-
Liczba zawartości
5 424 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
steyr's Achievements
mistrz kierownicy (14/20)
536
Reputacja
-
Fabryczna była montowana w tjet Landi Renzo, w 1.4 95KM montowali podwykonawcy dla ASO głównie Tartarini. Była to instalacja dokładana poza fabryka. Wysłane z mojego RMX3771 przy użyciu Tapatalka
-
Org instalacja fabryczna na taśmie była montowania tylko i wyłącznie w 1.4tjet. A to że większość w wolnossącym 1.4 Tartarini uznaje za instalacje fabryczna inna sprawa. Tartarini montował dla ASO podwykonawca z Katowic AGS. Znajomy monter instalacji LPG zamontował instalacje do paru Tipo 1.4 95KM i wszystkie jeżdżą i maja się dobrze. Tartarini montaż jak wiertarka podeszła, załączona samoadaptacja regulacja na dystansie 5km i mamy skutek w postaci wypalonych zaworów i itp. Wysłane z mojego RMX3771 przy użyciu Tapatalka
-
steyr obserwuje zawartość Auto do 20 pb+lpg , Nowe auta zaczynają tanieć i to dość grubo.... , SPRZĘGŁO KAMOKA? i 1 inny
-
W Tipo 1.4tjet do września 2018r montowano fabryczna instalacje L&R na linii produkcyjnej. W 1.4 95KM głównie ASO dokładało instalacje Tartarini. Mam Tipo tjet, instalacja LPG dokładana w salonie przy odbiorze auta przez podwykonawcę firmy BRC. Auto zakupione 2 letnie w 2019r z przebiegiem 16tkm od 1 wlaściciela, obecnie 170tkm przebiegu. Od 70tkm podkręcone do 170KM. W całym zakresie pędzone LPG, żadnych dotrysków PB. Silnik nie ruszany i nie zapowiada się żeby się miał rozlecieć. A jak się rozleci to i tak już zarobił na siebie z racji lpg. Alternator org co jest dla wielu szokiem. Szokiem bo mam jeszcze inne Fiaty w tym jednego grata Punto 2 od 10 lat i też nie ruszałem alternatora. Nie pisze że Fiat jest idealny, bo idealny nie jest. Ale nakręciłem Punto 2 180tkm dotąd, Tipo 150tkm i żaden nie stanął na poboczu. Ot proste i przewidywalne w kosztach samochody. A mam porównanie bo ogarniam w własnym zakresie nie tylko Fiaty Wysłane z mojego RMX3771 przy użyciu Tapatalka
-
W zestawie miałem jeszcze stalowa tuleje podwyższającą o 10cm.
-
Znajomy ostatnio brał w kredycie 40% wkład własny reszta na raty na 3 lata Kia Stonic z podstawowym silnikiem 1.2 MPi, ugrał od ceny katalogowej 8tpln. Tyle ile będzie go kosztował kredyt, tak stwierdził.
-
https://allegro.pl/oferta/podnosnik-hydrauliczny-niskoprofilowy-zaba-2t-yato-yt-1720-14653793275?bi_s=ads&bi_m=listing:desktop:query&bi_c=ZTc3MzdiYmYtNTRjMC00ZDYwLWE0YmYtNTg4MzNmNWI0ZWM2AA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=fb7af89a-4c52-4bd2-8568-1b4c322686eb Mam coś takiego od paru lat, generalnie ok. Ale odkąd kupiłem bałwana na powietrze ten hydrauliczny leży nie ruszany.
-
Ceny krakowskie.
-
M32? Przecież to wynalazek Opla. W rodzinie mam kilka Fiatów, w żadnym alternatora nie zmieniałem. Trupa P2 FL 2003r mam od 10lat od przebiegu 78tkm, obecnie 270tkm i alternator nie ruszany. Zajeżdżam dziada na budowie z przyczepą. W Tipo mam 170tkm i też alternator org. Nie wychwalam Fiata tylko dlatego że nimi jeżdżę, idealny nie jest. Ale jest prosty jak budowa cepa.
-
LUK w Punto 2 padł mi po 50tkm, przetarło się słoneczko. Z racji że było na gwarancji 1,5r zareklamowałem, oczywiście odrzucili sugerując wadę montażu po 50tkm[emoji38] Założyłem Sachsa narazie 30tkm jest ok. Zmieniałem natomiast dwumas po 130tkm, jak porównałem wysprzeglik org i z Sachs-a to stwierdziłem że z powrotem montuje używany org. Wymieniłem sam dwumas, sprzęgło i wysprzeglik został org. Jak na razie 40tkm od wymiany i jest ok. Wysłane z mojego RMX3771 przy użyciu Tapatalka
-
U siebie w Tipo od roku mam Jenoxa EFB i jest ok, zobaczymy jak długo. Z moich doświadczeń z kilku aut to jeśli chodzi o Aku to polecilbym Bannera lub Yuasa. Z tanich i dobrych to Maxgear, znajomy dużo tego sprzedaje i nie ma reklamacji w porównaniu do Centra, Bosch, Varta czy nawet Continental. Wysłane z mojego RMX3771 przy użyciu Tapatalka
-
Dlatego w Tipo z SS i z tym inteligentnym ładowaniem wyłączyłem ten bajer. Ładowanie nie spada poniżej 14VDC, przy hamowaniu silnikiem wzrasta do 15VDC. Wcześniej potrafił utrzymywać ładowanie na poziomie 12,5-13VDC i po roku jazdy SS już nie gasił auta. Stopień naładowania aku był poniżej progu aktywności SS czyli 75%. Wysłane z mojego RMX3771 przy użyciu Tapatalka
-
9-10 LPG/100km to mi przepala średnio Tipo kombi tjet z LPG 170KM. Wysłane z mojego RMX3771 przy użyciu Tapatalka
-
Megane 1.6 ok do gazu, ale jak to wolnossący trochę muł i w dodatku niezbyt oszczędny. Wysłane z mojego RMX3771 przy użyciu Tapatalka
-
Ja tankuje przy okazji tankowania LPG. Bez różnicy, i tak muszę zjechać i zatankować LPG. Wysłane z mojego RMX3771 przy użyciu Tapatalka
-
Nie zamierzam przechodzić na pb98 E5. Nie tankuje pełnego zbiornika Pb i nie jeżdżę z tym balastem cały rok. Jako typowy biedak jeżdżący na LPG zalewam raz na jakiś czas Pb za 50pln, także raczej nie zdąży utracić swoich właściwości. Rozmawiałem z tunerem od programów w autach i itp. Jak stroilem swoją padaczke na LPG zapytałem czy stroimy na pb95 czy pb98. Stwierdził że pb95, z racji tego że często to co kupujemy jako 98 ma parametry zbliżone do 95. Wysłane z mojego RMX3771 przy użyciu Tapatalka