Skocz do zawartości

kowal127

użytkownik
  • Liczba zawartości

    189
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Lokalizacja
    PdoNikreska
  • Zainteresowania
    elektronika, sport

kowal127's Achievements

zielony listek

zielony listek (8/20)

0

Reputacja

  1. To ja się podłączę, i zapytam czy może ktoś śmigał na takich felgach z oponami 185/55 ale przy zawiasie 40/40 ?
  2. > Ciekawe co będzie przyczyną-pierwsza diagnoza na słuch była, że jest zalany Jak to mówią wszystko możliwe...jak sprawa się rozwiąże to proszę daj znać bo sam jestem ciekaw, może jakieś info na przyszłość się przyda;)
  3. > Czy dam radę "od góry" wymienić ten czujnik na nowy? Raczej będzie ciężko wcisnąć ręce i klucz, od spodu po odkręceniu osłony swobodne dojście. Jeśli będziesz kupował, to zwróć uwagę na długość przewodu, bo kiedyś mimo że nabyłem teoretycznie oryginałke MM to przewód był krótszy od tego, który wyjąłem z auta i trzeba było trochę poprzeciągać
  4. > Gdyby CPW nie domagał nie byłoby iskry. Gdyby 900 nie miała łańcucha szukałbym przyczyny w > przestawionym rozrządzie. A tak brakuje pomysłów. A kontrolka immo gaśnie? U mnie było nawet tak, że silnik dosłownie na chwilę "zaskakiwał", po czym gasł. Przyczyną awarii był właśnie CPW
  5. > Witam wszystkich. jestem tu pierwszy raz i proszę o pomoc. Pacjent to seiko mojej żony, który > dojechał bez zastrzeżeń na parking a 2 dni później nie chciał odpalić. > Akumulator kręci jak szalony, paliwo dochodzi do silnika, jest iskra, samostart nie pomaga nic. > Przy kręceniu słychać tylko pojedyncze zapłony. Co to może być? > Proszę o jakieś podpowiedzi. Z podobnych tematów, które przerabiałem u siebie to może warto zwrócić uwagę na czujnik położenia wału korbowego?
  6. Niedawno też przerabiałem podobny temat w swojej 900secie, jeśli masz iskrę, kręci i pompa pracuje to może spróbuj podać trochę paliwa w gardziel przepustnicy.
  7. O ile masz obniżony zawias? I podłączam się do pytania o szerokość felgi i ciekawym też jakie masz na nich opony:) Pytam bo mam 14stki do wyciągnięcia ale są pewne obawy/wątpliwości. Co do Twojego problemu to faktycznie szlif wahacza i wyklepanie rantu nadkola mogą pomóc, ale nie rozwiązać problemu. U mnie przy zawieszeniu -35 i wyklepanym nadkolu na innych kołach i tak miałem tarcie przy większym obciążeniu. Kombinować
  8. No właśnie ten profil to jest rozbój w biały dzień trochę się podjarałem bo za free... Udało mi się podjechać dziś na chwilę żeby przymierzyć cokolwiek i wjechało jedno na przód. Zaliczyłem rundkę, nic nie tarło ale...no właśnie to "ale" wyjaśni chyba zamieszczone zdjęcie. Może jest ktoś kto jeździł sejem na jakichkolwiek 14" na dłuższą metę? Duża różnica w jeździe? Tak na co dzień?
  9. Mam możliwość przygarnięcia felg 14" z oponami od punto. Felga 5,5 szeroka, et35 z oponami 165/70. Mój seicento ma zawias -35. Podejdzie to? Jeździł tak ktoś? Znalazłem, że niektórzy jeżdżą na takowych ale zawsze albo opona inna albo brak info jaki zawias. Potrzebuje kół na lato a najchętniej nie naruszałbym portfela
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.