Skocz do zawartości

sid89

użytkownik
  • Liczba zawartości

    615
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O sid89

  • Urodziny 22.10.1989

Profile Information

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Toruń
  • Samochód
    Thesis 2.0T / Croma I 2.0 8V / CC 1.2 75 / Ypsilon 843 1.4 8v

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

sid89's Achievements

wyciszony kierowca

wyciszony kierowca (10/20)

7

Reputacja

  1. sid89

    Poszukiwania Stilo

    Taki sam 1.6 zagazowany miałem Lybrze, całkiem spoko sobie radził jak na taką dosyć dużą budę. Wyzionął ducha dopiero przy 300k, a właściwie stracił kompresję na jednym cylindrze. Przed awarią, przejechałem na lpg 70tys km i mogę śmiało powiedzieć, że bezobsługowo. Spalanie od 7 w trasie do 12 w mieście. Co ciekawe - sterownik miałem w tym samym miejscu po boku jak w Stilo - i do końca było ok.
  2. Dzięki Powoli sobie będę to ogarniał, bo strasznie zapuszczone :-)
  3. Cześć, żyje tu ktoś jeszcze? Bo widzę, że ten kącik to umarł parę dobrych lat temu 10 dni temu nabyłem dobry wóz, do ogarnięcia mam trochę detali Silnik 2.0 116km, wersja dosyć biedna. Poniżej foto, można hejtować. Może komuś zostały jakieś graty, zalegają na dnie piwnicy czy garażu i chciałby za jakiś grosz się pozbyć.
  4. Będzie ciężko. Najlepiej opuścić wszystko na dół. Ja wymieniałem skrzynię i się umordowałem cały dzień... Szybciej mi poszła później zmiana z 900 na 1.1 Wysłane z mojego ALCATEL ONE TOUCH 7041D przy użyciu Tapatalka
  5. Przymierzam się do regeneracji, lub nawet wymiany alternatora - łożyska świszczą, regulator daje 15v. Z jakimi alternatorami u siebie jeździcie, jakie podchodzą bez problemu do 1.2 16v, jakie najmniej są podatne na awarie?
  6. I jak tam się sprawa rozwinęła? Coś się polepszyło/pogorszyło? Bo rozumiem, że lampka ciśnienia oleju się nie pali na wolnych obrotach? Fajnie by było zmierzyć gdzieś ciśnienie oleju
  7. Albo zaufać po prostu młodemu i tyle - dopisać się jako współwłaściciel. Zresztą C3 to nie jest sportowe auto, żeby szalał, tylko zwykły miastoprzemieszczacz. Mi ojciec zaufał, i dziś sam mam już 60% :D
  8. Artus, u mnie od września jest 500m od domu. W sumie to jak jeżdżę po mieście albo jak wyjeżdżam w trasę, to zawsze tam tankuję. Polonez jeździł mi nawet lepiej niż na benzynie, a Alfa również nie gardzi LPG od nich. Ogólnie cena do jakości jak najbardziej na plus, no i gaz dobrej jakości. Dzisiaj 1,59 Artus Toruń, Poznańska
  9. Niestety, mam TS ale jeszcze się nic nie spier ło Alfa GT - stworzona dla pryszczatych skur.....
  10. Odgrzeję troszeńkę temacik Od dwóch miesięcy jestem posiadaczem 156 SW przedliftowej. Rocznik 2000, 2.0 TS, pakiecik sportpack (aktualnie połamane listwy zdemontowane ). Zasilana podtlenkiem LPG, przebieg ponad 220000 km
  11. Artus, Toruń, wylot na Poznań, 1,69zł
  12. Jezeli kolega jeszcze sobie nie poradzil, to opisze to krok po kroku, jako uzupelnienie Steffana i Bolekate Tak po kolei: 1. Odlaczasz wtyczki, odkrecasz weze 2. Odkrecasz plywak - ten jakby mniejszy okrag w tym duzym plastikowym, najlepiej szeroki srubokret, mlotek I lekko bic w te dwa plastikowe wypusty, odwrotnie do kierunku wskazowek zegara. Powinno sie wykrecic jak sloik 3. Jak juz wyciagniesz ta "tubke", to odkrecasz wszystkie nakretki - klucz 7 - z wyczuciem, bo latwo ukrecic, tak jak pisali koledzy wd40 moze pomoc 4. Po odkreceniu zdejmujesz ta blaszana oslone co byla pod nakretkami. I nastepnie juz pod katem wyciagasz caly plastikowy koszyk. Tam jest juz pompa - odczepiasz dolny koszyczek, myjesz wszystkie syfy, odkrecasz wezyk i wtyczki, I zakladajac nowa pompe skladasz wszystko w odwrotnej kolejnosci. Przepraszam za brak polskich znakow, ale moj tablet jest jakis niedorobiony :D Sent from my Full AOSP on Rk29sdk using Tapatalk
  13. Dzisiaj odkryłem, że moje koła nie są bezdętkowe - mają dętki. Ile mogę walić barów w dętke? Tyle ile w bezdętkową? Felga 13, opona 145/80 jeżeli ma to jakieś znaczenie
  14. a mi takie wałki robił, jak był trzepnięty czujnik przy chłodnicy - włączał się przy około 100 stopniach, a po paru dniach 105, 110, aż w końcu wymieniłem i więcej niż 90 nie osiąga. Ale jest taka opcja, że czujnik ten co daje sygnał do zegarów coś ma nie tak - bo mi się nie włączał w ogóle. W moim poprzednim cc, jak wymieniłem ten w głowicy, to jak ręką odjął. Może to mój cc miał coś nie tak w mózgu, bo na chłopski rozum ten czujnik zapodaje tylko sygnał na wskaźnik. Podsumowując moją jakże wyczerpującą wypowiedź - obstawiam czujnik w chłodnicy - jak chcesz to podjedź do Torunia, to Ci dam, bo mam 3 :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.