Skocz do zawartości

PitersonLDZ

użytkownik
  • Liczba zawartości

    128
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    Łódź
  • Zainteresowania
    telefony

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

PitersonLDZ's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

4

Reputacja

  1. PitersonLDZ

    Problem z centralnym

    A mówiłem... Od razu tak myślałem, i Stefan na bank ma ten sam problem, tyle że w innym miejscu niż sprawdzaliśmy kiedyś u Niego.
  2. PitersonLDZ

    Problem z centralnym

    Sprawdzaliście przewody, które idą pod klapą bagażnika? w e91 przerywają się bardzo często, i wcześniej był przerwany od radia, teraz pewnie się przerwał od centralnego. Sprawdzałeś miernikiem wtyczkę, która wchodzi do diversity ? jak mialem przerwany kabel od radia to nie bylo na tym konkretnym kolorze kabla "prądu", a na reszcie był
  3. W takim razie bardzo Cię przepraszam, że się wypowiedziałem Co do kwestii sprawowania się silników benzynowych była już odpowiedź, ale nikt nie podjął tematu problemu schowania butli w kole zapasowym ( a z doświadczenia wiem, że bardzoo mało osób o tym wie, i potem kupują e90 i wielkie oczy, bo nie można schować butli w miejscu koła, a umówmy się, że w tych czasach jest to standard i z 99% osób preferuje butle w kole) Nie wstyd tankować i jeździć na lpg ( nie jestem hejterem gazu pt.: "gaz jest do kuchenek" i sam jeżdżę aktualnie skoda z fabryczna lpg.) , natomiast uważam, że wstyd jest pakować w auto rocznika +2005 r butle w bagażniku rodem z poldka z lat 90
  4. E90/e91 świetne auta (koniecznie wersja z i drivem! bez nie ma co brać, jak kolega napisał wyżej - wnętrze jak w astrze), ale w opcji benzyna- lpg bardzo słaba sprawa, przede wszystkim dlatego, że nie ma jak schować butli z gazem np. w kole, i może być tylko w opcji butli na wierzchu - rodem z poldka ..., a co za tym idzie bagażnika to nic nie zostaje, pomijając już kwestie wygladu - wstyd otwierać bagażnik. Pozdro
  5. Temat przełączania rozwiazany ale no aż grzech nie opisać jak ASO Skoda Zimny sie nie popisał..., a wiec po kolei: 1. Dzwoniłem do Nagazu Stefanowskiego w Łodzi i powiedzieli mi, że są w stanie się podpiać i zmienić obroty bo ok 3 tyś to stanowczo za dużo i powiedzieli że koszt to ok 100 zł 2. Zadzwoniłem jeszcze do Skody bo mam tam zniżki, pozatym pomyślalem że skoro tyle lat co roku byly robione tam przeglądy to może tam coś mi ktoś przestawił i pojade podłączą zmienią i temat bedzie rozwiązany. Dzwoniłem do nich a oni sobie zrobili infolinie, gdzie odbierają kobiety które nie są stanie powiedzieć nic konkretnego,odpowiedzieć na żadne pytanie znają tylko ogolny cennik czytany na bieżąco z kompa i siema wiec poprosiłem o kontakt do doradcy i otóż Pan doradca, powiedział mi że nie ma opcji zmiany obrotów, że oryginalne ustawiają u wszystkich 2700 i Landi nie pozwoli tego obniżyć tak samo jak i temperatury - 40 stopni to minimum( i tak faktycznie jest) oraz 2700 stałe nie do obniżenia 3. Zadzwoniłem ponownie do Nagazu i spytałem czy, aby napewno dadzą rade to zmienić bo w Skoda Aso poinofrmowali mnie ze nie da rady, wiec nie wiem czy nie szkoda mojego i ich czasu zebym tam zajeżdzał, powiedzieli, że zapraszają mnie i na bank da rade to zmienić Pojechałem pare minut i diagnosta zmienił na 1600, powiedział że zawsze tyle ustawiają w instalacjach Landi i jest to poprawna wartość, Koszt operacji ? 30 zł Auto wkońcu przełącza się szybko, bez zbędnego gazowania a co za tym też szło szarpania przy przełączaniu no bo jak się przełączało przy ok 3 tys obrotów to robiło to swoje dla poduszki silnika, która zreszta po 80 tyś juz jest wywalona i nikt nia przegladach okresowych w Aso nawet tego nie zobaczył, nie poinformował. To tyle, relacja zdana. Dzieki za pomoc Pozdrawiam
  6. Dzieki za podpowiedzi Pojade do "nagazu" w Łodzi i sie okaże co i jak, z ta temperatura to faktycznie moze przelacza przy 40, ale z obrotami napewno coś jest powalone a dziwne, bo nikt poza Aso nigdy w ustawieniach nie grzebal, i podobno od zawsze sie przy 3 tys dopiero przelaczalo Pozdro
  7. Witajcie Od miesiąca jestem użytkownikiem skody octavi 2008r z instalacja lpg Landi Renzo "Fabryczną". Auto przejąłem od ojca, przez wiele lat jezdziłęm dieslami wiec nie jestem znawcą lpg, natomiast nutruje mnie fakt, że na gaz przełącza mi dopiero jak wstanie wskazówka temperatury czyli jest to ponad 50 stopni - około 60, do tego muszę "Butnać" ponad 2800 obrotów żeby się przełączylo na gaz co jest strasznie uciązliwe, ponieważ czasem się zamyśli czlowiek i jedzie na ok. 2200 i mimo że auto ma 90 stopni nie przełączy sie na gaz. Czy ktoś z Was miał styczność z taka instalacja w tym samochodzie? Jak to u Was wyglada/wygladalo? Zadzwoniłem do Nagazu w Łodzi i powiedzieli ze diagnostyka 100 zł plus koszt zmian parametrów. co na ten temat sadzicie? Pozdrawiam Piotrek
  8. > witaj w klubie, jak się szuka okazji to wiadomo że coś z samochodem musi być " nie tak " > ja swojego e46 szukałem kilka miesięcy i kupiłem w DE bezwypadek z pełną historią... > i co? Da się? "raczej nie" nie oznacza ze na 1000% takich nie ma ale to są wyjątki. Ciesze się, że znalazłeś taką sztukę
  9. Odpowiadając autorowi tematu na pytania - merytorycznie, a nie dogadując to co ktoś tam wie - bo coś usłyszał, wyczytał, a sam nie miał doświadczenia, pozwolicie ze się wypowiem nt tego silnika i modelu. E46 po lifcie 2.0d 150 km jest na pewno dużo lepszym silnikiem niż 2.0 136 przed fl w którym faktycznie pękały wały korbowe i głowice, a silnik jet na CR. Nie występowały w nim filtry DPF. Głównym problemem tego silnika są klapki w kolektorze ssącym - lubia się urwac i wpasc do silnika, ale na to jest sposob, bardzo latwy do wykonania i wymagajacy wkladu ok 100 zl silnik jest bardzo dynamiczny i ekonomiczny, szczególnie w trasie. wtryski wytrzymałe raczej, turbo rowniez. Mialem 320d e46 i nie mialem na co narzekac, koledzy rowniez maja i wszystko smiga jak trzeba. Oczywiście przy zakupie musisz dokladnie obejrzec auto a najlepiej wziac kogos z miernikiem lakieru i kablem do diagnostyki. Niestety blacharsko wiekszosc e46 jest po dzwonie i bezwypadku raczej nie znajdziesz, wiec warto patrzec na to jak bylo to zrobione i na stan mechaniczny. Jakbys mial jakies konkretne pytania smialo uderzaj na priv, znam to auto na wylot takze chetnie Ci pomoge. Pozdrawiam
  10. Cześć Sprawa wyglada nastepująco: pacjent - skoda octavia tour z 2008 roku 1.6 102 km, jestem 1 wlascicielem, i teraz pytanie do ekspertów kiedy trzeba wymienic rozrzad? slyszalem cos ze po 5 latach, inni ze przy 80 tys inni ze przy 100 tys a co wy na ten temat sadzicie? Pozdro
  11. PitersonLDZ

    Kupujemy E46 diesel

    > Bzdury piszesz kolego > Zobacz na moje statystyki na motostat > Link w dziale sprzedaży > Jeśli chciałbyś nabyć bezwypadkowe to mam takie, może masz przykre doświadczenie jak szukałeś auta > w okazyjnie cenie > Za dobre auto trzeba zapłacić ten Kto ma pewny egzemplarz > Nie jest frajerem a typowy człowiek naoglada się zdjęć na otomoto > I puka się w głowę że takie to on może kupić za 20kzl i co w zime tez Ci pali 7,55 tak jak obecnie? mhm dobra nie będe sie o to spierał, takich tematów na forach bylo juz mnostwo. a co do bezwypadkowego to ok wiadomo zdarzają sie wyjatki, nic tylko pozazdrościc uwazam ze jest troche bezwypadkowych "laluni" ale w rzeczywistosci poprostu nie mialy wiekszej przygody i nie byly skladane z 3 i z przystanku Pks, ale blotnik malowany, wymiana lamp itp byla:) wiec zalezy kto jak na to patrzy, No nic nie będe sie wiecej w tej sprawie wypowiadal zycze spalania na poziomie 7 l w miescie w zime przy -20 Pozdrawiam
  12. PitersonLDZ

    Kupujemy E46 diesel

    Jeżeli chodzi o usterki bmw e46 kombi to; pekajace sprezyny tyl, tuleje na wahaczu przod, laczniki staba oraz notoryczna usterka ktora predzej czy pozniej nastapi to maglownica - to juz nie jest tania zabawa. Spalanie e46 kombi 2.0d w miescie nie ma opcji mniej niz 7,5 l i to mowie o lecie, w zime spali ci nawet 9 l i niech mi nikt nie mowi ze jest inaczej, bo znam wielu co lubią sie oszukiwac w tym temacie:) Klapki w kolektorze to nie problem, kupujesz zaslepki wymieniasz sam, np przy wymiane swiec zarowych i po problemie, Kolejne usterki ktore wystepuja to padaja sterownik swiec w po FL - 200 zl Podobno czunik oleju... Ja bym na Twoim miejscu nie pchal sie w przed fl! w nich rowniez lubia psuc sie el szyby i ogolnie wykonanie jest slabsze + urywajacy sie most z podlogi z tylu jak brak to tylko po fl, klopotow z silnikiem nie ma jezeli ktos dba:) a turbo czy dwumas moze pasc w kazdy Dieslu wiec o czym mowa:) Szukalbym bogatszej wersji, bo zwyklych jest od chooya i potem tego nie sprzedasz:) kwestia koloru i alusow bym nie bral pod uwage, lepiej skupic sie na przeszlosci, i nie ma co sie oszukiwac bezwypadku tez nie znajdziesz:) chyba ze bezwypadek - nikt nie zginął Pozdro
  13. rok temu mialem identyczna sytuacje z tym ze auto ktore mnie uderzylo to było auto na czeskich numerach a kierownikiem byl chinczyk, w Łódzi pewno tego gowna mieszka bo handluja na Ptaku również wszystko bylo nagrane, Policja oczywiscie umorzylaby sprawe bo jak tu namierzyc auto z czeskimi blachami jak pewnie kupione jest na 500 umów k-s, ale dobry kolega poinformowal mnie gdzie to auto czesto widuje, pojechalismy tam i faktycznie stalo, policja wezwana wbili sie na hale Ptaka ale nikt nie przyznal sie do prowadzenia auta, auto bylo bez zielonej karty itp itp jedynie co to jakas chinka wziela na siebie mandat- to zdarzenie pieknie pokazuje jak dziala policja i Panstwo Polskie z ubezpieczycielem tez dlugo się ciagnela sprawa, wkoncu wyszlo na to ze szkoda bedzie zrobiona z AC ale ufg nie potracil znizek- ganiaja podobno chinoli za to:) pozdro
  14. http://images30.fotosik.pl/21/ceed30f894c6b5camed.jpg
  15. polecam bmw e46 ale tylko po FL i wersji 2.0d auto nie male ale tez nie jest to jakas wielka kolumbryna, wygodne ladne, raczej malo awaryjne, wiadomo zaraz bd komentarze ze wahacze drogie no ale kupujac auto za takie pieniadze to chyba nie powinien byc problem chociaz tez nie sa az takie drogie do jakiej kwoty sie ograniczasz? 1.8 nie ma co brac bmw w wersji benzynowej 1.6 1.8 ida słabo a i palą duzo, a 2.0 d to auto z rozsadku ( spalanie i osiagi przyzwoite)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.