-
Liczba zawartości
241 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
nigdy
Ghost991's Achievements
leniwy kierowca (9/20)
0
Reputacja
-
fasolka. Zwrotnica oparta o amortyzator. Przy takim kącie konieczne wąskie sprężyny
-
Ja uzyskałem coś takiego
-
wspawuj się kawałek pręta w środku ucha od amortyzatora tak przynajmniej ja mam zrobione
-
Można na plastik ale weź pod uwagę, że plastik jest chropowaty i ta grafika będzie wyglądać jak kupa pod hydro powierzchnia musi być gładka. Chodź ja kładłem na ori plastiki z seja i nawet nieźle to wyglądało
-
Zwykły podkład akrylowy zwykły bezbarwny Jeśli się zdecydujesz aktywator weź do pistoletu starcza na wiele więcej niż z puszki i KONIECZNIE folie bierz od tego samego sprzedawcy co aktywator
-
Tak. Miałem ten sam problem, musiałem je lekko przyciąć bo za kij nie chciały wejść
-
Temat rozwiązany Wystarczyło podcięcie drążków o 1cm i końcówek o ~1,5cm tak jak Czuczu napisał Dzięki za porady
-
http://www.iparts.pl/auto-czesci/sciana-boczna-nadwozia-reperaturka,fiat,seicento-187-1998-01-2010-01,0-9-187axa-187axa1a-39km,35-3399-8969-100181.html
-
> a końcówki były kiedyś wymieniane? ja po strzale na jesieni wymieniałem końcówkę (co prawda jedną) > to nowa delphi ze sklepu była dłuższa około 1-1,5 cm od tej która była w aucie (ricambi od > nowości z tego co pamiętam) i wymagała przycięcia bo też mi brakło gwintu z jednej strony. I > to jeszcze bez gwintu i fasolek Końcówki nowe delphi
-
Cześć. Zrobiłem fasolki w amorach i teraz pojawił się problem z ustawieniem zbieżności - brakło drążków. Końcówki dokręcone do samego końca gwintu na drążku a koła nadal stoją pod skosem ( w poziomie ) Co radzicie zrobić? Przycięć końcówkę i drążek? Czy może są na to jakieś "autokącikowe" patenty?
-
Jak mam wkręcony zamiast jednego korka w pompie oleju Musisz dokupić redukcje w Conradzie
-
Jeśli strzela to zamienione są cewki Przynajmniej u mnie tak było
-
Ja mam przy 259 opóźniony ssący o 5* Przyśpieszony wydechowy o 5* Kopa dostaje przy 2800 rpm a ciągnie do samego końca
-
Witajcie. Wczoraj złożyłem układ hamulcowy i pedał "łapie" mniej więcej od połowy skoku. Ogólnie hamulce działają bardzo dobrze tylko dziwi mnie ta pusta połowa. Wszystkie części są nowe. Układ odpowietrzony kilkukrotnie. Zaciski na tyle od alfy 146 do tego korektor z doblo w luźnym położeniu tzn. wajcha nie dokręcona do obudowy korektora
-
http://forum.autokacik.pl/showflat.php?Number=282343970