Jump to content

DuRZy

użytkownik
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Normalny

About DuRZy

  • Rank
    leniwy rowerzysta
  • Birthday 02/18/1983

Profile Information

  • Lokalizacja
    Kielce

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Bardziej mi chodziło o koszty eksploatacyjne i koszty części "pod maską" a nie balacharkę
  2. Dobra, zmiana planów, dziękuję wszystkim za odpowiedzi ale moja żona powiedziała stanowcze "NIE"... bardziej z powodów kobiecych Nowa propozycja: Czy ktoś coś może powiedzieć (napisać) o poniższym egzemplarzu? Numer VIN i data pierwszej rejestracji jest podana na aukcji https://www.otomoto.pl/oferta/ford-mondeo-gold-ID6yIeoj.html
  3. Witam Chciałbym prosić drogich forumowiczów o opinię i informację na temat auta jak w załączonym linku http://allegro.pl/berlingo-ii-1-6-109km-lpg-multispace-klimatronik-i6665711102.html#thumb/8 Jakie wady zalety tych aut? Co się najczęściej psuje (i czy często się psuje?) jakie ryzyka w eksploatacji (najbardziej upierdliwe usterki), na co zwracać uwagę, jak się zabezpieczać przed najczęstszymi problemami ? KOSZTY (ktoś coś?) Post jest motywowany chęcią zakupu takiego wynalazku jako auta rodzinnego, ale jedyne doświadczenie z tego typu pojazdami mam we flocie firmowej a tam wiadomo..
  4. Witam Problem o taki: Wsiadam, wciskam sprzęgło i hamulec wciskam start, Samochód bardzo ciężko kręci kilka razy i nic, "tylko słychać jak by prąd płynął przez kable" (mam nadzieje, że wiecie co mam na myśli) więc bez sprzęgła i bez hamulca jeszcze dwa razy start z pewnym odstępem, zasilanie w desce się włącza i wyłącza "prądu już nie słychać" i tak mogę w kółko, samochód nie odpala, bezpieczniki ok, paliwo jest... jakiś pomysł jak mogę odpalić żeby w ogóle do mechanika dojechać ???
  5. > Poszukałbys we francowatych dobrze i znalazłbyś drugi wcześniejszy temat o tym. Pisałem tam krok po > kroku co trzeba zrobić. No cóż po tematach nie znalazłem, a niestety (?) nie mam czasu siedzieć i czytać od deski do deski każdego wątku
  6. > No nie wiem, ja to mam tak, że jak się coś popsuje to naprawiam, a nie czekam na CUD, a jak go nie > ma to się wkur#%@ no w sumie racja, nie będę się tu rozpisywał dlaczego wcześniej się tym nie zająłem, ale suma sumarum wszystko rozkręcone rezystor sprawdzony i zamówiony nowy. Jutro jak będę składał to porobię fotki a jak się ogarnę w robocie to może jakiś manualik się zrobi (bo jak szukałem na necie to tak naprawdę porządnej instrukcji "step-by-step" to nie znalazłem)
  7. Dzięki za info Panowie, muszę z tym powalczyć... dziś franca osiągnęła szczyt bezczelności! Wychodzę z domu tu -2st. Odpalam włączam grzanie a po przejechaniu 20 metrów wiatraczek stanął a do pracy 35km !!! Jak tu się nie wkur#%@
  8. > Standard Poszukaj sobie na googlach o rezystorze dmuchawy, dużo o tym piszą i są manuale na > różnych forach Ok, dzięki za info, tylko teraz w ramach upewnienia się czy takie coś to pasuje do mojej francy ? http://allegro.pl/nowy-rezystor-dmuchawy-scenic-ii-oryginal-i3666150049.html na allegro i w googlach znalazłem od groma różnych pierdółek które niby pasowały do opisu ale ta wydaje mi się najbardziej trafiona, jeśli macie orientację jak to wygląda to proszę o potwierdzenie.
  9. Witam Moje wozidło to Scenic II phI '04 1.6 16v Ostatnio napotkałem problem w postaci okresowo niedziałającego wentylatora nawiewu kabiny. Czasami nie działa cały dzień czasami po jakichś 2-3h jazdy się nagle włącza. Czy ktoś miał podobny problem? Gdzie można szukać usterki? Proszę o pomoc. PS. czy lampy z phII (i tył i przód) pasują do phI ?
  10. > Jak żona wróci z roboty to zaglądne do mojego Hej ja mam ten sam problem, udało Ci się może sprawdzic? Dasz radę wrzucic jakąś fotę?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.