Jump to content

tarna

użytkownik
  • Content Count

    531
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    11m 38s

About tarna

  • Rank
    kierowca

Profile Information

  • Lokalizacja
    Mikołów Śląsk

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czyli reasumując wyciągam zaślepkę ściągam lampkę odginam podsufitkę montuję antenę i możliwe że kabel też do radia i tyle? a zaślepkę wysyłałam do Guzona :)
  2. Dzień dobry. Czy to na plus czy na minus ale stałem się posiadaczem SC 1.1 2002 rocznik boi mam na wstępie 2 pytania: 1. Autko nie posiada anteny czy to coś na dachu to tylko zaślepka którą trzeba w całości usunąć następnie przykręcić antenę od środka ściągając lampkę i podsufitkę czy od góry da się jakoś coś zamontować? 2. Dając do siebie wajchę od spryskiwacza spryskiwacz działa na przednią szybę ale nie włącza wycieraczek i muszę je włączać albo trzymając do góry albo dając na dół nie powinno to razem działać? Dzięki za odp. Pozdrawiam
  3. Niech służy. 235 więc nie kręcił i nie miał co bo przegląd był w kwietniu, a autko nie licząc pierścieni mechanicznie ok w zeszłym roku wymiana całego zawieszenia przód i tył + tarcze+ klocki+ katalizator.
  4. Poszło od ręki 3.600 PLN 2006 1.6 SX kombi, 237 kkm chciałem 4 k. za dużo rzeczy było już do roboty tzn. pierścienie bo brał olej (głowica była zrobiona), butla kończyła się w przyszłym roku, aku na zimę też by trza wymieniać, oponki zima też trza by było nowe, fotel kierowcy prawie bez gąbki 140 kg moje robiło swoje. Do tego po gradobiciu. Ale tak czy siak jakoś mi go szkoda bo fajne autko było. Teraz handlarz za 5.900 go wystawił.
  5. No i mnie trafiło wczoraj moje Lacetti poszło do żyda. Wybór padł na też "amerykańca" Dodge Magnum jak na razie zadowolony choć tęsknię za chevi Dobrego i tak będę tu zaglądał.
  6. U mnie były przełożone i każda w paru miejscach spawem przyczepiona, ale czy da rade je przełożyć nie dam sobie ręki uciąć.
  7. Katalizator nowy kupowałem. Odkręcenie wręcz idealnie poszło 2 śruby odkręciłem (po jednej od góry i dołu) a 4ry musiałem maizlować bo kątówką nie wejdziesz
  8. Ledwo co widać jak dobrze przegazujesz ale to widać tak na odcinku 10-15 cm od rury wydechowej. Nie, nie zostawiam zasłony dymnej. Czy jest sens robienia w tym przypadku dołu silnika? czy kazać np. wymienić pierścienie? nie wiem jak to rozegrać z mechanikiem
  9. Dzięki To jak masz takie rozeznanie w amerykańcach to może powiesz mi czy dodge magnum 2.7 pojedzie czy dopiero od 3.5 zaczyna to jeździć? mój styl jazdy to 10+ to co na znaku i wyprzedzanie jak już muszę. Bo myślę jeszcze dokładnie o tym: https://www.olx.pl/oferta/magnum-dodge-2-7-lpg-2004-rok-kombi-nie-vw-audi-CID5-IDlEiK4.html#eba264c8b8
  10. No niby masz racje, że od 2007 są inne skrzynie ale to co to jest np.: https://www.otomoto.pl/oferta/chrysler-pacifica-3-5-full-opcja-bez-navi-dvd-hak-lpg-ID6yRGE1.html albo https://www.otomoto.pl/oferta/chrysler-pacifica-ID6yRpUt.html
  11. Pierścienie sprawdzał zalewając tłoki naftą i z jednego zeszła ona jak wyżej pisałem. Do tego przy pierścieniach chyba by nie było książkowej kompresji? albo inaczej co masz na myśli, że stoją pierścienie?
  12. Z tego co czytałem to w Pacyfice w latach 2004 - 2007 była tylko jedna skrzynia A604 dlatego zapytuję czym różnią się te dwa wozy na powyższym zdjęciu? Ciężko coś znaleść a moje autko się już sypie więc poszukuję coś i ta mi wpadło w oko: Chrysler Pacyfica, 300M, Dodge Magnum najlepiej w wersji z silnikiem 3.5 v6 no chyba, że mi zaraz odradzicie albo w ostateczności coś w stylu laguny 3 2.0T w kombi chyba, że też odradzicie.
  13. Jak w tytule..... a było to tak: -240 tyś. przejechane ostatnie 120 tyś. na gazie; -przytkał się katalizator tj. całkowicie środek się rozwalił i najprawdopodobniej zatkał wydech. Z uwagi, iż nie było kontrolki myślałem, że kable, świece czy coś w ten deseń bo mocy nie było a jak się trochę mocniej przegazowało to dało się jechać choć tak jak by się dusił no po prostu mocy nie było. Jeździłem tak z 2 tygodnie bo autko potrzebne i nie było kiedy dać do warsztatu. -warsztat wybebeszył katalizator i wszystko ok, z uwagi na masakryczny dźwięk kupiłem nowy i założyłem; -i zaczęło się 1l. oleju na 1kkm a wcześniej nic olej 2 razy w roku wymieniałem na 5w-30, kompresja na garach jak fabryczna; -stwierdzili w warsztacie, że z uwagi na temp. od zapchanego katalizatora kanały olejowe i uszczelniacze mogły pójść się kochać. Zatem remoncik UPG/planowanie/wymiana uszczelniaczy/kanały dolotowe oleju też coś z nimi robiono. Nie zrobiono uszczelnienia na jednym tłoku mechanik zalał naftą wszystkie z góry na noc i z jednego połowa ściekła na dół. -autko odebrane i teraz bierze 1l oleju na 500 km i żadnych wycieków. Warsztat chce robić jeszcze dół silnika bez brania za robociznę jako na gwarancji (bo podobno są tam jakieś kanały powrotu oleju) i ten jeden tłok. Sam nie wiem co o tym myśleć? doradzcie coś PS: jakby robili dół silnika to zaś muszą głowice ściągać? czyli zaś nowa uszczelka bo chyba nie można tej samej wsadzić? bo przejechałem już 3kkm dolewając co chwile olej PSS: Tak długo się nie odzywałem bo fajnie laciek jeździł aż tu masz babo klops.
  14. Tak raz na kwartał wywalał mi błąd katalizatora ale usuwałem go bo myślałem, że to z gazu a jak się całkiem zatkało to 2 tygodnie moja jeździła i narzekała na moc i nic nie zrobiłem tzn zrobiłem zrobiłem sobie nietanią naprawę.
  15. Teraz mnie zamotaliście bo myślałem, że za ..... to co może być, że po wyjęciu katalizatora żre olej? jutro mierzę ciśnienie więc coś więcej będę wiedział i napiszę. No i wiemy prawie wszystko, więc tak kompresja 14, 14, 14, 13.5 czyli tu ok ale 2ch niezależnych od siebie mechaników stwierdziło, że jak jeździłem z przytkanym układem wydechowym temperatura na zaworach musiała nadtopić uszczelniacze olejowe zaworów. Zatem tak czy siak głowica do zdjęcia i robota. PS: Dziś kupiłem GM 5W-30 za 81 pln za 5l.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.