Skocz do zawartości

rallyfilip

użytkownik
  • Liczba zawartości

    60
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O rallyfilip

  • Urodziny 07.06.1983

Profile Information

  • Imię
    Filip
  • Lokalizacja
    Tychy
  • Zainteresowania
    rajdy
  • Samochód
    Cinquecento Sporting

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

rallyfilip's Achievements

nauka jazdy

nauka jazdy (7/20)

0

Reputacja

  1. rallyfilip

    Fiat Doblo

    Zacznij od zresetowania, potem bezpieczniki, i wiazka dzrzwiowa, bo czujnik temperatury i otwartych drzwi raczej nie jest w jednym elemencie.
  2. Szukałem przede wszystkim egzemplarza bez szyberdachu.Żaden wypas i o taki mi chodziło, naprawdę. Więc nie ma elektryki szyb, centralnego i oczywiście klimy. Jest oczywiście kiera z poduchą. Zdemontowałem półkę z głośnikami, wpadła seryjna. Na plastiku jest zazwyczaj inny odcień lakieru, ale ten raczej byl już malowany. Bede jeszcze raz malował oba zderzaki przy okazji odświeżenia auta.
  3. Jeździ na Extreme'ach. Jest to czołowa guma na asfalt z homologacją drogową BTW Ten CC był do sprzedania raptem 90km, ale przy 5500 i 130nm przy 3500!
  4. Z tego co wiem to na 99 % tak, glowy nie dam uciąć. Z kolei 2p i 4p były homologowane dopiero w SC kit car. CC jako typowego kit cara nie robili. A grupy na 1p przekraczamy 100km, a SC na 4p ponad 130km.
  5. Podejrzewam, ze nie wziąłeś pod uwagę znaczną zmianę średnicy koła. Jeśli masz Yoko 175/50 13 to kolo ma średnicę ok 51cm. Na tym balonie jest to 55cm. Auto straci na przyspieszeniu oraz zmieni sie charakterystyka prowadzenia. Podsumowując ten rozmiar 180/550 do rajdowego Cento sie nie nadaje. Jeśli szukasz czegoś w tym stylu patrz za rozmiarem 160/530 16/53
  6. W grupie A stosuje się przepustnice o średnicy 42mm.
  7. U nas na torze Fiata też, ale Ci co mają 1,4 i nie raz dawali im rady. Ludzie czasem zapominają lub nie zdają sobie sprawy, że najważniejsza jest trakcja, a 1/3 sukcesu stanowi dobrze dobrane ogumienie. Tu jest przykład dobrego drivera z 1,4, ok 115 km http://www.youtube.com/watch?v=JID2v6jAv5U/
  8. U nas klasa 1 jest do 1400ccm, ale jest też klasa cento do 1242ccm.
  9. Tak, ma wymienione lampy, klapa jest w oryginale. Największym problemem jest korozja w tylnej części auta - standard :/ Poza tym ma najechane 121 000, serwisowany do końca, jest książka, komplet 3 kluczyków
  10. Dlaczego tak myślisz? Klapa oryginał, podłoga ok.
  11. https://zapodaj.net/7e00a0d9475f1.png.html https://zapodaj.net/12cab0c391c8b.png.html
  12. Ja wlasnie wracam z nowym nabytkiem, wybrałem sie po niego do Szwajcarii :D
  13. Cześć wszystkim po dłuższej nieobecności ☺ Od prawie pół roku poszukuje seryjnego oryginalnego CCS. Jak sie można domyślać, trudna sprawa. Może ktoś cos? Myślę, że jest ostatni dzwonek na zakup Sportinga. Jestem również na bieżąco z rynkiem niemieckim, i tam również miodu nie ma. Do tego zazwyczaj maja fatalne fotki w ogłoszeniach. Najbardziej interesuje mnie egzemplarz w kolorze czarnym
  14. > To ja się podłączę, i zapytam czy może ktoś śmigał na takich felgach z oponami 185/55 ale przy > zawiasie 40/40 ? To już większy balon, tył na nierównościach będzie obcierał przy 4 osobach.
  15. > Cześć, > orientuje się ktoś może, gdzie można zlecić wykonanie płyty pod silnik do CC od razu z mocowaniami, > a najlepiej jeszcze z montażem (chciałbym mieć to z głowy, bo samoróbka wychodziła mi bardzo > licho)? Najlepiej jakby to były okolice Warszawy, Łodzi, Radomia. > Jaki może być tego koszt? Koszt kilku stówek, jeśli chcesz gdzieś bliżej siebie znajdź warsztat zajmujący się budową aut do sportu. W stolicy jest ich przynajmniej kilka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.