Jump to content

Mars_wrc

użytkownik
  • Content Count

    1441
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

359 Przezacny kompan

2 Followers

About Mars_wrc

  • Rank
    kierowca

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    W-Wa
  • Zainteresowania
    Rallycross & klasyczna motoryzacja
  • Car
    Golf VII 1.5TSI DSG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A to zmienia postać rzeczy. Nie porównywałem Astry do Insigni, bo Astrą 1.6T 200 nie jeździłem. Ale czytając opinie trochę żałuję, że sobie jej nie kupiłem zamiast GVII 1.5 150 😶
  2. Koniecznie, bo ja osobiście osiągami Insigni 1.5T 165 AT jestem rozczarowany.
  3. Jaka masa robi swoje skoro GVII kombi jest lżejszy raptem o ok. 10kg? Owszem można porównywać, bo aut ważą tyle samo, mają taką sam pojemność i podobną niesuvovatą bryłę (płaskacze). Golf ma 15KM mniej, ale nie ma to znaczenia, bo Insignia ma strasznie mulastą skrzynię biegów. To zupełnie dwa różne auta w jeździe. I dane to potwierdzają. Wg. autocentrum Insignia ma z automatem 9.4s do 100km/h, a Golf 8.7s. Dodatkowo Insigni automat dodaje 0.5s do przyspieszenia, a Golf ma takie samo czy MT czy AT. Potwierdza to fakt, że skrzynia Insigni jest mułowata. No i na koniec spalani
  4. Mam 1.5T 165KM AT w Insigni. Osiągi słabe, dostaje zauważalnie w dupsko od Golfa 1.5 150 + DSG. Pali jak smok, srednie z miasta 10.5l tj. +2.5l do w.w. Golfa też jeżdżonego po mieście. 1.6T 200KM miałem w zastępczej Insigni i jeździ to już fajnie. Bardzo czuć różnicę. Ale nie ma opcji by paliło mniej od 1.5 165, a wręcz pewnie ciut więcej, więc nadal duuuużo.
  5. W 10.2018 widziałem na własne oczy NOWE Polo w salonie VW za 46kPLN bez klimy.
  6. Mars_wrc

    ocena leasingu

    Tabelka typowo vagowska, więc auto z grupy VAG. W takim wypadku 6,5% przy 3 latach to sporo. Oto mój leas z października 2019 (Golf). 1 wpłata 26,28% (aczkolwiek jak dobrze pamiętam, przy 10% total koszt byłby taki sam), okres 3 lata, wykup 1%. Total koszt 100,83%. Koszt rzędu 6+% wychodził przy 5 letnim leasingu. W 2018 też przy Golfie koszt przy parametrach 1 wpłata 10%, okres 3 lata i wykup 1% wyszedł 100,65%. Zakupy oczywiście na DG.
  7. Może to tryb automatyczny obiegu zamkniętego? W E39 miałem coś takiego.
  8. Po prostu mają nasz rynek w Doopie. Musiałbym oszaleć żeby na zwykła Fabię czekać pół roku. Na Insignię do produkcji czekaliśmy leciutko ponad miesiąc. Na Astrę jednak już ponad 3 miesiące. Astra jednak była w niewystępującym nigdzie w PL na stocku konfigu.
  9. Śmieszne są te ruchy niektórych producentów w sprawie elektryków :D
  10. 7 w mieście w Insigni 1.5 165 to dla mnie jakiś kosmos. Mamy ten silnik w Insigni, nalotu ma na razie 5kkm i średnie od wyjazdu z salonu mamy 10.8. Fakt, na pewno ważne jest to, że mamy automat. Moja Żona nie ma lekkiej nogi, ale jak trochę nią pojeździłem to może 1l, może 1.3l bym zszedł. Nie wiecej. Dużo wiecej pali od mojego 1.5 tsi 150 z dsg. I w ogóle nie czuć w Insigni tej mocy, ale znowu może to kwestia skrzyni. Golf robi ją bez trudu.
  11. I to jest przyszłość, a nie zabawki na baterie.
  12. To może niech zmieni na młodszego Mercedesa? Jakieś W203 lub W210?
  13. Pomijam to, że to elektryczna zabawka, a nie samochód i z taką śmieszną prędkością to nawet do miasta się nie nadaje to ... to ...to wygląda gorzej jak kupa. Nie wiem co ktoś miał w głowie projektując tak obrzydliwie szkaradne auto. Smart, Multipla czy Aztec przy nim to Jennifer Lopez ....
  14. Szczerze to nie wiem. Cały "zestaw" do wymiany kupiłem w ASO, a wymianę zrobiłem u zaufanego mechanika.
  15. Od 2016 kupiłem cztery prywatne nowe auta (4 x turbobenzyny) We wszystkich pierwsza zmiana oleju była po kilku kkm. Za każdym razem była bardzo wyraźna różnica w dźwięku pracy silnika po wymianie na plus. Choćby to miało zaspokajać tylko moją fantazję to będę zmieniał wg. własnych interwałów.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.