Jump to content

steyr

użytkownik
  • Content Count

    5033
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

337 Przezacny kompan

1 Follower

About steyr

  • Rank
    mistrz kierownicy

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Lokalizacja
    Wadowice
  • Zainteresowania
    motoryzacja

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wlewać stary "świeży" olej nie cudować, jak zlejesz do czystego pojemnika to wlewasz z powrotem.
  2. Jak ma sondę WBO, możliwości diagnostyczne przez OBDII to i AFR nie trzeba mierzyć bezpośrednio. Nawet w nie których autach są czujniki EGT, wiec bym się nie zdziwił jak te fury za miliony są lepiej oczujnikowane niż możliwości tunera i parametry są dostępne przez gniazdo diagnostyczne.
  3. Z kolei 4 lata temu znajoma kupowała GP 1.2 65KM i byłem zaskoczony dołem tego silnika, ale wtedy jeździłem 1.2 16v Fire 80KM. Teraz ten 1.4 77KM to trochę muł, jak przesiadam się z Tipo 1.4tjet. Ale pod górę św. Anny 140km/h utrzymał bez problemu na sam szczyt, startując przed wzniesieniem z tej samej prędkości. Zaskoczony byłem, jak się kręci to jakoś to jedzie.
  4. Oczywiście, wraz z EGT po zmianie softu. To że większość tunerów tak działa to już inna bajka, silnik silnikowi nie jest równy. Same przyrosty mocy, wykresy i itp wystarczy porównać. Ostatnio ktoś się chwalił Tipo 1.4tjet po sofcie u tego Pana, moment osiągnął taki gdzie żaden tuner nie osiągnął na seryjnych gratach. A przebieg momentu bardzo dobrze odzwierciedlał możliwości tego tunera, góry doliny, piki momentu i itp. Wystarczy posluchać jego gadki co zmienia i jak, to średnio ogarnięty zrozumie z kim ma do czynienia.
  5. 1.4 77KM, chciałem 1.2 69KM jeszcze prostszy a że taki się trafił no cóż. Z czasem lpg się ogarnie w garażu.
  6. Wyniki tego Pana brałbym za mocno optymistyczne, może z 2 odcinki obejrzałem. Miałem wrażenie że chłop coś tam wie na zasadzie "dzwonią w kościele, ale w nie wiadomo w którym".
  7. Możesz tak zrobić jak dostęp jest bezproblemowy.
  8. Generalnie szukałem jak najmłodszego i jak najmniej wyjeżdżonego, Punto było pierwszym typem a że taki się trafił. Na Punto 2 nie narzekałem, na Tipo nie narzekam wiec może i tutaj nie będzie tragedii tym bardziej że to w koło komina będzie kręciło nie duże przebiegi.
  9. Osłonę pod silnik założył pierwszy właściciel
  10. Dobra stanęło na moim jest Punto z 2015r od 1 właściciela z przebiegiem 34kkm Alternatory już 2 zamówiłem.
  11. Widziałem zdjęcia u @maro_t , taki stan progów to by laika zainteresował tylko musiałby się jeszcze schylić.
  12. W 2017r oglądałem od spodu GP z 2008r, nie znalazłem żadnych śladów korozji aż byłem w szoku bo wtedy jeździłem Punto 2 z 2003r i które zakupiłem w 2014r i już wtedy na podwoziu były kwiatki. Zresztą czepiacie się Fiata dla biedaków, wystarczy spojrzeć na paroletnie japończyki od spodu. Niemiecka technologia po 2010r też ma swoje kwiatki, wystarczy poszukać w sieci.
  13. Mam Bravo w rodzinie z 2009r, sprawdzałem rok temu przy zakupie na progach zero korozji. Może dlatego że to biały kolor, a @maro_t miał czerwony
  14. Nie ten klimat, nie lubi się wyróżniać z tłumu. Poza tym nie ten budżet.
  15. Nie wiem co trzymają VW, bo nie o nie tu. chodzi. Stary samochod, duzy przebieg, dla mnie bez znaczenia marka. Zaraz wszystko się rozleci, szczególnie, ze fiaty gniją. Mam takie padło z 2003r spod szyldu Fiata, jeszcze daleko mu do tego żeby do huty jechać na tle innych modeli z innych marek
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.