Jump to content

amazing5

użytkownik
  • Content Count

    2297
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Normalny

1 Follower

About amazing5

  • Rank
    kierowca

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Rzeszów
  • Zainteresowania
    mam
  • Car
    2.2 HDI & 1.1T

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. to nie myśl czy jest ubogo, czy nie tylko kup sobie sondę z kontrolerem i zmierz, bo szkoda silnika żeby tak zgadywać
  2. https://www.google.pl/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=czarny+olej+nie+oznacza+castrol http://warsztat.castrol.pl/blog-post/dlaczego-olej-nie-ciemnieje/ Tak piszą ale ile w tym prawdy to ch wie.
  3. Reduktor wygląda tak jak na obrazku. Dzisiaj sie bede widział z tym kolegą to mu obczaję co może być nie tak i będziemy zamawiać jak coś, bo narazie pisaliśmy tylko korespondencyjnie i mi wysłał te zdjęcia
  4. Witajcie. Mój kolega ma wtryski czerwone valteki i teraz przy niskich temperaturach na zimnym mu szarpią. Przejechane około 30 tys km Na nich. Będzie pewnie wymieniał na nowe i teraz moje pytanie brzmi jakiej firmy wtryski polecacie, które nie mają tych problemów i dojadą bezproblemowo do powiedzmy tych 100tys km. Ja kiedyś też miałem auto z gazem na czerwonych valdemarach i u mnie z tymi wtryskami rozwiązaniem było zrobienie sobie home made podgrzewacza listwy i podniesienie temperatury przełączania z benzyny na gaz z 30 na 40 stopni celsjusza. Troche od 2-3 lat nie jestem za bardzo w temacie
  5. Na zwykłym sterowniku nevo da się to wystroić?
  6. Ja tak miałem jak był słaby akumulator, po odpaleniu przegazowywało kilka razy
  7. Ja zakładałem i jestem zadowolony. Wcześniej musiałem mieć gałkę na kierownicy jak w tirach żeby móc kręcić jedną ręką jak parkowałem teraz jest elegancko. Rożnica jest też taka że samochód nie prostuje kół tak nerwowo przy wyjechaniu z zakrętu i dodawaniu gazu. A i ja mam mpi tak że nic nie musiałem tam więcej przerabiać wtyczki były i cała instalacja pod to też
  8. też miałem tak w c5, najpierw wcale nie chciała działać a potem jeszcze z dwa razy się zawiesiła, teraz jest OK, najprawdopodobniej to wina jakiegoś czujnika, w c5 jest ich 6
  9. chodziło mi o 147, sie zagalopowałem w pisaniu http://otomoto.pl/oferta/alfa-romeo-147-1-9-jtd-150-km-ID4p82ID.html
  10. > Już gdzieś wyczytałem, że powinna mieć wydajność około 2 l/min, co do wtrysków 265 wystarcza z > (prawie podwójną) górką (a o to mi się tutaj rozchodziło). Ze zgrubnych wyliczeń powinna > styknąć do ponad 200 koni. Przy założeniu, że te 2 l/m to prawda trzeba to jakoś sprawdzić, kupić miarkę i włączyć pompę przez minutę czasu żeby sie do niej lało paliwo https://spplthumb.blob.core.windows.net/...e-102608717.jpg
  11. > Panowie, nie chce mi się razem mi przekopywać wątku: pompa paliwa od P75 (zakładam, że ori, ale nie > wiem na 100%) do ilu kucy pociągnie? pompa od seicento 1.1mpi obsługiwała około 105-110 koni w pandzie, a tamta od 75 to nie wiem
  12. > Witam > Posiadam Citigo z fabrycznym LPG. Instalacja pobiera również benzynę w jakimś zakresie obrotów czy > da się to wyłączyć czy lepiej tak zostawić ? auto już po gwarancji a dolewanie częste benzyny > jest denerwujące z tego co pamietam powyżej 3.5 tys obrotów było ustawione w rapidzie, prawdopodobnie w citigo będzie ta sama instalacja
  13. Ogarniał ktoś ktokolwiek ten temat?
  14. > I potem temu skrzynia, innemu cos w zawieszeniu... się naprawia i ciśnie dalej
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.