Skocz do zawartości

__FRIX__

użytkownik
  • Liczba zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

O __FRIX__

  • Urodziny 06.08.1988

Profile Information

  • Lokalizacja
    Pszczyna - Frydek
  • Zainteresowania
    Angelologia

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

__FRIX__'s Achievements

wyciszony motorowerzysta

wyciszony motorowerzysta (5/20)

0

Reputacja

  1. > Jeśli się poprawiło od temperatury to może być to kwestia przewodów, filtrów. Choć dziwne bo w > komorze silnika temperatura nie jest na minusie. Izolowałem wczoraj wszystkie przewody pod maską i puszczałem w peszlu (tak dla estetyki i w obawie przed jakimś zwarciem), zimą też myszy gryzły mi kable w garażu po całej operacji, autko miało lekki problem z odpaleniem i falowały obroty, znów pokręciłem śrubką od mieszanki by to wyregulować i gdy były równe zostawiłem to tak. Wracając z pracy (bo w pracy to robiłem ) nie zgasło na żadnym skrzyżowaniu, dziś rano gdy do niej jechałem także bezproblemowo, chociaż napadało śniegu za kostki, może na małym mrozie tego problemu nie ma. Musiało by znowu z -10 stopni przyjść rankiem żebym miał jasność czy to zależne od temperatury, czy nie.
  2. Dziś mogę śmiało stwierdzić, że na plusowych temperaturach problem nie występuje.
  3. > O jakiej instalacji mowa,wtryski i komp itd... Instalacja jest stara, 10 lat ma (świeżo wymieniona butla), jednopunktowy wtrysk, na przełączniku jest nalepka STAG2-G, Reduktor ZAVOLI GES Elektrozawór ZAVOLI TJP 01 Zawór TOMASETTO Wielozawór TOMASETTO MOD.AT02 spisałem ze świadectwa homologacji, nie jestem w stanie nic więcej powiedzieć na jej temat.
  4. > Ja bym zaczął od sprawdzenia zachowania na benzynie, ale prawdopodobnie będzie ok. Co do LPG, czy > ja luzie jak stoisz i dasz mu gaz, przy zejściu z obrotów auto przygasa? Na benzynie zdaje się być okej, czasem jedynie sam sie przełącza z benzyny na gaz i z gazu na benzynę, ale nie wiem czego to wina. Jak stoję to problem nie występuje, obroty trzymają się na poziomie 1k RPM, nie falują (wcześniej trochę falowały to pokręciłem tą śrubką na wężu od dozowania mieszanki i przestały falować. Ogólnie z tym gaśnięciem przy skrzyżowaniach to loteria - jednego dnia nie zgaśnie ani razu, drugiego gaśnie na każdym, już nawet turlam się na jałowym 100 m od skrzyżowania i sobie przygazowuję by obroty nie spadły za gwałtownie. a kabelek diagnostyczny VAG z OBD2 mam, w zeszłym tygodniu kupiłem i kasowałem błędy, po skasowaniu pojawił się nowy "Wtryskiwacz: Zwarcie z masą, +12V lub zabezp. termiczne (przerwa)" Jeśli to pomoże w diagnozie to podepnę go pod kompa i zapiszę wskazania z EcuScana po czym dorzucę do tego wątku.
  5. > lub źle zainstalowany parownik (czasem wystarczy go przekręcić 90stopni i problem znika) to akurat całkiem możliwe gdyż parownik wymieniałem sam jakiś czas temu, nie wiedziałem, że może mieć znaczenie jego ułożenie, nie byłem z Nim do regulacji bo latem było okej, problem przyszedł wraz z zimą.
  6. Witam, Mam ostatnio taki problem, że Sejek gaśnie czasem przy dojeżdżaniu do skrzyżowań. Podczas samego wciskania sprzęgła nie gaśnie - tylko podczas jazdy. Sprzęgło ma 9 dni (270 zł komplet), ale działo mi się tak już przed wymianą, myślę, że ma to bezpośredni związek z LPG, nie pamiętam czy na benzynie też się robią takie cyrki. Gdzieś przeczytałem, że pomóc może montaż rury doprowadzającej gorące powietrze do filtra (że zimne powietrze dławi przy hamowaniu silnik) na innym forum z kolei, że LPG nie potrzebuje w w ogóle tej rury w żadnym wypadku. Czy wskazania po podpięciu ECU do kompa pomogą w zdiagnozowaniu tego? (nie wiem lambda, krokowy) No i co to może być Pozdrawiam Centomaniacy
  7. udało mi się połączyć (Tylko na zapalonym silniku, potem gasiłem i już był połączony - dziwne)za pomocą dwóch programów IAW Scana jedynki i dwójki. Skasowałem kilka starych błędów, ale mam takie 2: ### Opis błędu [status] ### O1: Wtryskiwacz [A] zwarcie z masą, +12V lub zabezp. termiczne (przerwa) C1: Niezaprogramowana centralka CODE [A] To CODE chyba jest mało ważne, ale czy to zwarcie na wtryskiwaczu może być przyczyną braku ładowania? Jeśli mogę się podpiąć z tym pod temat.
  8. > COM1 był wolny czy wymusiłeś przełączenie, może się gryzie z jakimś modemem czy coś był wolny, trójki w ogóle nie było do wyboru, 4 było wolne jeszcze, przy kilku kolejnych było (w użyciu)
  9. Witam, Zakupiłem interfejs VAG KKL OBD2 z przejściówką na 3 piny. Zainstalowałem sterowniki, podłączyłem interfejs do przejściówki, przejściówkę kabelkami do akumulatora - zaświeciła się czerwona kontrolka na VAGu, przełącznik na 7. Uruchomiłem pierwszy program IAW Ecu Scan - POŁĄCZ (COM 1, bo na taki zmieniłem z COM17 w Menedzerze Urzadzeń), przekreciłem kluczyk i czekam - "Przekroczono czas łączenia" IAW Ecu Scan 2 - analogicznie to samo - "ECU nie zostało rozpoznane, proszę wyłączyć zapłon" MultiEcuScan - wybrałem FIAT > Seicento 1108/CF3 > Engine w ustawieniach klikłem "Szukaj Interfejsów" - znalazło K-Line/VAGCOM przy portach COM1 i COM3 (hm?) - później POŁĄCZ - "Łączenie z Ecu" - przekręcam kluczyk i za moment "NO ECU RESPONSE, połączenie nieudane, sprawdź kabel i ustawienia portu COM" Jest szansa że będzie to działać? nie wiem już co robić
  10. Wczoraj jak wracałem z pracy zaświeciła się znowu po nagrzaniu, dziś rano już nie zgasła, do pracy jechałem bez świateł żeby oszczędzić volty na powrót, na parkingu włączyłem pozycyjne na sekundę by sprawdzić napięcie - 8V, do domu raczej popocham samochód, mając na uwadze, że jest mróz Dziś koniecznie serwis.
  11. wybacz moje niedopatrzenie, źle czytałem podziałkę - 14,6V podłączyłem teraz woltomierz bez wszystkich innych bajerów. zapłon + pozycyjne = 12V na odpalonym to samo, kontrolka świeci, więc ładowania ewidentny brak - przy "gazowaniu" lekko przygasa, jednak wartość na woltomierzu nie zmienia się.
  12. Witam, Problem trapi mnie następującej treści. Wczoraj podczas jazdy, po zagrzaniu silnika zaświeciła się kontrolka ładowania - żarzyła się, dziś podczas jazdy do pracy to samo. Odpaliłem (aby zgasła muszę "przegazować" do 3k RPM ), jade sobie i tak po 3 km się znów zaczęła żarzyć. Zdemontowałem wczoraj przed całym zajściem gaugany ze słupka (w tym voltomierz), napięcie pokazywał na poziomie 15,6-15,8V, więc było ok. Co ciekawe wygląda na to, że mimo świecącej lekko kontrolki ładowanie jest, gdyż nie przygasają mi kontrolki na desce rozdzielczej (tak wcześniej rozpoznawałem brak ładowania nim zainstalowałem wskaźniki) Dziś przyjdzie mi VAG, który polecał użytkownik Tzok gdzieś w tym dziale, podepnę i zobaczę jakie wartości wskaże. Jednak może ktoś z Was spotkał się z podobnym przypadkiem u siebie? Seicento S 1100 końcówka 99' (mam lpg jeśli to może mieć związek) pozdrawiam centomaniacy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.