Skocz do zawartości

kudlaty1990

użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 068
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Oświęcim
  • Zainteresowania
    motocykle

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

kudlaty1990's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

0

Reputacja

  1. Mam problem. od jakiegoś czasu czułem zapach benzyny w aucie. Przyczynę znalazłem przy wtryskiwaczu. co jakiś czas spadała z niego kropla benzyny na kolektor dolotowy. Wtryskiwacze wyglądają tak: http://allegro.pl/wtryskiwacze-wtryski-honda-cr-v-crv-i-99-01-b20z1-i5317480188.html Pierwsza myśl to o-ring na górze wtryskiwacza. Wydawał się być ok, ale mimo to wymieniłem go na nowy. Nie pomogło. Żeby sprawdzić czy wina jest wtryski czy otworu w listwie, podmieniłem sąsiadujące wtryskiwacze. Teraz ten sam wtrysk cieknął w na innym cylindrze, czyli problem w samym wtryskiwaczu. Po odpaleniu auta zobaczyłem że benzyna zbiera się w otworze na plastiku przy wtyczce (otwór jest widoczny na zdjęciu z aukcji). Wie ktoś co tam może cieknąć? Da się to jakoś rozebrać i uszczelnić? Miał ktoś podobny problem? Auto to Honda CRV I, 2.0 silnik B20Z1
  2. Miał ktoś do czynienia z tym autem? Jakieś wady zalety?
  3. > a może ma drugie auto > jeszcze jedna uwaga, nie wiem jak jimny znosi gaz > i problem jest z butlą, tzn jak wsadzi butle to już nie ma bagażnika > inna kwestia że taki jimny/vitara spali do 10L, więc porównywalnie jak np proponowany explorer z > LPG Mam drugie auto (Mazde 3) więc na wielkości tego "Terenowego" mi nie zależy, bo na wakacje w 5 osób z bagażami mam czym jechać. Niestety oba auta muszą być na co dzień wykorzystane na dojazdy do pracy bo moja też pracuje. Jako że auto ma być nie tylko do zabawy to fajne bylo by coś ekonomicznego (jak na 4x4) w cyklu mieszanym takie 10-13l gazu było by ok. Z wyżej wymienionych najbardziej pasuje mi chyba Kia Sportage, tylko tutaj wiadomo, bariera psychiczna:D Jak sprawować się będzie 16 letni koreańczyk, jakie usterki, dostępność części, ceny części itp. Miał ktoś z takim styczność? no i jak tam z korozja? jest szansa znaleźć coś zdrowego?
  4. Stoję przed trudnym wyborem auta. Do wydania mam 10k. Potrzebuję auta, którym codziennie będę dojeżdżał do pracy (5km w jedną stronę po mieście) a w weekendy będę mógł nim pojechać w lekki teren (bardziej leśne ścieżki nad jeziorem niż przeprawy w głębokim błocie). Kompletnie nie wiem co wybrać. Aha ważne, że auto musi się jeszcze podobać dziewczynie co znacznie komplikuje sprawę Jako że do pracy to wolę benzynę z LPG, żeby było taniej. Najlepszym rozwiązaniem dla mnie byłby Suzuki Jimny. Do miasta i w teren idealny, ale gorszy na dalsze wycieczki no i ceny też są wysokie jeszcze. Zastanawiam się czy na moje wymagania potrzebuję czegoś typowo terenowego z reduktorami itp. czy może wystarczy coś z klasy SUV z dołączanym napędem. Jako że cena nie jest wysoka to auto też nie będzie nowe. Przydało by się coś czego bardzo nie bierze i po tylu latach dalej jest sprawne. moje typy to: Suzuki Jimny Opel Frontera Land Rower Freelander Toyota Rav4 - Honda HRV Honda CRV Na co jeszcze można zwrócić uwagę? Czy jeśli w ogóle myślę o zjeżdżaniu z asfaltu to warto myśleć o SUVach czy tylko o czyms typowo terenowym na ramie itp.
  5. Ciągle szukam przyczyny problemu i napisałem to samo co tutaj na forum Civica. Mało osób się udzieliło ale jedna wypowiedź mnie zaciekawiła. Jedna osoba zwróciła uwagę na to, że jeśli auto nie chce hamować po naciśnięciu pedału i hamulec jest twardy to może są jakies problemy z serwomechanizmem? Ja skojażyłem fakty i przypomniało mi się, że po odpaleniu silnika i naciśnięciu hamulca na luzie obroty nieznacznie wzrastają, jesnak przy szybkim pulsacyjnym naciskaniu obroty potrafią podskoczyć nawet do 2tys. Może tu być jakis problem? może te dziwne dzwięki są od serwa? Tylko dlaczego po wyłączeniu się ABSow hamulce działają normalnie.
  6. > Jak dawno temu były sprawdzane (albo wymieniane) elementy układu hamulcowego? okładziny są czy > "chyba są"? nic nie cieknie? > Poza zapowietrzeniem przyczyną mogą być: > - uszkodzenie pompy hamulcowej lub serwa (częściej pompy) > - uszkodzenie w układzie reduktora / korektora siły hamowania > - uszkodzenie Samoregulatora tylnych hamulców bębnowych > - problemy z pompą ABS (jeśli masz ABS) > - chińskie podróby (cylinderki, klocki) Tak jest w samochodzie ABS. Tak jak pisałem w pierwszym poście. Zaraz po wystąpieniu tych problemów załącza się kontrolka ABS i abs jest tak jakby wyłączony. Hamulce działają wtedy normalnie, ale bez tegoABSu. Osobiście stawiał bym na jakiś problem właśnie z ABSem jeśli po jego wyłączeniu wszystko jest normalnie? No i to dziwne "cykanie" z okolic kierownicy? może ze skrzynki z bezpiecznikami. Nie jestem w stanie dokładnie tego sprawdzić bo nie ma możliwości przewidzenia kiedy problem się pojawi;/
  7. Pacjent to Honda civic VI z 98r. Problem zacząłsię jakiś czas temu. Czasami Podczas jazdy po lekkim naciśnięciu pedału hamulca pedał tak jakby się blokował, auto nie hamowało i słychać było głośny dziwny dźwięk tak jakby abs się włączał, ale zbyt wcześnie. Zaraz po tym zaświeca się kontrolka ABS i wszystko jest ok poza tym, że nie ma wtedy w aucie ABS. Ostatnio do tego doszło dziwne szybkie"cykanie" dochodzące gdzieś z okolic kierownicy po czym załącza się kontrolka ABS. W tym momencie jak naciśnie się na halulec to następuje to co opisałem wcześniej czyli brak hamowania. Zrobiłem samodiagnostyke komputera i wyszły błędy nie związane z hamulcami. Dodatkowo sprawdzałem błędy przez OBD2 i program TORQUE, ale nic nie wykazało, żadnych błędów. Nie wiem co to może być. Strach jeździć autem bo nie wiadomo kiedy nie będzie się dało zahamować. Ma ktoś jakieś propozycje?
  8. Chyba największy szacunek należy się staremu poczciwemu Maluszkowi, który zabierał nad Morze Bałtyckie pięcio osobową rodzinę z Zakopanego:) Chyba nie ma reguły. Nowe auta potrafią się zepsuć w trasie a starymi ludzie jeżdżą choćby na Złombol:)
  9. O astre 1 mi chodzilo:) 2 to nie ten przedział cenowy. A co powiecie o Mazdzie 323f? Tam na pewno trzeba zwrocić uwagę na uszczelki w drzwiach bo te bezramkowe mogą przeciekać, ale coś poza tym?
  10. Potrzebuję opinii o tanich autach. Które lepsze: Golf 3, astra 2, Mazda 323f, Lanos. Wszystko dostępne za ok 5tys. Chciałbym coś z gazem na dojazdy do pracy. Jakie koszty utrzymania. Czy w tych starszych mazdach części też są droższe od konkurencji? Golf wydaje się być niezniszczalny, Mazda ma fajny wygląd i duża wygoda, Lanos będzie najnowszy. Które z tych aut miało najlepsze zabezpieczenie antykorozyjne? Może są jeszcze inne podobne auta tej klasy?
  11. Z tego co widzę na allegro to ciężko o lanosa w klima. Przeważnie klima jest w sedanach a to odpada, u mnie tylko hatchback wchodzi w grę. Ale ogólnie auto nie jest brzydkie, w małej cenie można kupić młody rocznik. Jak jest z rudą w lanosach? Części chyba też tanie. Nie jest to głupi pomysł
  12. Aż taka wybredna nie jest więc szerszy wybór troche:)
  13. Jeśli piszesz że klasa C jest tańsza od B to może byłby tolepszy wybór? C z tamtych lat wymiarowo są takie jak teraz B więc też by pasowało. Na pewno są lepiej wyposażone. Z tego segmentu może coś bym znalazł. A co myślicie o golfie 4 albo fabi?
  14. Witam. Moja dziewczyna chce kupić auto. Jej wymagania są takie, że ma ładnie wyglądać, mieć 5 drzwi i nie może być seicento. Ja dodam od siebie, że najlepsze było by coś klasy B z małym benzynowym silnikiem. będą to roczniki pewnie do 2000r. więctutaj coś czego ruda nie lubi i jakieś wytrzymałe silniki. Widziałem, że w tej cenie można wyrwać już pierwszego Yarisa, ale to jakieś gorsze egzemplaże będą bo mało tego w tej cenie. Dodatkowo zastanawiałem się nad: Punto, Ibiza, Polo, 206. Co może być jeszcze dobre? A może coś z większych aut tak jak Astra? Podsuńcie jakieś pomysły:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.