Jump to content

amazing5

użytkownik
  • Content Count

    2275
  • Joined

  • Last visited

About amazing5

  • Rank
    mistrz kierownicy

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Rzeszów
  • Zainteresowania
    mam
  • Car
    2.2 HDI & 1.1T

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. to nie myśl czy jest ubogo, czy nie tylko kup sobie sondę z kontrolerem i zmierz, bo szkoda silnika żeby tak zgadywać
  2. https://www.google.pl/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=czarny+olej+nie+oznacza+castrol http://warsztat.castrol.pl/blog-post/dlaczego-olej-nie-ciemnieje/ Tak piszą ale ile w tym prawdy to ch wie.
  3. Reduktor wygląda tak jak na obrazku. Dzisiaj sie bede widział z tym kolegą to mu obczaję co może być nie tak i będziemy zamawiać jak coś, bo narazie pisaliśmy tylko korespondencyjnie i mi wysłał te zdjęcia
  4. Witajcie. Mój kolega ma wtryski czerwone valteki i teraz przy niskich temperaturach na zimnym mu szarpią. Przejechane około 30 tys km Na nich. Będzie pewnie wymieniał na nowe i teraz moje pytanie brzmi jakiej firmy wtryski polecacie, które nie mają tych problemów i dojadą bezproblemowo do powiedzmy tych 100tys km. Ja kiedyś też miałem auto z gazem na czerwonych valdemarach i u mnie z tymi wtryskami rozwiązaniem było zrobienie sobie home made podgrzewacza listwy i podniesienie temperatury przełączania z benzyny na gaz z 30 na 40 stopni celsjusza. Troche od 2-3 lat nie jestem za bardzo w temacie gazowym gdyż mam diesla i nie wiem jakie są teraz trendy i jakie mu doradzić te wtryski. Silnik 6cyl 2.0 150KM,
  5. Na zwykłym sterowniku nevo da się to wystroić?
  6. Ja tak miałem jak był słaby akumulator, po odpaleniu przegazowywało kilka razy
  7. Ja zakładałem i jestem zadowolony. Wcześniej musiałem mieć gałkę na kierownicy jak w tirach żeby móc kręcić jedną ręką jak parkowałem teraz jest elegancko. Rożnica jest też taka że samochód nie prostuje kół tak nerwowo przy wyjechaniu z zakrętu i dodawaniu gazu. A i ja mam mpi tak że nic nie musiałem tam więcej przerabiać wtyczki były i cała instalacja pod to też
  8. też miałem tak w c5, najpierw wcale nie chciała działać a potem jeszcze z dwa razy się zawiesiła, teraz jest OK, najprawdopodobniej to wina jakiegoś czujnika, w c5 jest ich 6
  9. chodziło mi o 147, sie zagalopowałem w pisaniu http://otomoto.pl/oferta/alfa-romeo-147-1-9-jtd-150-km-ID4p82ID.html
  10. > Już gdzieś wyczytałem, że powinna mieć wydajność około 2 l/min, co do wtrysków 265 wystarcza z > (prawie podwójną) górką (a o to mi się tutaj rozchodziło). Ze zgrubnych wyliczeń powinna > styknąć do ponad 200 koni. Przy założeniu, że te 2 l/m to prawda trzeba to jakoś sprawdzić, kupić miarkę i włączyć pompę przez minutę czasu żeby sie do niej lało paliwo https://spplthumb.blob.core.windows.net/...e-102608717.jpg
  11. > Panowie, nie chce mi się razem mi przekopywać wątku: pompa paliwa od P75 (zakładam, że ori, ale nie > wiem na 100%) do ilu kucy pociągnie? pompa od seicento 1.1mpi obsługiwała około 105-110 koni w pandzie, a tamta od 75 to nie wiem
  12. > Witam > Posiadam Citigo z fabrycznym LPG. Instalacja pobiera również benzynę w jakimś zakresie obrotów czy > da się to wyłączyć czy lepiej tak zostawić ? auto już po gwarancji a dolewanie częste benzyny > jest denerwujące z tego co pamietam powyżej 3.5 tys obrotów było ustawione w rapidzie, prawdopodobnie w citigo będzie ta sama instalacja
  13. Ogarniał ktoś ktokolwiek ten temat?
  14. amazing5

    RS nie jedzie

    > I potem temu skrzynia, innemu cos w zawieszeniu... się naprawia i ciśnie dalej
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.