-
Content Count
3099 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
34 NormalnyAbout trychu
-
Rank
starszy kierowca
- Birthday 08/19/1988
Profile Information
-
Płeć
Not Telling
-
Lokalizacja
Tarczyn
-
Zainteresowania
motoryzacja
-
Car
Focus III 2.0 tdci
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
1: zawsze odkręcam flanszę prawej półosi do zdemontowania skrzyni bo nie wadzi o koło zamachowe 2: miałem taką przeprawę, najprawdopodobniej napchałem za dużo smaru do przegubu wewnętrznego z którego zaczął się wytrącać olej i wyłaził z połączenia. pierw myślałem ze to przekładniowy, po rozcięciu saszetki ze smarem do przegubów już wiedziałem że to to..
-
Wporzo ale wątek jest o 1.6 a nie o astrze
-
https://e-opel24.pl/produkt/swieca-zarowa-z-czujnikiem-cisnienia-do-opel-zafira-c-1-6-1214099-55571600/
-
Nie jestem fanem ani fiata ani opla..i nie napisałem że te silniki są cudem techniki tylko to jak użytkownicy dbają o swoje narzędzie pracy. Póki jedzie to dobrze
-
Musiałeś akurat nacisnąć przycisk mute na radiu...sorry ale mamy flote masterów trójek i podobnie..na 15 kierowców znajdzie się JEDEN który się zainteresuje wozem którym jeździ...zazwyczaj jest ze złe auto, nagle koło odpadło z piastą a nic nie chuczało, dwumas się obrócił i wiele ciekawych historyjek...
-
Prędzej z pretensją udał bym się do typa który zarządza flotą w Waszej firmie. 1.3 nie jest świeżynką technologiczną i informacji na ten temat jest na pęczki.albo nastała taka bida w firmie że łapał się najtańszej opcji. Zazwyczaj jak sprawdza się przykładowo vw golf to się zmienia na vw golfa tyle ze nowego..
-
A pracownik głuchy czy ma aż tak wy..ne że nie słyszy grzechotania w silniku?
-
Reanimowałem kilka tych silników po strzale łańcucha i jakoś po za połamanymi dźwigienkami i raz połamanym wałkiem wydechowym nic sie nie stało.wiec albo tak pałucecie te silniki spodziewając się osiągów 2.0 albo notorycznie robią was w ch...jeden egzemplarz umarł śmiercią naturalną przy przebiegu ok 550tkm tracąc ciśnienie na cylindrach i to nie do zera...
-
Akurat na 1.3 nie mam co narzekać. Mam w corsie, nie ma lekko ze mną i jestem zadowolony. A i wymiana łańcucha nie stanowi problemu..
-
Jeszcze świece żarowe z czujnikiem ciśnienia w cylindrze. 500zyla sztuka..
-
drzwi do astry kosztują 200-300zł. ogarnięty blacharz spotterkiem wyciągnie błotnik, bez zbędnych ceregieli lekko wyrówna szpachlem i myślę że w 1500 powinieneś się spokojnie zamknąć
-
jak tarcza dobra to samo łożysko przeprasować i tyle... wielki problem..
-
czytałeś o tym? czy robiłeś? dla forumowego melepety wymiana rozrządu w polonezie będzie barierą nie do przejścia
-
w czym problem? jeżeli samochód jeździł i nic się nie działo to farbka, pędzelek i naprzód...proste jak j..ie. co innego gdyby było podejrzenie przestawionego rozrządu ale wtedy od razu ecu wywala błąd synchronizacji
-
apropos, co kto woli ale ja osobiście wolał bym oddać na złom niż słuchać marudzenia i mlaskania dla 200 złotych...