Jump to content

steyr

użytkownik
  • Content Count

    4719
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    1d 22h 51m 46s

Community Reputation

222 Przezacny kompan

4 Followers

About steyr

  • Rank
    mistrz kierownicy

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Wadowice
  • Zainteresowania
    motoryzacja

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Podstawa to diagnostyka żeby wykluczyć co jest tylko możliwe., w ciemno to można grać w lotto.
  2. Pierwsza sonda jest regulacyjna, druga jest diagnostyczna która sprawdza poprawność działania katalizatora. Nie spotkałem się żeby przy awarii 2 sondy coś się działo z silnikiem niepokojącego poza Checkiem, chyba że wkład w katalizatorze się rozsypał. W ten sposób możesz wymieniać po kolei, sprawdzając błędy w ECM silnika po konkretnym kodzie błędu dochodzisz która to jest sonda. Emulator sondy lambda za katem u jednych działa, u drugich nie działa. Trzeba spróbować o ile w tym jest problem. pozdrawiam
  3. U mnie chińczyk z ali dedykowany do 70mai pro działa bez problemu, tzn. nie zauważyłem żeby coś się działo przy radiu cyfrowym w Tipo.
  4. Zamień cewki miejscami np na 3 i 4 cylindrze i sprawdź czy błąd przejdzie na 3 cylinder. Jeśli nie, to nie cewka. W Z16XER masz mechaniczną regulację luzu zaworowego, sprawdzałeś luz kiedyś zwłaszcza że masz lpg? Problem występuje na obu paliwach?
  5. 2.0 280KM i sterownik pokazuje max. spalanie 15l/100km, w 1.4tjet przy nagłym przyspieszaniu na 1 czy 2 biegu potrafi chwilowe na sekundę pokazać max czyli 50l/100km
  6. steyr

    Tipo a MES4.6

    Mam Mes-a 4.6, ostatnio osiowanie proxy robiłem z tydzień temu poszło bez problemu. Przy osiowaniu MES łączy się z każdym sterownikiem. Ja tam nie robiłem żadnej aktualizacji, a ta aktualizacja to nie związana czasem z występowaniem błędu układu hamulcowego? Edyta, dziś połączyłem się MES-em z sterownikiem układu ABS ale jest problem z odczytem błędów w tym sterowniku za pomocą Mes-a. Do diagnozowania tego sterownik polecam AlfaOBD w darmowej wersji można ogarnąć odczyt błędów.
  7. Po prostu zakręć wielozawór przy butli i poczekaj aż silnik samoczynnie powróci na zasilanie PB.
  8. Przy problemach z immo, ważny jest stan akumulatora.
  9. Bardzo możliwe że reduktor albo wtryski lpg puszczają, i silnik odpala na 2 paliwach. Albo rozjechana mapa PB, ale pisałeś że korekty w normie. Auto jakieś bardzo świeże nie jest, te starsze były bardziej odporne na nieprawidłową regulacją instalacji lpg.
  10. Dla DI są opracowywane specjalne sterowniki jeśli chodzi o software pod konkretny kod silnika, to nie jest tak że do DI montujesz pospolitego Stag-a Qnext którego możesz zaadoptować do każdego silnika MPI.
  11. Bo widocznie im zależy na rozwoju w stronę DI instalacji 4 generacji, widocznie jest na to klientela mimo dotrysku PB. Póki co średnia wieku samochodów jest jaka jest w PL, ale czas leci do przodu i w końcu tylko będzie maleć ilość aut z silnikami MPI.
  12. Wolę GM przez AA niż org. Tomtom-a.
  13. Najlepiej do skrzynki bezpieczników za pomocą bypass-u bezpiecznika: https://allegro.pl/oferta/dodatkowy-bezpiecznik-gniazdo-bypass-bajpas-mini-5067596890 Tylko odpowiedni model pod odpowiedni typ bezpiecznika dobierz.
  14. Dokładnie, przyjrzeć się jej skoro jej nie słychać przy pierwszym odpalaniu jak autor podaje. I tak jak pisałem, na pewno jest filtr w zbiorniku i to nie zwykłe sitko tylko cały filtr wymienny. Wymieniałem go z 2-3 lata temu w tym I20 bo auto nieraz od razu gasło po odpaleniu, stąd się zdziwiłem jak wyciągnąłem pompę z baku że ma to filtr paliwa. W Punto2 przy lpg nigdy nie miałem problemów z zasilaniem PB, tam żadnych filtrów paliwa nie ma.
  15. ECM silnika standardowo poprzez OBDII ELM327. Z diagnozą reszty podzespołów jest problem, tanimi interfejsami i itp nie do ogarnięcia. Dlatego nie lubię Hyundai-a, lubię być nie zależny od mechaników/elektroników jak np. w przypadku Fiata
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.