Skocz do zawartości

enhu

użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 400
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

2 obserwujących

enhu's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

0

Reputacja

  1. > to jest uniwersalny czy przypisany do lancera ? Jak szukałem na allegro to inne na wygląd były jak > ten ze zdjęcia musi być konkretnie do lancera bo inaczej nie będzie się go dało przykręcić do przepływomierza, evo i n/a 2.0 mają taki sam rozstaw śrub
  2. > Silnik 4g63 bez turbo. Chciałbym założyć filtr stożkowy, czy trzeba jakieś rury zamiast obudowy > standardowej żeby to spełniało swoje zadanie? robił ktoś to kiedyś? proszę o zdjęcia z > podpowiedzią potrzebujesz adaptera do stożka przykręcanego do przepływomierza, rury zostają tak jak są, jeżeli chcesz zobaczyć jak to mniej więcej będzie wyglądać to wygoogluj sobie evo w google, położenie puszki filtra jak i przepływomierza jest dokładnie w tym samym miejscu wygląda to tak
  3. > Nie możesz wjechać za sygnalizator/na skrzyżowanie jeżeli nie ma > miejsca za nim - tzn jeżeli nie możesz opuścić skrzyżowania podczas nadawania sygnału > zielonego. nie żyjemy w UK, nie ma u nas strefy 'nie zastawiać' na skrzyżowaniach
  4. enhu

    aukcje aut w Japonii

    > dziękuję również polecam JDMauctionwatch a co do panów piszących o sprowadzaniu szrota, cebula się już przekształciła w szczypiorek
  5. > [edited] wszystko w google, co ma w nazwie "olcha boston" jest jakims rodzajem mielonki > papierowo-drewnianej z taka, czy inna okleina. no właśnie, to chyba nazwa własna firmy forte > Imho mozna to tylko jasniejsze przybrudzic ale ja bym wolał mimo wszystko to rozjaśnić
  6. > to je decha czy to je okleina? okleina z płytą wiórową
  7. ostatnio udało mi się wyrwać półkę do mojego kompletu mebli, niestety jak już przyszła to okazało się że ma zupełnie inny odcień (ciemniejsza) niż te które już mam mimo że niby obie to olcha (ta ciemniejsza to ponoć olcha boston) - teraz pytanie, da radę jakoś rozjaśnić tą półkę? tak to wygląda
  8. enhu

    Wrak po 100 kkm...

    > No właśnie patrze w gazetkę i przeglądy co 15 kkm miał robione. na japońskich 'japońskich', nie europejskich mitsubishi dla przykładu wyraźnie pisze, że w dieslu olej powinno się wymieniać co 5000km lub 6 miesięcy, a filtr oleju co 10000km lub 12 miesięcy
  9. > te same silniki w wózka widłowych były montowane Evo I/II/III
  10. > Tu gdzie mieszkam, agencje reklamowe za obklejenie samochodu reklamą biorą 7000 euro, więc wątpie > żeby mi dach zrobili za 100zl mam kumpla polaka w irlandii który okleja, jak co to PW tylko że masz do niego kawałek, on mieszka koło Dublinu
  11. > widziales producenta ktory robi 1 motor ? Z jednych klamotow sklada sie cala palete motorowni ktore > potrafia ogarnac od taczki gnoju do duzego dostawczaka. > twoj ksiegowy dlugo by nie zabawil w fabryce konstruujac kilkanascie lini produkcyjnych na > milionie roznych czesci . widziałeś producenta który robi 1 ecu? weź naucz się czytać ze zrozumieniem a później pisz, jaki zaś jeden motor? problem tutaj polega na tym że jest cała masa silników z różnymi podzespołami i przez to jest wiele różnych ecu które ogarniają poszczególne zestawienia, tutaj na forum się wierzy, że 'dizelki' nie różnią się między sobą niczym poza softem a silniczek jest jeden więc nie wiem o co do mnie pijesz mój księgowy chociaż nie puścił by firmy z torbami z powodu usterek sprzedawanych pojazdów
  12. > aż sprawdziłem twoją datę urodzenia > uważam że fabryczny soft wielu samochodów jest skopany, tak jak już wcześniej ktoś napisał - > ekologia. > po naszych ulicach jeździ wiele samochodów które mają zmienione mapy, jeżdżą bezawaryjnie, spalają > mniej paliwa - rozsądnie zrobiony program jest nieszkodliwy dla silnika i nie ma żadnego > wpływu na jego awaryjność ja całe szczęście twojej nie musiałem, wystarczyło mi przeczytanie tego postu tak szczerze to czekam na ogromny ból dupy jak wprowadzą u nas na badaniach test emisji, maść z allegro się rozsprzeda w bardzo szybkim czasie :> jak to piszą na racingforum szybkie i bezawaryjne nie jest tanie szybkie i tanie nie jest bezawaryjne bezawaryjne i tanie nie jest szybkie
  13. > Będzie trochę lepiej przez 20 czy 30 tys. km jak zaczniesz to wykorzystywać i to też nie za darmo. > Potem zaczną się kłopoty z turbinami, panewkami, braniem oleju, sprzęgłem, półosiami i > zadawanie głupich pytań na forach motoryzacyjnych . jestem tego samego zdania, znam też dwa przypadki dokładnie takich objawów, jeden z nich był flashowany we wcześniej wspomnianym cinsofcie
  14. > jeszcze jedno... tak a propos tego czym jeździsz i imienia Zbyszek. > Taki mój jeden sąsiad jest dużo mądrzejszy niż inżynierowie z Mitasubiszi widocznie bo sobie > stuningował furę razem z ojcem i wujkiem. A tak z pyska patrząc to bym mu dyplomu MENSY nie > dał. J/W weak troll is weak
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.