Jump to content

steyr

użytkownik
  • Content Count

    4354
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    18h 49m 32s

4 Followers

About steyr

  • Rank
    mistrz kierownicy

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    KWA
  • Zainteresowania
    motoryzacja

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. W starych silnikach 0,9 8v, 1,1 8v, 1,2 8v made by Fiat to jest znana procedura montowania uszczelki dodatkowo na masie uszczelniającej lub poprzez piłowanie stopek w pokrywie. Jak kto woli, z czasem bez tych ww. zabiegów temat pocenia się powtarza.
  2. Każdy ma swoje zdanie. W moim przypadku kręcąc ~35kkm rocznie i szukając auta max 2 letniego nastawiłem się na szukanie auta z silnikiem który toleruje lpg. Jedyny minus przy lpg to mały zasięg, ale rzadko robię od strzała dziennie więcej niż 500km. Akurat wychodzę z założenia że jeśli można taniej jeździć to po co przepłacać, ale też nie jestem "atechniczny" i nie mam też problemów z podniesieniem maski żeby wymienić świece co 30kkm czy olej z filtrami lpg co 15kkm. Zdaję sobie sprawę że są ludzie dla których samochód to tylko środek do przemieszczania, ale takie rzeczy na gwarancji też się wykonuje. Odnośnie łatki która jest przypinana do lpg [bieda] i itp to mi to lata koło 4 liter.
  3. Akurat w zasilaniu dwupaliwowym ja widzę zalety, kończy się lpg podróżuje na PB. To że technologicznie jest problem z zasilaniem lpg zimnego silnika to odrębny temat. Z tankowaniem lpg miałem problem tylko o dziwo w "biednej" Rumunii a podróżowałem do tej pory przez Słowację, Węgry, Chorwację, BiH, Czarnogórę, Albanię, Macedonię i Serbię.
  4. Nie od dziś wiadomo że instalacje lpg fabryczne na komponentach LR nie są zbyt trwałe a co za tym idzie tanie w serwisowaniu. Do tego dochodzi serwisowanie w ASO, a trafić na ASO które zna się na rzeczy zwłaszcza w kwestii instalacji lpg to tak jak trafić w totka. Parę miesięcy wstecz jak szukałem auta to szukałem auta bez lpg, mimo że wychodziły z fabrycznymi instalacjami lpg. Z racji późniejszego serwisowania i itp, autem zamierzam pojeździć z dobrych pare lat i pewnie z 200kkm. Mi nie przeszkadza że instalacja jest dokładana. W starym Punto 2 na najtańszych wtryskiwaczach i reduktorze lpg robiłem bez problemu 100kkm. Oczywiście ktoś jak jeździ wokół komina lpg nie ma sensu, zwłaszcza na bardzo krótkich odcinkach.
  5. Ja się pytam się o spawarę do 1kpln a tutaj gość sprzetem za 200zł spawa profile 3-4mm
  6. Osobiście bym wolał benzynę z turbo szukać.
  7. Też jak będę szukał to na 230V.
  8. Focus 1.6 125KM to chyba ma mechaniczną regulację luzu zaworowego? Zresztą Hyundai chyba też?
  9. Tak pierwszy raz, auto warte "czapkę śliwek" mechanicznie jest porobione tylko progi są do roboty. Jestem samoukiem, mechanikę ogarniam po etacie to i "liznę" trochę blacharki a spawarka się przyda żeby chociaż wydech pospawać. Primasort nie musi być zrobione, uczę się na własnym aucie nie na kliencie.
  10. Można ściągać wersję 1035.
  11. No tak, trzeba wybrać mniejsze zło. Spawy i tak trzeba szlifować to i próg można przelecieć przed malowaniem papierem ściernym.
  12. Z tego co czytałem to lepiej coś pokroju MM półautomat i itp, elektrodą takie cienkie blachy to może palić na wylot. Blacha na progu ma grubość żyletki.
  13. Coś takiego mi wpadło: https://allegro.pl/oferta/spawarka-migomat-flux-mig-145-no-gas-magnum-ideal-7828221674 Pytanie czy spawanie meodą Flux [drut samoosłonow] ma rację bytu? Zawsze to mniejsze urządzenie niż MM z butlą i itp, a mam ograniczoną ilość miejsca.
  14. Używka to używka, nie znam się na spawarkach więc kupno używki wiąże się z ryzykiem.
  15. Cześć, potrzebuje wymienić progi w Matizi-e, czy do 1kpln można kupić spawarkę którą ogarnę ten temat bez problemu? Okoliczni blacharze wołają 1,5kpln za samą wymianę, trochę wolnego czasu się znajdzie żeby ogarnąć temat w własnym zakresie. pozdrawiam
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.