mlody80
nowicjusz-
Liczba zawartości
7 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
nigdy
mlody80's Achievements
leniwy rowerzysta (2/20)
0
Reputacja
-
U mnie przyczyną takiego żarzenia była padnięta dioda od wzbudzenia. Można kupić zwykłe diody prostownicze i wymienić.
-
Mi kiedyś pękły dwa luty na łączeniu uzwojeń z komutatorem. Jak wirnik stanie w odpowiednim miejscu to już nie ruszy.
-
Ja smaruje korek olejem silikonowym(takim z butelki nie w spray-u). Odrobinę strzykawką do środka trochę na ruchome części i mam spokój.
-
Moim zdaniem lepiej mierzyć spadki napięć np między obudową alternatora a słupkiem akumulatora. Spadek powyżej 0,1-0,2V oznacza że coś nie łączy. W ten sposób łatwiej znaleść miejsce kiepskiego połączenia. Kiedyś miałem przypadek kiepsko zaprasowanej klemy na przewodzie właśnie w astrze g. Przy większym obciążeniu robiła się aż gorąca.
-
Przy zakładaniu środkowego polecam użyć pasty do tłumików. U siebie nie dałem na początku i mi lekko "pyrkało".
-
http://www.theleader.com.pl/wiazka.php?symbol=AB%20611
-
> Jak dobrze zabezpieczyć podwozie przez zimą> jakieś sposoby? preparaty? miejsca szczególne które > trzeba zabezpieczyć? czym zabezpieczyć? Witam. Swojego uniacza po łataniu zabezpieczyłem jakimś forch-em do podwozi i elaskon k60 pół na pół z benzyną ekstrakcyjną do profili. Dwie zimy już to jeździło i na razie jest ok.