Jump to content

Dante

użytkownik
  • Content Count

    81
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Dante

  • Rank
    nauka jazdy

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tak da rade. Trzeba tylko pokonać zabezpieczenie osi satelit
  2. > dobra a tak idioto odpornie?? Nie da się bo w sportingowej jest inna ilość zębów na kole zębatym. W P1 najprawdopodobniej kolo jest wprasowane na mechanizm różnicowy i nie da się go przełożyć. W skrzyniach po 2000r (też c514) koło jest przykręcane i wtedy można wymienić sam mechanizm różnicowy.
  3. > Taką odpowiedź dostałem: > "Witam, > Czasy: > OS 24 > ZS 56 > OW 56 > ZW 24 > To są wałki wyczynowe, powinny pasować do mocno wysilonych silników z ITB. > Po montażu konieczne będzie strojenie silnika, najlepiej na komputerze typu ECU Master. > Pozdrawiam, > Piotr Świątek" Hmm Ciekawe bo z danych jakie otrzymałeś wychodzi że te wałki maja czas otwarcia 260 stopni.
  4. > To jest całkowity czas otawrcia a ja potrzebowałem dokładne czasy otwarcia i zamknięcia zaworów. Czas zamkniecia to będzie 77
  5. > Pokaż mi gdzie to widzisz FIAT 1.2/ 1.4 16v W.2820 IN (krótszy) Luzy zaworowe: hydr. Czas otwarcia: 283 Wznios: 9,50 Przyrost mocy: stare oznaczenie: sport "W" k 2820 hydraulika W opisie to jest akurat ssący.
  6. Przecie w tym linku jest podane.
  7. Nastawy podstawowe czujnika kąta i siły skrętu do wykonania.
  8. > Prawdopodobnie to, że ktoś grzebał w programie ECU i nie wyłączył sprawdzania sum kontrolnych / nie > ustawił sumy kontrolnej. Albo wysrana kość z programem i mapami. Czyli zasadniczo o uszkodzeniu samego sterownika też może świadczyć?
  9. Usterka ROM w pamięci błędów ze statusem potwierdzona. Co to dokładnie oznacza? Dodam ze sterownik ma aktywną blokadę immo.
  10. > Cześć, > orientuje się ktoś może, gdzie można zlecić wykonanie płyty pod silnik do CC od razu z mocowaniami, > a najlepiej jeszcze z montażem (chciałbym mieć to z głowy, bo samoróbka wychodziła mi bardzo > licho)? Najlepiej jakby to były okolice Warszawy, Łodzi, Radomia. > Jaki może być tego koszt? Irek Górny GSG kontakt znajdziesz choćby na Alledrogo
  11. Dante

    Opony do KJS

    Przy 185/60/13 Licznik wreszcie pokazuje prawdziwą prędkość (zgodną z GPS)
  12. Dante

    Opony do KJS

    Tylko że A048 w porównaniu do A539 trzyma tak jak A539 przy Dębicy VIVO. To jest inna bajka.Jeśli mocne auto to R888 w rozmiarze 185/60. Nie polecam Federali bo zbyt długo się nagrzewają. Na mokrym (ale nie kałużach ,strumieniach) semi slicki i tak trzymają lepiej niż A539. No cóż rajdy to nie jest tani sport.
  13. > Ale odsadzenie zacisku wzgledem tarczy a adaptacja klockow 257 do zacisku 240 to co innego Widać różnie pojmujemy pojecie wysokości jarzm
  14. > Wysokosc jest taka sama, kolega poprostu mial zaciski z doblo/palio 2 i tyle, one maja inne > odsadzenie Wysokość też jest inna dlatego trzeba ciąć klocki od 257 żeby pasowały do 240.
  15. Różnią się grubością jarzma w miejscu gdzie przykręcone jest do zwrotnicy. 240tka ma 11mm a 257 jest grubsza wymiaru nie pamiętam.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.