Jump to content

steyr

użytkownik
  • Posts

    5149
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Wadowice
  • Zainteresowania
    motoryzacja

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

steyr's Achievements

mistrz kierownicy

mistrz kierownicy (14/19)

403

Reputation

  1. Tak, napisz na priv jak chcesz to Ci podam nr. tel. bezpośrednio.
  2. Mam tą samą od paru lat, polecam do użytku garażowego. Od pewnego czasu używam poduszki pneumatycznej, żaby używam od tej pory tylko awaryjnie.
  3. To niech znajdzie kumatego gazownika lub podjedzie do Struny do Skawiny. On mi ustawia instalacje lpg w 1.4tjet z E6, znajomy z Tarnowa co robił zmiany w tym samym aucie też na 170km również u Struny stroił instalacje lpg. Jak mu już przestał odpalać to musiał mieć mieć nie zły rozjazd w korektach przez lpg.
  4. Akurat CC700 miała hydraulikę to nie wiem co tam regulowaliście, CC900 tak samo ma hydraulikę. Stare Fire miały hydraulikę, być może Uno i itp tak samo. 1.1 8v, 1.2 8v 1.4 8v od SC, Punto 2 po Grande Punto to są płytki na bank, tak samo 1.9jtd 8v. W GP przed montażem lpg sprawdzałem luz zaworowy sam, parę silników 1.1 8v 1.2 8v przerobiłem.Info poszukaj w sieci, nie będę do każdego silnika szukał artykułu/tematu i itp. Większość użytkowników sądzi ze maja hydraulikę, bo nikt się tym nie przejmuje a póki jeździ to po co szukać problemów. Słyszałem o przypadkach gdzie bez regulacji na lpg robili po 300kkm aż w końcu zawory wypaliło, bo jeździł jeden, drugi z podpartymi zaworami.
  5. Wszystkie silniki Fiata z głowicą 8v mają luz regulowany płytkami, włącznie z jtd.
  6. Jaki to jest sportowy dźwięk? Świst? Jaki silnik? Może zbyt mocno naciągnięty napinacz na rozrządzie.
  7. Nawet najlepszy olej Ci nie pomoże jeśli liczysz że wycisz tym sposobem hydropopychacze na zaworach, bo ich tam nie ma fizycznie. Luz jest regulowany za pomocą płytek zaworowych, podlega okresowej regulacji. Więc zainwestuj w wizytę u kogoś kumatego, niż w płukanki i itp.
  8. Te stalówki to widziałem nie raz na Duster-ach, albo coś bardzo podobnego pewnie montowali do wersji ABC.
  9. Zależy czy w zanadrzu ma coś innego do roboty, lub jakieś sprawy osobiste. Mechanik też człowiek, a może organizuje sobie blokady. Też nie lubię się określać co do godziny, czasami coś wypadnie, coś nie chce się odkręcić i itp. Jak się nie zna specyfiki tej pracy, to ciężko zrozumieć. Swoją drogą co to jakaś wada że pompa pada po 40kkm? Jakby to był Fiat to bym się nie dziwił...
  10. A z podstawowych rzeczy rozrząd cały? Tam jest zwykły pasek gumowy, interwał wymiany chyba ok 240kkm wg ASO. Robiłem rozrząd w takim przy 180kkm i pasek nie był w ciekawym stanie. W sieci są przypadki że rozrząd w tych silnikach nie dojeżdżają interwału.
  11. Bo za bardzo nie ma tam co regulować, poza ciśnieniem na reduktorze. Tipo 1.4tjet z fabryczną instalacją LR ma dużo większy rozjazd korekt dopuszczalnych i itp, gdzie przy wersji bez fabrycznej instalacji lpg już zaczynają się problemy.
  12. Jak nie znajdziesz nic w sieci, pozostaje rozebrać plastiki jeden do środka a drugi polewa auto wodą i szukać skąd cieknie.
  13. miała takiego z 2009r, nie było tam osłony silnika org to pewnie pozostaje jakaś rzeźba z allegro jak są dostępne.
  14. Spójrzcie na jakość części zamiennych, chyba że dla Fiata takie beła produkują. U mnie w Tipo dwumas jeszcze dają radę a już mam przejechane 100kkm, nachwalić się go nie mogę w dodatku harata po 2-3 kubiki drewna na hakujak trzeba.
  15. Dotrysk Pb zawsze można włączyć z czasem, tylko jak Ci zależy na takiej opcji to żeby monter Ci zamontował sterownik obsługujący dotrysk Pb. Większość sterowników lpg ma tą funkcję w standardzie, aczkolwiek warto dopytać montera.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.