-
Liczba zawartości
5 430 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
steyr's Achievements
mistrz kierownicy (14/20)
538
Reputacja
-
steyr obserwuje zawartość SPRZĘGŁO KAMOKA? , hyndai zmiany , następca yariski II 1.0 - pomoc w wyborze + opinia o 1.2 puretech? i 4 innych
-
Tuner-y będą mieć co robić. Wysłane z mojego RMX3771 przy użyciu Tapatalka
-
Wymóg że silnik musi mieć łańcuch rozrządu bym odpuścił w obecnych samochodach, to nie te czasy że łańcuch wytrzymywał 300tkm. Od dobrych paru lat większość silników ma łańcuchy "rowerowe" o śmiesznej trwałości. Wolę raz na 100tkm wymienić pasek rozrządu, niż łańcuch który nie dość że jest droższy w zakupie to i więcej roboczogodzin zajmuje wymiana. Wysłane z mojego RMX3771 przy użyciu Tapatalka
-
Oplacam ASS na EU od paru lat zawsze z pakietem z OC i ASS bo wychodzi taniej lub w podobnych $ jak w przypadku samego ASS na 2 tyg. Nie musiałem korzystać do tej pory, i oby tak zostało. Miesiąc temu za cały pakiet OC+AC (wartość auta 50tpln)+ASS (bez limitu km w PL i EU) po zniżce w Generali płaciłem 1580pln. Zniżka z tytułu innego ubezpieczenia w Generali. Wysłane z mojego RMX3771 przy użyciu Tapatalka
-
Cześć, zastanawiam się nad wypożyczeniem lub zakupem koparki na gąsienicach o DMC max 2t. Czy kopiąc na własnej działce muszę mieć uprawnienia nie wykorzystując jej do celów zarobkowych? Coraz więcej widzę wypożyczalni takiego sprzętu budowlanego, i raczej wątpię że korzystają z nich tylko firmy które mają ludzi z uprawnieniami do takiego sprzętu. Wysłane z mojego RMX3771 przy użyciu Tapatalka
-
Ok dzięki za odpowiedzi, 1 problem mniej. Wysłane z mojego RMX3771 przy użyciu Tapatalka
-
Cześć, potrzebuje sprzedać auto a karty pojazdu nie mogę znaleźć. Co w takim wypadku? Czy nadal ta karta jest wymagana przy sprzedaży czy rejestracji auta po kupnie? Wiem że się pytaja w urzędzie czy jest karta pojazdu w przypadku rejestracji pojazdu. Czy może wystarczy dopisać na umowie kupna sprzedaży że zagubiono kartę pojazdu? Wysłane z mojego RMX3771 przy użyciu Tapatalka
-
Fabryczna była montowana w tjet Landi Renzo, w 1.4 95KM montowali podwykonawcy dla ASO głównie Tartarini. Była to instalacja dokładana poza fabryka. Wysłane z mojego RMX3771 przy użyciu Tapatalka
-
Org instalacja fabryczna na taśmie była montowania tylko i wyłącznie w 1.4tjet. A to że większość w wolnossącym 1.4 Tartarini uznaje za instalacje fabryczna inna sprawa. Tartarini montował dla ASO podwykonawca z Katowic AGS. Znajomy monter instalacji LPG zamontował instalacje do paru Tipo 1.4 95KM i wszystkie jeżdżą i maja się dobrze. Tartarini montaż jak wiertarka podeszła, załączona samoadaptacja regulacja na dystansie 5km i mamy skutek w postaci wypalonych zaworów i itp. Wysłane z mojego RMX3771 przy użyciu Tapatalka
-
W Tipo 1.4tjet do września 2018r montowano fabryczna instalacje L&R na linii produkcyjnej. W 1.4 95KM głównie ASO dokładało instalacje Tartarini. Mam Tipo tjet, instalacja LPG dokładana w salonie przy odbiorze auta przez podwykonawcę firmy BRC. Auto zakupione 2 letnie w 2019r z przebiegiem 16tkm od 1 wlaściciela, obecnie 170tkm przebiegu. Od 70tkm podkręcone do 170KM. W całym zakresie pędzone LPG, żadnych dotrysków PB. Silnik nie ruszany i nie zapowiada się żeby się miał rozlecieć. A jak się rozleci to i tak już zarobił na siebie z racji lpg. Alternator org co jest dla wielu szokiem. Szokiem bo mam jeszcze inne Fiaty w tym jednego grata Punto 2 od 10 lat i też nie ruszałem alternatora. Nie pisze że Fiat jest idealny, bo idealny nie jest. Ale nakręciłem Punto 2 180tkm dotąd, Tipo 150tkm i żaden nie stanął na poboczu. Ot proste i przewidywalne w kosztach samochody. A mam porównanie bo ogarniam w własnym zakresie nie tylko Fiaty Wysłane z mojego RMX3771 przy użyciu Tapatalka
-
W zestawie miałem jeszcze stalowa tuleje podwyższającą o 10cm.
-
Znajomy ostatnio brał w kredycie 40% wkład własny reszta na raty na 3 lata Kia Stonic z podstawowym silnikiem 1.2 MPi, ugrał od ceny katalogowej 8tpln. Tyle ile będzie go kosztował kredyt, tak stwierdził.
-
https://allegro.pl/oferta/podnosnik-hydrauliczny-niskoprofilowy-zaba-2t-yato-yt-1720-14653793275?bi_s=ads&bi_m=listing:desktop:query&bi_c=ZTc3MzdiYmYtNTRjMC00ZDYwLWE0YmYtNTg4MzNmNWI0ZWM2AA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=fb7af89a-4c52-4bd2-8568-1b4c322686eb Mam coś takiego od paru lat, generalnie ok. Ale odkąd kupiłem bałwana na powietrze ten hydrauliczny leży nie ruszany.
-
Ceny krakowskie.
-
M32? Przecież to wynalazek Opla. W rodzinie mam kilka Fiatów, w żadnym alternatora nie zmieniałem. Trupa P2 FL 2003r mam od 10lat od przebiegu 78tkm, obecnie 270tkm i alternator nie ruszany. Zajeżdżam dziada na budowie z przyczepą. W Tipo mam 170tkm i też alternator org. Nie wychwalam Fiata tylko dlatego że nimi jeżdżę, idealny nie jest. Ale jest prosty jak budowa cepa.
-
LUK w Punto 2 padł mi po 50tkm, przetarło się słoneczko. Z racji że było na gwarancji 1,5r zareklamowałem, oczywiście odrzucili sugerując wadę montażu po 50tkm[emoji38] Założyłem Sachsa narazie 30tkm jest ok. Zmieniałem natomiast dwumas po 130tkm, jak porównałem wysprzeglik org i z Sachs-a to stwierdziłem że z powrotem montuje używany org. Wymieniłem sam dwumas, sprzęgło i wysprzeglik został org. Jak na razie 40tkm od wymiany i jest ok. Wysłane z mojego RMX3771 przy użyciu Tapatalka