Jump to content

steyr

użytkownik
  • Content Count

    4791
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

255 Przezacny kompan

1 Follower

About steyr

  • Rank
    starszy kierowca

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Wadowice
  • Zainteresowania
    motoryzacja

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No i prawidłowo. Taki sam patent jak w Renault z tymi tarczami i łożyskami [emoji846] Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka
  2. Po wymianie sprawdziłbym geometrię, czy jest wszystko w normie. I nie zdziwiłbym się jak niebawem łożysko koła LT się odezwie, bo z tego co widzę przezbrajałeś całą belkę w stare klamoty.
  3. Dacia Duster i instalacja za 1kpln. Osobiście unikam instalacji fabrycznych, zwłaszcza jak chcesz auto użytkować przez parę lat. Jest problem z potencjalnym serwisowaniem tych instalacji, a wymontowanie takiej instalacji lpg w niektórych przypadkach nie jest tak łatwe. Osobiście rok temu kupiłem używane Tipo z instalacją dokładaną u dealera, nie brałem pod uwagę Tipo 1.4tjet z fabryczną instalacją lpg a miałem taki wybór bo były w sprzedaży do września 2018r.
  4. Cześć, czy w Stilo 1.9mjtd 120KM była montowana skrzynia M32? Mamy na oku takiego u schyłku produkcji auto z listopada 2007r, skrzynia jest 6 biegowa. Jakby ktoś mógł potwierdzić? Po nr. VIN z Epera nr skrzyni 55210180 ciężko wywnioskować. Nr Vin auta: ZFA19200000671452. Dzięki z góry. pozdrawiam
  5. Tak, wsuwasz sie pod schowek od strony pasażera i telefonem z latarką można wykonać zdjęcie naklejki na radiu. Jak jest w wersji Arabic to będzie taki sam napis.
  6. Standard w tym modelu, rozebrać oczyścić i wysuszyć i nie myć auta
  7. Zamówiłem komplet z Westfalii hak wypinany pionowo plus wiązka 13pin dedykowana. Montaż sam będę ogarniał, montowałem parę haków na wiązce 7pin uniwersalnej i jest trochę roboty z lutowaniem i itp zwłaszcza przy wiązce 13pin. Westfalia wiązka do mojego modelu ma wpięcie polegajace na wpince w instalacje elektryczna tylko przy wstecznym i przy PDC. Reszta podpięcia to kwestia przepięcia wtyczek. Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka
  8. Jak zalewa olejem to coś jest nie tak na połączeniu tłok-cylinder. Kompresja była sprawdzana?
  9. Nacisku pionowego to możesz mieć i 1000kg, pytanie ile podaje producent auta. Z drugiej strony w DR i tak jest DMC przyczepy. W Punto 2 tylko na stałym haku na platformie woziłem 3 rowery bez problemu.
  10. Otrzymałem informację od firmy która handluje hakami i zajmują się montażami z 3miasta, że Steinhoff od jakiegoś czasu wprowadził swój system wypinania kuli w haku pionowym. Podobno mają problemy z tym systemem i generalnie odradzał Steinhoff-a z kulą wypinaną pionowo że oni jako monterzy mają dużo reklamacji. Potwierdził że Auto-Hak, Brink, Westfalia korzystają z tego samego systemu wypinania przy haku z kulą pionową jakiejś sprawdzonej holenderskiej firmy.
  11. Ja mam Fiata z podpisu, elektryczny hak w tym modelu to z serii "Zrób to sam"
  12. Generalnie jak wypinany hak czy też stały to stawiałbym na PL produkty [Steinhof, Hak-pol]. Przy stałym nie ma problemu, co najwyżej szybciej skoroduje. Generalnie tak jak wspominałem, zastanawiam się nad trwałością tego mechanizmu przy wypinanym haku. W sieci można doczytać że i w Westfalii ludzie mieli przypadki występowania luzów przy wypinanym haku. Z drugiej strony może kwestia użytkowania i itp.
  13. Znajomy handluje częściami motoryzacyjnymi, coś ~15tys aukcji na allegro. Nie narzekał na nie, problemów z nimi nie miał. Osobiście nie używałem.
  14. Mam przykręcaną kulę w haku w starym P2, raz ją zdemontowałem jak jechałem na urlop do Bułgarii. Tak to jeździ cały czas zamontowany. Jedyny minus to taki że trzeba odkręcać, ale za to mechanicznie to tam nie ma się co zużyć poza głową kuli. Ale kto smaruje ten jeździ
  15. Cześć, zastanawiam się czy montować hak z kulą przykręcaną czy też z kulą wypina pionowo z automatem? Generalnie mam obawy czy ten automat przy kuli wypinanej nie będzie miał luzów z czasem? Jakie są Wasze opinie? Pomijam kwestie estetyki i kosztów. Po prostu nie chce z czasem żałować że mimo że dołożyłem $ to i tak coś stuka, lub trzeba wymieniać elementy automatu lub całą kulę. Bo już jeździłem z przyczepą która miała zaczep wybity, żadna przyjemność. pozdrawiam
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.