Jump to content

trychu

użytkownik
  • Content Count

    3099
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    20h 33m 49s

Community Reputation

34 Normalny

About trychu

  • Rank
    mistrz kierownicy
  • Birthday 08/19/1988

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Tarczyn
  • Zainteresowania
    motoryzacja
  • Car
    Focus III 2.0 tdci

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. 1: zawsze odkręcam flanszę prawej półosi do zdemontowania skrzyni bo nie wadzi o koło zamachowe 2: miałem taką przeprawę, najprawdopodobniej napchałem za dużo smaru do przegubu wewnętrznego z którego zaczął się wytrącać olej i wyłaził z połączenia. pierw myślałem ze to przekładniowy, po rozcięciu saszetki ze smarem do przegubów już wiedziałem że to to..
  2. Wporzo ale wątek jest o 1.6 a nie o astrze
  3. https://e-opel24.pl/produkt/swieca-zarowa-z-czujnikiem-cisnienia-do-opel-zafira-c-1-6-1214099-55571600/
  4. Nie jestem fanem ani fiata ani opla..i nie napisałem że te silniki są cudem techniki tylko to jak użytkownicy dbają o swoje narzędzie pracy. Póki jedzie to dobrze
  5. Musiałeś akurat nacisnąć przycisk mute na radiu...sorry ale mamy flote masterów trójek i podobnie..na 15 kierowców znajdzie się JEDEN który się zainteresuje wozem którym jeździ...zazwyczaj jest ze złe auto, nagle koło odpadło z piastą a nic nie chuczało, dwumas się obrócił i wiele ciekawych historyjek...
  6. Prędzej z pretensją udał bym się do typa który zarządza flotą w Waszej firmie. 1.3 nie jest świeżynką technologiczną i informacji na ten temat jest na pęczki.albo nastała taka bida w firmie że łapał się najtańszej opcji. Zazwyczaj jak sprawdza się przykładowo vw golf to się zmienia na vw golfa tyle ze nowego..
  7. A pracownik głuchy czy ma aż tak wy..ne że nie słyszy grzechotania w silniku?
  8. Reanimowałem kilka tych silników po strzale łańcucha i jakoś po za połamanymi dźwigienkami i raz połamanym wałkiem wydechowym nic sie nie stało.wiec albo tak pałucecie te silniki spodziewając się osiągów 2.0 albo notorycznie robią was w ch...jeden egzemplarz umarł śmiercią naturalną przy przebiegu ok 550tkm tracąc ciśnienie na cylindrach i to nie do zera...
  9. Akurat na 1.3 nie mam co narzekać. Mam w corsie, nie ma lekko ze mną i jestem zadowolony. A i wymiana łańcucha nie stanowi problemu..
  10. Jeszcze świece żarowe z czujnikiem ciśnienia w cylindrze. 500zyla sztuka..
  11. trychu

    Wycena

    drzwi do astry kosztują 200-300zł. ogarnięty blacharz spotterkiem wyciągnie błotnik, bez zbędnych ceregieli lekko wyrówna szpachlem i myślę że w 1500 powinieneś się spokojnie zamknąć
  12. jak tarcza dobra to samo łożysko przeprasować i tyle... wielki problem..
  13. czytałeś o tym? czy robiłeś? dla forumowego melepety wymiana rozrządu w polonezie będzie barierą nie do przejścia
  14. w czym problem? jeżeli samochód jeździł i nic się nie działo to farbka, pędzelek i naprzód...proste jak j..ie. co innego gdyby było podejrzenie przestawionego rozrządu ale wtedy od razu ecu wywala błąd synchronizacji
  15. apropos, co kto woli ale ja osobiście wolał bym oddać na złom niż słuchać marudzenia i mlaskania dla 200 złotych...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.