Jump to content

trychu

użytkownik
  • Content Count

    3085
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    13h 13m 56s

About trychu

  • Rank
    mistrz kierownicy
  • Birthday 08/19/1988

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Tarczyn
  • Zainteresowania
    motoryzacja
  • Car
    Astra H 1.6 Corsa C 1.3 cdti

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. apropos, co kto woli ale ja osobiście wolał bym oddać na złom niż słuchać marudzenia i mlaskania dla 200 złotych...
  2. dwa lata temu za rozbitą felę na złomie dostałem 350 zł
  3. śwagier ma 2.0 hdi w volvo. przez kilka lat, jakieś 4- dojeżdżał nim do pracy 5km w jedną stronę. volvo dalej żyje i ma się dobrze
  4. corsa d. tanie proste autko, z 1.4 silniczkiem.
  5. w golfie 4 1.4 16v wymienialiśmy 2 razy... pierwszy fabryczny się zatarł, drugi kupiony nie miał ciśnienia oleju. dopiero trzeci działał...jeszcze jak się wymienia jako tako prosto to ok, ale jak jakiś posrany samochód się trafi to powodzenia..
  6. przytkany wtryskiwacz cr nie działa, silnik chodzi nierówno albo w ogóle. to nie stary TD który zeźre wszystko
  7. Na dwoje babka wróżyła. volvo s40 2.0d (psa) przestał palić, ciężko nabijał ciśnienie do rampy, ciśnienie skakało. w filtrze były opiłki. wyjąłem wtryski, pompę i oddałem do sprawdzenia. przy okazji zajrzałem do zbiornika i o dziwo czyściutki. wtryski okazały się super sprawne, w pompie wymienili zawór regulacji i zawór dawki paliwa ( któryś z nich był powodem awarii) przy okazji korpus pompy wstępnej bo aluminium w nim użyte już się znacznie utleniło. złożyłem do kupy i jest bajka. prawda taka że gdyby nie opiłki to bym nie demontował całego układu paliwowego tylko od razu pomajstrował przy zaworach. jeżeli Twoj samochód normalnie jeździ to narazie to olej. wymień profilaktycznie filtr za dajmy na to pół roku i zobacz co siedzi w puszce. jak dla mnie na 90% coś poleciało z dystrybutora, mimo filtrów jakie w nim są...co to za wóz?
  8. a stare 1.4 16v w polo, golfie itp? tłok niziutki i również lubi pogrywać w cylindrze
  9. trychu

    Rozrząd ?

    u mnie ten silniczek lekko nie miał. w końcu zrobiłem go do kjs-ów. często kręciłem go bardzo wysoko. czy jej pomogłem na samym początu? nie wiem. zawsze można założyć elringa albo innego kolbenszmita o ile jest dostępny.z grubością uszczelki też bym nie szalał. specjalnie go lekko doprężyłem i nic się nie działo. uszczelniacze też były wymieniane wiec mozna je olać
  10. sam rozrząd. jeżeli koła są sprawne to zostawić. a jak pompa nie cieknie i nie ma nadmiernych luzów to tez zostaw. jej wymiana to prosta sprawa
  11. trychu

    Rozrząd ?

    a 7 lat temu taka ładna była...nowa. ta głowica z tego co pamiętam była sheblowana o 0,5mm. dobrze by było mieć to na uwadze
  12. trychu

    Rozrząd ?

    o widzisz. szybka robota i jazda. najdłużej się schodzi z czekaniem aż splanują, reszta to pikuś
  13. trychu

    Nie odpala

    podmień kompa, chociażby od cieniasa 1.1
  14. zrobił bym dokładnie tak samo. takie uszkodzenie to pryszcz. po wyciągnięciu zapruszyć lakierem i po temacie, nawet śladu nie będzie, ew. prawie nie widoczny...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.