednej strony bardzo fajny popierdalacz,a z drugiej troche uzytkowy, taki seryjny? Cos takiego to ma byc? czy sobie jaja robisz?
  13. > W przyszlosci moze sie przydac jako mocowanie do haka holowniczego. I chyba byloby to najlepsze > rozwiazanie, bo silauciagubepoesrednio z kol przekazywana bylyby na hakbez udzialu elementow > nadwozia. Jakies mocowanie do tylnej belki musialoby byc, ale jedynie do podtrzymiana haka w > pionie. Kula oczywiscie demontowalna. dobre rozwiazanie, ale Zuraw po jaka cholere Ci tam hak??
  14. > A ogolnie to przyszlo troche gratow z piaskowania i lakierowania proszkowego: > Belka przednia, wahacze dolne, gorne, wsporniki magla, stabilizatora przedniego, belka tylna, > wsporniki drazkow kierowniczych tylnych i pare drobiazgow do gwintu: > I komplecik do przedniego zawieszenia: Slicznie czemu zostawiles wspornik tlumika drgan na sankach?
  15. > Rozwin swoja mysl. Bez tych "kwadratowych wzmocnien" sie robi bajzel z poszerzeniami, o to mi chodzilo. Dobrze mysle?
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.