Jump to content

marcindzieg

użytkownik
  • Posts

    22495
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Name
    Marcin
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Kraków
  • Car
    2xSubaru

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

marcindzieg's Achievements

rajdowiec

rajdowiec (16/20)

5k

Reputation

  1. Nie przejmuj się. Moje też zawsze były zepsute
  2. Ja też. I nie mogę przeboleć że nie kupiłem przed pandemią jak się fajny egzemplarz trafił.
  3. Przecież to nie chodzi o to żeby jechać szybciej tylko być z przodu. Czego nie rozumiesz?
  4. Jak chcesz bezproblemowo to szukaj 1 po lifcie albo 2 z początku produkcji. Z silnikiem 125 KM bez turbo. Najlepiej z automatem. Nie daje super doznań ani nie ma super dźwięku. Ale jak go rdza nie zje to jeździsz aż się znudzi.
  5. Oni mieli inne silniki. Zupełnie. Takich Ci nie polecam. Choć Konik opisał dlaczego się silnik uszkodził. I nie była to wina silnika tylko złodziei z serwisu. Jak chcesz kompletnie bezobsługowe to 125 KM bez T jest idealny. Z archaicznym, niezniszczalnym automatem. Zapewniam Cię że 12-letnie Megane czy Picasso nie będzie ani tańsze w naprawie ani bardziej bezawaryjne. Poszukaj lepiej Pandy. Zresztą rób jak uważasz.
  6. Poza rdzą i gazem tam się nic nie psuło. A wymiana tarcz byłą połowę tańsza niż w Matizie
  7. I tak jest do niczego. Bo go Skoda objedzie na światłach. A Tesli nie
  8. Polecił bym Ci Forka turbo pierwszej generacji ale nie lubisz rdzy. Choć da się znaleźć i zakonserwować.
  9. Ale tu już chodzi o kulturę techniczną.
  10. Dawno temu widziałem jak cofali w Octaviach TDI przebiegi z > 700 kkm na 150. Te auta wyglądały jakby tyle miały. Bardziej wieku bym się bał niż przebiegu. 8-10 lat to jest dosyć graniczna wartość. Tam się wszystko może wysypać ale ze starości. Producent musi uwzględnić że lejesz olej LL i jeździsz na krótkich odcinkach. W skrajnie niekorzystnych warunkach. Tyle że w gruncie rzeczy niewiele aut jest tak eksploatowanych.
  11. W Hondzie jest możliwość wykupienia do 300 kkm. W MB chyba do 350. Nie jest to milion ale nie jest to też 200.
  12. Ale zrozum że producent daje tyle gwarancji bo musi przez ten czas utrzymać serwis i dostęp części. A to są KOSZTY. Chodzi tylko i wyłącznie o to a nie czas życia silnika. Pisałem Ci już ze dwa razy że jak zapłacisz więcej to dostaniesz dłuższą gwarancje. Bo płacisz za serwis i dostęp do części. Zresztą ustawowo masz dwa lata bez limitu kilometrów. Producenci by nie udzielali najchętniej w ogóle gwarancji.
  13. Dobrze. W korkach krakowskich też pali mniej?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.