Jump to content

spruchberyl

użytkownik
  • Content Count

    155
  • Joined

  • Last visited

    Never

1 Follower

About spruchberyl

  • Rank
    zielony listek

Profile Information

  • Lokalizacja
    bydgoszcz/limerick
  • Zainteresowania
    motoryzacja

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. dzieki jak dotad zawsze mialem przekladki z kwasiaka ale zwykle uszczelki i to niestety nie zdaje egzaminu takze teraz sprubujemy zwykla stalowa i uszczelki tez stalowe
  2. a stalowe UPG z czego 1,4 8V????
  3. panowie kto na cento dorabial blachy z kwasiaka ?? i od czego uzywaliscie stalowe UPG?? bo moje turbo ostatnio zasiorbalo wody do cylindra i znowu trza UPG zmienic
  4. zuraff a mozesz zdradzic te warunki bo wedlug mnie tez ta opona jest beznadziejna na suchym jeszce jako tako ale na mokrym masakra i faktycznie vivo lepiej klei zreszta na torze kartingowym w bdg bylo widac jak ona klei
  5. > Wycisza ale bez przesady.Bez tlumika bedzie ryczal jak cholera. no wiadomo mruczek to nie bedzie ale nie bedzie darl ryja jak wolnossacy umnie jest cala plecionka zaaraz za miska poprzecierana i nieszczelna a mimo tego jest cicho milo i przyjemnie wydech 60 koncowy komin przelotowy 50
  6. do turba mozesz smialo wyprowadzic wydech nawet w zderzaku glosno nie bedzie bo turbina mocno wycisza wydech
  7. > A czy przy gornym wahaczu to nie jest to samo?I tak dzialaja na niego > znikome sily. Przeciez czy dluzsze ramie bedzie z przodu czy z > tylu, to to samo bo albo bedzie pracowal na rozciaganie albo na > sciskanie. jak wczesniej pisalem na inzynieri zabardzo sie nie znam i zawsze mi sie wydawalo ze bardziej wytrzymalym rozwiazaniem jest jak najdluzsze ramie bedzie sciskane a nie rozciagane dziekuje za uswiadomienie a z ta impreza to tez smiesznie mozna napisac ze prawie kazde auto na swiecie ma cos z malucha
  8. wlasnie o to mi chodzi ze w twoim rozwiazaniu dluzsze ramie wahacza wypada na przodzie. jezeli bys calosc odwrocil dlugie ramie bylo by z tylu tak jak bozia przykazala a co do poziomu utrudnien to nie oszukujmy sie przy takiej rzezbie jak ty robisz z przodem to podciecie nadkola wewnetrznego i tam zrobienie mocowania to juz nie duze utrudnienie. Moim zdaniem lepiej zrobic rozwiazanie nieco trudniejsze ale pewniejsze p.s o ile w stosunku do orginalu twoje wahacze musza byc dluzsze?? i nie wiem czy dobrze pamietam ale bedziesz stosowal orginalne zwrotnice maluchowskie??
  9. czyli z tego co piszerz wynika ze mocowania wahacza gornego nie da rady przesunac bardziej w strone tylu auta?? zabardzo nieznam sie na liczeniu obciazen i takich tam ale czy powstaly wahacz w ksztalcie trojkata niebedzie ze tak to nazwe sie rozrywal chyba lepiej by bylo jak by byl odwrocony o 180 wzgledem tego co ci wyjdzie
  10. bardzo cieniutka biala tasma uzywana miedzy innymi przez hydraulikow kosztuje grosze a do uszczelniania gwintow jest wysmienita dostaniesz to w kazdej castoramie sklepie z materialami chydraulicznymi lub budowlanymi
  11. ja na chinskim czworniku a raczej tajwanskim mam czujniki od wskaznikow uszczelnilem je tasma teflonowa i nic nie cieknie
  12. zamiezasz takze zmienic orginalne punkty mocowania wahacza gornego???czy chcesz dozucic trzecia szpilke???
  13. szczerze mowiac to lipa ksztalt nadkola jest ok tylko dolne czesci siakies takie za kanciate ogolnie niezbyt to urodziwe moze jak bys narozniki pozaokraglal wygladalo by lepiej no chyba ze tobie sie podoba dospawaj ten kawalek do zderzaka i wtedy bedziemy oceniac bo narazie to wyglada niezaciekawie wedlug mnie
  14. odciecie na piatce bedziesz mial przy okolo 185km/h i caly czas bedziesz mial jeszcze jeden bieg do dyspozycji a pozatym ciezko bedzie ci nadazyc ze zmianami biegow
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.