-
Liczba zawartości
60 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O rallyfilip
- Urodziny 07.06.1983
Profile Information
-
Imię
Filip
-
Lokalizacja
Tychy
-
Zainteresowania
rajdy
-
Samochód
Cinquecento Sporting
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
rallyfilip's Achievements
nauka jazdy (7/20)
0
Reputacja
-
Zacznij od zresetowania, potem bezpieczniki, i wiazka dzrzwiowa, bo czujnik temperatury i otwartych drzwi raczej nie jest w jednym elemencie.
-
Szukałem przede wszystkim egzemplarza bez szyberdachu.Żaden wypas i o taki mi chodziło, naprawdę. Więc nie ma elektryki szyb, centralnego i oczywiście klimy. Jest oczywiście kiera z poduchą. Zdemontowałem półkę z głośnikami, wpadła seryjna. Na plastiku jest zazwyczaj inny odcień lakieru, ale ten raczej byl już malowany. Bede jeszcze raz malował oba zderzaki przy okazji odświeżenia auta.
-
Jeździ na Extreme'ach. Jest to czołowa guma na asfalt z homologacją drogową BTW Ten CC był do sprzedania raptem 90km, ale przy 5500 i 130nm przy 3500!
-
Z tego co wiem to na 99 % tak, glowy nie dam uciąć. Z kolei 2p i 4p były homologowane dopiero w SC kit car. CC jako typowego kit cara nie robili. A grupy na 1p przekraczamy 100km, a SC na 4p ponad 130km.
-
Podejrzewam, ze nie wziąłeś pod uwagę znaczną zmianę średnicy koła. Jeśli masz Yoko 175/50 13 to kolo ma średnicę ok 51cm. Na tym balonie jest to 55cm. Auto straci na przyspieszeniu oraz zmieni sie charakterystyka prowadzenia. Podsumowując ten rozmiar 180/550 do rajdowego Cento sie nie nadaje. Jeśli szukasz czegoś w tym stylu patrz za rozmiarem 160/530 16/53
-
W grupie A stosuje się przepustnice o średnicy 42mm.
-
U nas na torze Fiata też, ale Ci co mają 1,4 i nie raz dawali im rady. Ludzie czasem zapominają lub nie zdają sobie sprawy, że najważniejsza jest trakcja, a 1/3 sukcesu stanowi dobrze dobrane ogumienie. Tu jest przykład dobrego drivera z 1,4, ok 115 km http://www.youtube.com/watch?v=JID2v6jAv5U/
-
U nas klasa 1 jest do 1400ccm, ale jest też klasa cento do 1242ccm.
-
Tak, ma wymienione lampy, klapa jest w oryginale. Największym problemem jest korozja w tylnej części auta - standard :/ Poza tym ma najechane 121 000, serwisowany do końca, jest książka, komplet 3 kluczyków
-
Dlaczego tak myślisz? Klapa oryginał, podłoga ok.
-
https://zapodaj.net/7e00a0d9475f1.png.html https://zapodaj.net/12cab0c391c8b.png.html
-
Ja wlasnie wracam z nowym nabytkiem, wybrałem sie po niego do Szwajcarii :D
-
Cześć wszystkim po dłuższej nieobecności ☺ Od prawie pół roku poszukuje seryjnego oryginalnego CCS. Jak sie można domyślać, trudna sprawa. Może ktoś cos? Myślę, że jest ostatni dzwonek na zakup Sportinga. Jestem również na bieżąco z rynkiem niemieckim, i tam również miodu nie ma. Do tego zazwyczaj maja fatalne fotki w ogłoszeniach. Najbardziej interesuje mnie egzemplarz w kolorze czarnym
-
> To ja się podłączę, i zapytam czy może ktoś śmigał na takich felgach z oponami 185/55 ale przy > zawiasie 40/40 ? To już większy balon, tył na nierównościach będzie obcierał przy 4 osobach.
-
> Cześć, > orientuje się ktoś może, gdzie można zlecić wykonanie płyty pod silnik do CC od razu z mocowaniami, > a najlepiej jeszcze z montażem (chciałbym mieć to z głowy, bo samoróbka wychodziła mi bardzo > licho)? Najlepiej jakby to były okolice Warszawy, Łodzi, Radomia. > Jaki może być tego koszt? Koszt kilku stówek, jeśli chcesz gdzieś bliżej siebie znajdź warsztat zajmujący się budową aut do sportu. W stolicy jest ich przynajmniej kilka.