Jump to content

steyr

użytkownik
  • Content Count

    4496
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    21h 40m 5s

4 Followers

About steyr

  • Rank
    mistrz kierownicy

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    KWA
  • Zainteresowania
    motoryzacja

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ustaw ją wtyczką w pionie, tzn. żeby wtyczka była montowana "od góry w pionie". Tam gdzie jest montowany trójnik do czujnika jest elektronika, w takim ustawieniu jest narażony na zabrudzenia frakcji olejowyych w lpg. pozdrawiam
  2. W tej cenie to poszukałbym używek alu, tym bardziej jak to jest rozmiar 5x98 r16 to z Alfy? Jeśli tak to masz tego do wyboru z kilka wzorów w tym rozmiarze.
  3. Jesteś pewny tego co piszesz? Jak można być z Fiata zadowolonym, duży bagażnik to możesz w zapasie wozić z 10 alternatorów. A tak na serio jak pod lpg to szukałbym nowsze Doblo z 1.4tjet 120KM.
  4. Ktoś wykonuje takie instalacje i nie wpadł dotąd że taki zespół pompowy wytwarza drgania wskutek pracy elementów ruchomych w silnik i w pompie? Pod zespół pompowy pd tzw. stopę zamontować wibroizolatory a na ssaniu i tłoczeniu kompensatory gumowe lub przewody elastyczne w zależności od parametrów pracy układu.
  5. Niemieckie stowarzyszenie GTU pisze pozytywnie o Fiacie który jest podobno włoski. Dla mnie też to jest podejrzane. Mniejsza o to. Pół roku temu byłem na etapie kupowania samochodu, jak zacząłem czytać opinie na temat poszczególnych modeli to stwierdziłem że lepiej będzie zrobić doktorat z filozofii albo kupić to co się podoba i mieć w 4 literach opinie. Ale kupowałem używkę więc wybrałem mniejsze zło i sugerowałem się opiniami poniekąd. Miałem bdb wspomnienia po poprzednim Fiacie i tyle w temacie. Akcje naprawcze zdarzają się nie tylko w Fiacie. Ale są tacy co tylko słyszą o Fiacie i niech tak będzie. Prostować nikogo nie zamierzam ani uświadamiać. pozdrawiam
  6. Zadzwoń do ASO Fiata, jak kupowałem pół roku temu Tipo to zadzwoniłem i podali mi przez telefon informacje które mieli w systemie.
  7. To masz farta powiem Ci, w poprzednim Fiacie mam 251kkm i też mam org alternator. Trzeba zacząć gra w totka skoro człowiek ma takie "szczęście" do tych Fiatów.
  8. piotr1982 przywołuje inną treść. Mniejsza o to, każdy ma swoje zdanie i rozum i tyle w temacie. Kłócić się nie zamierzam, przywoływać/wklejać co się psuje wg mądrości internetowych w innych markach i itp.
  9. Gdzie jest ten dopisek w tym artykule? Chyba że Ci chodzi o komentarz pod artykułem, zresztą nie ma żadnych komentarzy. Pewnie zawistny moderator usunął
  10. U mnie podobnie, 42kkm i org alternator chyba czas dać na mszę
  11. Nie mówię że nie, aczkolwiek druciarzy wśród monterów lpg jest wielu. Być może głowica jest z gó...litu zrobiona lub zawory, do tego nie poprawny montaż instalacji lpg i są takie kwiatki. To jest jak z Fordami i lpg, ogólnie się mówi że lipa że zawory wypala i itp a jak się poczyta to ludzie gazują i jeżdżą bez problemu robiąc po 200kkm na lpg bez problemu. Na FB na jakiejś grupie był user co pisał że w Tipo 1.4 95KM z lpg ASO Tartarini ma obecnie ~180kkm i silnik nie ruszany.
  12. Nie były to wady które skreślały samochód od razu zużytkowania. Znajomy obszedł to w inny sposób, pojechał do ASO i zażądał pisma że auto nie ma wad ukrytych i że po prostu jak to się mówi TTTM albo niech naprawiają bo on i tak im to zgłaszał zaraz po odbiorze auta z salonu. Wtedy go zbyli że TTTM. I dostał takie pismo od ASO
  13. Tutaj nie wiadomo co było przyczyną do końca. Ostatnio gdzieś czytałem na FKP że jeśli chodzi o lpg 1 1.4 95KM i padające głowice to temat ucichł,tzn. już się nie pojawiają takie awarie. Podejrzewam że instalacje Tartarini które były montowane w ASO przez podwykonawców, daleko miały do prawidłowej regulacji i montażu [czytaj autokalibracja i następny]. Pojawiły się problemy, reklamacje i itp. to zaczęli się przykładać przy montażach i poprawkach. Nie mówię że Fiat coś w głowicach nie namieszał.
  14. Dokładnie, tutaj był ten sam problem. Źla napisałem w poprzednim poście, żeby auto sprzedać musiał zejść z ceny 15kpln z ceny katalogowej za która zapłacił za auto w chwili zakupu z salonu. Jeszcze i tak miał problemy, bo auto miało tak zwane przypadki "TTTM" a potencjalni kupujący wykrywali te szczegóły i od razu mówili że auto ma wadę.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.