Jump to content

steyr

użytkownik
  • Content Count

    4248
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

About steyr

  • Rank
    mistrz kierownicy

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    KWA
  • Zainteresowania
    motoryzacja

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. steyr

    Nissan Qashqai I - za i przeciw

    Znajomy kupił rok temu Qashqai-a po FL z 2010r z 2.0 140KM PB z manualem chyba za 43kpln. Ja byłem osobiście rozczarowany ilością miejsca w środku, taki wyżej zawieszony kompakt z ilością miejsca jak w obecnej klasie B nie wspominając bagażnika no ale teraz jest taka moda na takie samochody Od razu zagazował spalanie ma ~11l/100km lpg odcinki po 15km 30% miasto 70% poza miastem. Silnik mu bierze ok 3l oleju na 10kkm, przypadłość tych silników po przebiegu ~150kkm-200kkm [silnik Nissana MR20DE]. Silnik dobry pod lpg w teorii, bo gazmen Ci nie powie że trzeba regulować luz zaworowy w nim ze względu na brak hydrauliki na zaworach. Regulacja odbywa się poprzez wymianę całych popychaczy, do tego trzeba ściągać rozrząd bo jest na łańcuchu. Ostatnio reanimowaliśmy mechanizm wycieraczek bo się zatarł TTTM. Poza tym plastiki po 150kkm gorzej się hałasują jak w moim starym 16 letnim Fiacie po 246kkm. pozdrawiam
  2. steyr

    Tipo Sport

    Dla mnie tam znaczek na masce nie gra roli. Grunt żeby jeździło i nie sprawiało problemów. Jakbym żył stereotypami i obecną "modą" i żeby być na czasie to bym musiał kupić 4-5 letniego suva zamiast 2 letniego Tipo. Wygrał głos rozsądku. pozdrawiam
  3. steyr

    Tipo Sport

    Być może, nie sprawdzałem. W MIV warto pewnie dopłacić do EDC, nie wiem czy tam też występuje słynne szuranie. Ten znajomy z MIV 1.2 130KM postanowił się pozbyć problemu w postaci sprzedaży jeśli sprzeda, ASO zlewa użytkowników tłumacząc się że TTTM. Tylko pytanie czy w kolejnym roku użytkowania ta przypadłość nie przerodzi się w inne że TTTM w postaci padniętych łożysk skrzyni. Teraz kupując nowe lub 2-3 letnie trzeba pisać doktorat
  4. steyr

    Tipo Sport

    Każda marka takie auta posiada, znajomy ma Megane IV z pakietem GT Line kubły, kolor z wersji GT, dokładki i itp a pod maską 1.2 130KM.
  5. steyr

    Tipo Sport

    Ja akurat od początku nastawiałem się na używkę 2 letnią, stwierdziłem że wolę czekać aż się coś pojawi w sprzedaży od 1 właściciela w takiej wersji wyposażenia jaka mnie interesuje niż kupować z wyprzedaży z 2018r z gorszym wyposażeniem do określonej kwoty którą mogłem przeznaczyć na zakup auta. Teraz na wyprzedaży były znaczne upusty i z tego co widzę więcej widuje na drogach u mnie w rejonie tych aut.
  6. steyr

    Rdza we wnęce koła zapasowego pod butlą

    Babol montera lpg, chciał dobrze a niekoniecznie wyszło. Nie spotkałem się z takim patentem, skoro korodowała Ci wnęką od zewnątrz to nie zainteresowałeś żeby zobaczyć co się dzieje od wewnątrz od strony wielozaworu? Pewnie można było zauważyć to "wygłuszenie".
  7. steyr

    Tipo Sport

    Bez przesady, z początkiem tego roku był duży wybór jak się interesowałem kombi z tjet-em w wyższej wersji wyposażenia. pozdrawiam
  8. Spróbuj odpowietrzyć samo sprzęgło. Miałem raz takiego klienta z AR 147 1.9jtd, było hasło "Panie bo już 2 mechaników mi oznajmiło że trzeba kompletne sprzęgło wymienić z wysprzęglikiem i być może dwumas jak trzeba będzie". Objaw miał właśnie taki że ruch roboczy to było połowę całkowitego skoku pedału sprzęgła. Zdarzało się że 1 i R niemożna było wrzucić na postoju, klient gasił wtedy auto wrzucał bieg odpalał i dopiero ruszał Odpowietrzyłem sprzęgło i problem znikł, powrócił prawidłowy ruch roboczy pedału sprzęgła. Przy odpowietrzaniu z wysprzęglika zamiast płynu hamulcowego wypłynęła "emulsja" W autach paroletnich praktycznie pewnie 95% użytkowników nie wymienia płynu hamulcowego, a jak już wymienia to i tak pewnie zapominają o układzie wysprzęglania sprzęgła.
  9. Oleju Ci raczej nie "puścił" tylko płyn hamulcowy. Zakładałem kiedyś wątek odnośnie sprzęgła Luk-a po 50kkm, były wytarte łopatki od uruchamiania sprężyny talerzowej w docisku. Zmieniłem na komplet Sachs-a, reklamację odrzucili oczywiście.
  10. steyr

    Astra J 140 KM LPG po roku

    Te filtry lpg to chyba pozłacane montują.
  11. Brat mi przekazał że był w ASO i oficjalne stanowisko Renault jest takie z tym dźwiękiem z nawiewów że TTTM i tyle w temacie.
  12. Jaka wersja nadwozia? Sprawdź spasowanie tylnej klapy, standardowy problem dochodzi do tego że klapa obciera przy złym spasowaniu o inne elementy nadwozia przy zamykaniu. Poczytaj o słynnym buczeniu z nawiewu od strony kierowcy podczas przyspieszania. Podobno dotyczy wszystkich wersji silnikowych. Coś tam znam temat bo brat w czerwcu 2018r zakupił takie Megane IV 1.2tce HB.
  13. steyr

    Zakup auta w Czechach a Vat

    Tak czyli teoretycznie 1% do przodu byłbym, o akcyzie to sobie zdawałem sprawę że jest do opłacenia.
  14. steyr

    Ubezpieczenie AC a zmiana parametru felgi

    Decyzję podjąłem, założy się niebawem. To z tym ET różnym 2,5mm to jest pryszcz, obecnie i tak jeżdżę na oponach i felgach w ogóle nie homologowanych dla tego silnika i wersji nadwozia
  15. steyr

    Ubezpieczenie AC a zmiana parametru felgi

    nie, ET30 tak jak pisał fanlan.
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.