Jump to content

marcindzieg

użytkownik
  • Content Count

    19026
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    9d 15h 1m 33s

Community Reputation

3101 Człowiek - do rany przyłóż

1 Follower

About marcindzieg

  • Rank
    Reliant Robin Space Shuttle

Profile Information

  • Name
    Marcin
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Kraków
  • Car
    2xSubaru

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Stąd że większość części pasuje PnP. Nawet lampy można było po prostu przekręcić z jednego do drugiego. Co robiono bardzo często bo Laguna nie miała ksenonów a Espace owszem. Ale z tego co patrzę rzeczywiście chodziło o trzecią generację.
  2. Kolega ostatnio dawał do regeneracji bo świeciły jak w maluchu. 800 zł. Nie kojarzę żeby LEDy u znajomych padały. A jak będzie ich dużo to i będą warsztaty naprawiające. Wymiana LEDa to mniejszy stopień skomplikowania niż wymiana gniazda w telefonie (więcej miejsca). A z tym nie masz żadnego problemu w tych czasach. Nikt LEDów nie wymienia bo za bardzo nie ma co robić Też mam ksenony i też świecą bardzo dobrze. Ale w bezpośredniej konfrontacji z prostymi LEDami z Suzuki czy Seata poległy. Był cały wątek na ten temat.
  3. W produkcji - tak. Musisz mieć soczewkę, silniki, żarnik. Do tego skomplikowany mechanicznie. Tu masz tanie diody i prostą elektronikę. To że producenci sprzedają drogo to nie znaczy że jest droższe w produkcji. Musisz rozróżnić te rzeczy.
  4. Do tego ksenon jest drogi dlatego umrze. Myślę że prędzej niż później.
  5. Przepraszam ale jeśli Kia Sorrento robi zakręty równie dobrze jak Nissan GTR to chyba twórca tego zestawienia ma dobrego dealera. Albo dostał dużo pieniędzy za napisanie tej kosmicznej bzdury. Jeszcze z ciężkim dieslem. Litości.
  6. Myślisz że już nigdy nie będzie?
  7. Zdecydowanie 4x4. Wykorzystywany jest częściej niż się większości wydaje. Nawet w mieście. Tak jak kolega wyżej napisał. W sytuacjach trudnych i niebezpiecznych. Raz w roku Ci tyłek uratuje i już jesteś do przodu. Jak różnica w cenie nie ma znaczenia to bierz. Obsługa sprowadza się do wymiany oleju w dyfrach raz na 60 kkm. W Subaru jakieś 100 zł.
  8. Kią Sportage (2 gen) przewoziłem dla mamy łóżko rehabilitacyjne. Foresterem przewoziłem komplet mebli w pudełkach. Także nie przesadzał bym z tym brakiem miejsca i komfortu.
  9. Litości. W tych czasach jak zamawiasz większą ilość to Ci przywiozą w cenie pod dom. Nie obraź się ale jeśli wozisz to sam to jesteś zwykłym frajerem z dużą ilością wolnego czasu. No chyba że lubisz wozić i machać ale wtedy lepiej jechać cztery razy - więcej przyjemności
  10. Ile czasu ten dom budujesz? Kolega ogarnął przy pomocy Forda Focusa. Mam nawiedzonych kolegów rowerzystów. Mają starą Astrę, wartą mniej niż każdy z ich rowerów. Używają jej do jazdy w jakieś fajne miejsca. Potem szaleją na rowerach. Także to żaden argument. Albo inaczej - zakładając że masz tylko jeden samochód i ma być na co dzień. Do jazdy do pracy, na wakacje itd itp. Nie masz dużej rodziny. Uważasz że posiadanie wielkiego VANa ma w tym przypadku jakieś zalety?
  11. Nie mam ani wyższego środka ciężkości ani gorszego prowadzenia. A zastanawiałeś się kiedyś po co człowiekowi bez licznej rodziny coś takiego? No jeszcze budowlańcy ale tu jest wybór spory - niekoniecznie VAN.
  12. Jak na prawie 300 KM benzynę to uważam że bardzo dobrze.
  13. Mój jak dla mnie ma lepszą widoczność od stojącego dwa miejsca dalej C8. Więc nie wiem o czym piszesz. A trzeci twierdzi że przejedzie z tym wszystkim tam, gdzie temu pierwszemu nie chce się przejść. Zdziwiłbyś się.
  14. 22 cm? Który VAN ma taki?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.