Skocz do zawartości

bogoszkocja

użytkownik
  • Liczba zawartości

    114
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    radom

bogoszkocja's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

0

Reputacja

  1. na 100% głowice trzeba zdjąć.po uszczelce będzie widać czy puściła.głowica do planowania ,nowa uszczelka i troszkę własnej pracy i w 100 zł się zmieścisz.praca nie jest trudna,potrzebny klucz dynamometryczny i podstawowy zestaw kluczy.zdjęcie głowicy zajeło mi niewiele ponad godzinę pracy.ponowny montaż to 2,5 godziny .w 900 wszystko jest łatwo dostępne i warto sprubować zrobić samemu.
  2. pomyśl tylko jak bedzie tył siedział jak zatankujesz do pełna i o spadku osiągów nie powiem
  3. > W lanosie zostawiłem emulator (chyba też ae 304), a zastąpiłem tylko AL700 przez BingoM. Kabel od > wtrysku normalnie (w aucie z monowtryskiem) używasz, żeby odciąć zasilanie do niego jak > jedziesz na gazie. Z tego co pamiętam, w Lanosie do emulatora podłączyłem ten sam kabel, który > wysterowuje elektrozawór gazowy (niebieski). dokładnie sam emulator może zostać, i jest sterowany niebieskim kablem od elektozaworów.nie musisz podłanczać bingo z wtryskiem jeżeli masz inaczej odcięty wtrysk
  4. potwierdzam też przeszłem z tego cudu na bingo m.koszt nieduży ,połączenie pewne a regulacja bez najmniejszego problemu .w al-700 jest problem z kiepską wiązką dokładaną do tego sterownika, może tam szukaj przyczyny. sprawdz dobrze podłączenie masy i kable przy bezpiecznikach to chyba najbardziej wrażliwe miejsce .
  5. legalizowałem swoją .fakt w bagarzniku czyściutko i miała tam warunki bardzo dobre( stąd wygląd wzorcowy) .zapłaciłem 200 zł i legalizację przeprowadza "warsztat" jednoosobowy. do gościa przyjeżdza jakiś inspektor raz w tygodniu i wydaje opinie .łatwo się wcześniej upewnić czy dana butla przejdzie przegląd i na jaki okres. samochód unieruchomiony na jeden dzień i koszt 200 zł. dlatego jeżeli wcześniej "skonsultujemy " się i wiemy czy dana butla "powinna" przejść przegląd to tylko pozostaje porównać koszta. cene butli znajdziesz na alledrogo.
  6. > Co sprawdzić w pierwszej kolejności? w pierszej kolejności sprawdzić masę.ewentualnie +12 v postacyjce i stały +.jeżeli się nie palą wogóle to napewno jedna z tych rzeczy.
  7. sprawdz dokładnie zasilanie przy bezpiecznikach na wiązce do cedntralki gazu.to bolączka autronica.nie łączy często kabel wchodzący do oprawy bezpiecznika.ewentualnie sprawdz masę.przełącznik to raczej mało prawdopodobne.
  8. > Jaka instalacja nada się do w/w? > Auto to seat rocznik '96. > Sekwencja czy podsiśnieniowa też wchodzi w grę (nie wiem jaki tam kolektor jest)? ja u siebie mam I generacji i chodzi jak zegarek.obroty stoją jak wryte ( zero falowania).żadnego smrodu gazu czy strzałów.dynamika wiadomo nie powala ,ale pięknie ciągnie dołem.chyba przy tej wartości auta pchać sekwencje to przesada.wszystko sam wyregulowałem pod wskazania sondy.pozdrawiam
  9. Dlaczego próg tps tak wysoko? Może dlatego pokazuje benzyne, albo brak +12 v z zaworu od gazu
  10. jest taka opcja.wyłączamy wariator odznaczając ptaszka przy "przesuwanie impulsów"
  11. > Cześć panowie > Mam jedno kokretne pytanie: > Czy źle wyregulowany gaz może wpływac na komputer samochodu tak, że ten będzie miał w pamięci złe > parametry i auto nie będzie chciało odpalać na benzynie? czy to raczej nie możłiwe? > Sprawa dotyczy mojej almery z 2005 1,5 benzyna + stag4 > Od pewnego czasu, żeby odpaliła na benzynie musze przynajmniej z 10 sekund kręcić i w końcu pomału > zaczyna zagadywać przez 2-3 kolejne sekundy aż w końcu odpali. I jak juz odpali, to problemów > nie ma zadnych. Obroty, moc ok. > NA gazie natomiast moge odpalić bez problemu. jak najbardziej tak. może przestawiać mapy i po odpalaniu na benzynie idzie w zbyt bogatą lub w zbyt ubogą mieszankę . i stąd problemy przy ponownym rozruchem.można albo poprawnie ustawić kuchenkę albo ratować się i gasić dopiero po chwili pracy na PB.
  12. Oglądałem i wspomnienia wróciły(tata miał i ja się uczyłem na niej naprawy samochodu).Nie wiedzieć czemu wyjmowali fotel do wsiadania?Stwierdzili iż wymieniają radio bo i tak nie było orginalne- a było "safari".Dziwne też były cewki WN. Natomiast całkiem ciekawie wyglądał ten patent z wybierakiem od skrzyni biegów ( na taki pomysł nigdy nie wpadliśmy z ojcem - a mógł pomóc).Bardzo fajny odcinek,tylko jedna "skucha" z tą kolumną kierowniczą wysyłaną z polski.Polak zna się na oszczędnościach (tańsza wysyłka po obcięciu części elementu)
  13. > Tak. Bo ogolnie chce dobre naglosnienie do auta czyli radio glosniki 100mm do przodu i 6x9" do tylu > plus wzmacniacz i skrzynia obawiam się ,żę ten zaproponowany zestaw przez ciebie będzie dla ciebie zadowalający
  14. Cały ten wątek potwierdza tylko jedno - nie ma (przeważnie na forach internetowych) jednoznacznych opinii.Zawsze się znajdzie ktoś kto (z własnego doświadczenia) ma zupełnie odmienną opinie od innych. Swoją drogą z tym przekaźnikiem kijowej jakości to już historia na kolejnych kilka stron "merytorycznych" wypowiedzi.
  15. najlepszym rozwiązaniem w tym silniku to wymiana kolektora tutaj więcej http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=284834785&page=2&vc=1
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.