Skocz do zawartości

jaceknokia

użytkownik
  • Liczba zawartości

    215
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Profile Information

  • Lokalizacja
    Bielsko-Biała
  • Zainteresowania
    Pandomaniak

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

jaceknokia's Achievements

leniwy kierowca

leniwy kierowca (9/20)

0

Reputacja

  1. jaceknokia

    co to za wtyczka?

    Wtyczka ta jest do fabrycznych czujników parkowania. Dodatkowa wtyczka za prawą tylną lampą ( do sygnału dźwiękowego ) też powinieneś znaleźć. Ostatnią wtyczką jest wtyczka pod wykładziną fotela kierowcy - do centralki. Jak masz fabryczne części to tylko plug&play i działa to fajnie
  2. Rano miałem tak: kręcę rozrusznikiem, autko zapala a na wyświetlaczu komunikat o przegranym silniku Aku to Centra CB500 i ma 2 latka. Po prostu nasze Pandy tak mają
  3. > U mnie licznik już działa i nic nie trzeba ingerować w sofcie. Wystarczy podłączyć kompa i w MES > wybrać czy ma się wyświetlacz temperatura czy nie. > A tu zdjęcie po montażu. Największy plus to info które drzwi są otwarte, czy prawe czy lewe i czy > przód czy tył Działa Ci autoclose? W menu licznika ustawić trzeba na ON
  4. jaceknokia

    Filtr kabinowy

    > Witam kolegów > Mam Pande 1.2 Dynamic z 2008 roku i owa Pandzina posiada klimę. Zrobiłem w niej przegląd okresowy > tzn. oleje, filtry itp. i zabrałem się za wymianę filtra kabinowego (przeciwpyłkowego). > Z instrukcji bodajże Filtrona zlokalizowałem miejsce gdzie się on znajduje. Odkręciłem i wyjąłem > plastykową obudowę całego zespołu nagrzewnicy i zlokalizowałem miejsce gdzie się owy filtr > znajduje i tu ZONK!!!!! > W żaden sposób nie mogę tej płaskiej ok 3 cm szer. obudowy odkręcić. W miejscu gdzie powinny być > wkręty bądź śruby są puste miejsca, wchodzi ok 1cm śrubokręta ale nie ma tam żadnego wkręta a > przynajmniej go nie widzę. Próbuje podważyć tę obudowę ale ona w zasadzie nie daje się ruszyć, > jest jakby przykręcona lub przymocowana na stałe!!! > Z instrukcji wynika że jest ona mocowana na 2 śruby/wkręty podczas gdy u mnie tych śrub nie ma są > "uszy" tej obudowy na wkręty ale nie są one przykręcone. Nie chcę szarpać tej obudowy na siłę > bo boje się coś uszkodzić. > Zastanawiał się teraz czy w ogóle jest tam ten filtr, bo gdyby on faktycznie był to byłaby ta > "klapa" przykręcona na te 2 śruby prawda??? > Czy ktoś spotkał się z taką sytuacja?? > Panda ma klimę fabryczną a ja jestem jej 2 właścicielem, auto pochodzi z Francji i jest dość dobrze > wyposażone jest to wersja DYNAMIC, proszę o poaradę. U mnie też nie było wkrętów. Powinna być klapka, poświeć latarką. Taka długa i wąska Tylko uszy wystają. Pociąg lekko z dołu i góry i powinno zejść.
  5. > Nie mam wspomagania, ale przy kręceniu kierownicą miałem chrobotanie/stukanie/rypanie. Poduszki > amortyzatora do wymiany i cisza. coś takiego?
  6. > A co tam siedzi Czyli jak stuka to 100% maglownica i ją trzeba wymienić Czy te stuki słychać w aucie? Kierownica na wprost? I szybkie ruchy prawo-lewo? U mnie słychać ale w okolicy regulacji kiery takie stuki. Mam wspomaganie a na przeglądzie nówka sztuka.
  7. > Czy oryginalne radio CD będzie czytać płyty CD-RW? > Czy radio będzie się normalnie uruchamiać jeśli nie podłączę anteny ? Mój Bosch czyta RW, Jak nie będzie anteny to nie będzie radio grało ale uruchamiać się uruchomi
  8. > albo podciągniesz 2 kable np z licznika (can A i Can B) albo zdejmiesz blokadę Can-a -wówczas > będzie działać jak niefabryczne. Zerknij na PCP, tam jest mój manual i ''wolna '' wtyczka która może posiadasz i z niej pięknie podciągasz CAN A i B
  9. W 1,2 60KM tak niestety jest. Na wolnych obrotach coś tam chłodzi. Zimnie wieje jak się da obroty na sprężarkę czyli podczas jazdy. Najgorsze jest to ze sprężarka sama się wyłącza np na pierwszym biegu dmuchawy i wtedy nawet podczas jazdy czuć ze nie leci lodowate.
  10. Tak właśnie myślałem, że to na łączeniu tych dwóch rurek ( ruszałem tym góra dół i właśnie był ten dzwięk ) Jak pozbyć się tego odgłosu? Trzeba wsio rozebrać?
  11. 23 kwietnia miałem przegląd rejestracyjny. Panda przetrzepana i nic diagnosta nie wykrył. odgłos dochodzi z wnętrza, pod kierownicą... i podczas jazdy na wprost, nawet zmiana nawierzchni powoduje ten odgłos....ale tylko jadąc na wprost. Oglądałem to z latarką, głowa między pedałami ale nic nie widać, tylko słychać....
  12. Dziwne jest to ze stuki dochodzą gdy kierownica jest na wprost. Wtedy szybkie ruchy prawa-lewa i mamy ten odgłos. Gdy skręcimy kierownicę o 15 stopni w prawo lub w lewo i wtedy wykonamy szybkie ruchy prawa-lewa stukania nie ma. Myślałem, że powodem stukania może być przełącznik zespolony ( zmieniałem go jak zakładałem kierownicę multi ) Pukanie występuje gdy się kręci kierownicą i jak się w dziurę wiedzie czy nawet nawierzchnie zmieni :/ na pewno nie jest to coś mechanicznego z zawieszenia.
  13. > w pandzie nalepiej by wygladalo w oryginalne ramki od p. mgielnych wlozych okragle dzienne Można
  14. jaceknokia

    Olej do 1.1

    również jestem na wyborze oleju... raz był mobil2000, później w aso selenia i znowu mobil2000... selenia kosztuje 30zł za litr a mobil 18zł... prosta wyliczanka a jakość oleju przecież ta sama...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.